خانهاخبار
پنج عنوانی که EA در نمایشگاه E3 2018 رونمایی کرد

پنج عنوانی که EA در نمایشگاه E3 2018 رونمایی کرد

شرکت بازی‌سازی الکترونیک آرتز قبلا از بزرگترین عناوین خود، مثل Battlefield V رونمایی کرده بود و اکنون از گیم‌پلی تعدادی از این عناوین پرده برداشته و تاریخ عرضه بعضی از آنان نیز مشخص شده است.
۱۳۹۷/۳/۲۸

Anthem

image

از عرضه بازی Mass Effect توسط استودیو BioWare یک سال می‌گذرد. اکنون زمان معرفی بازی جدید این استودیو که به سبک جهان مشترک و role playing است، رسیده است. در این بازی کاربران، لباس‌های جنگی خدایان به نام «جادوگر» (javelins) را بر تن خواهند کرد تا ماموریت‌های بازی را انجام دهند. EA زمان عرضه بازی را همراه با جزییاتی در گیم‌پلی که اخیرا منتشر کرده، مشخص کرد. در این گیم‌پلی سبک بازی ترکیبی از جنگ‌های ماشین‌های مکانیکی، سری بازی سرنوشت (Destiny) و علمی-حماسی-تخیلی که استودیو BioWare به خاطر آن معروف است. بازی Anthem در پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان در تاریخ ۲۲ فوریه ۲۰۱۹ منتشر خواهد شد.

BattleField V دارای مد Battle Royale خواهد بود

image

این مورد سورپرایز بزرگی محسوب نمی‌شود، چرا که حالت بازی به رقابت‌های چند نفره شباهت دارد و از سری بازی‌های بسیار محبوب Battlegrounds و Fortnite الهام گرفته شده است. اما حالا می‌دانیم که درBattlefield V به شما امکان مبارزه با آخرین بازیکن را در میدان مبارزه جنگ جهانی دوم می‌دهد. در گیم‌پلی این بازی، جزئیاتی از ویژگی رقابت چند نفره و خط داستانی بازی به صورت تک نفره نشان داده می‌شود.

شخصیت نخی بازی Unravel، دنباله دارد

image

بازی Unravel با شخصیت نخی دوست داشتنی آن حسابی دل کاربران را بدست آورد. گرچه بعضی مواقع نیز چالش‌های پازلی آن حسابی ما را ناامید می‌کرد. اکنون Unravel ۲ قرار است در عین دوستانه بودن بازی، چالش برانگیز‌تر و بیشتر از قبل بازیگوش باشد. در کنار این ویژگی‌ها، Unravel ۲ دارای دو شخصیت نخی است که می‌توان یک نفره، هر دو کاراکتر را کنترل کرد و یا به صورت دو نفره مشغول بازی شوید. این بازی اکنون معرفی شده و در پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان عرضه شده است.

Sea of Solitude؛ جذاب و ملایم

چندی پیش، EA بازی مستقل Sea of Solitude را خرید و اکنون تریلر جدید آن در  نمایشگاه E3 به نمایش درآمده است. تم اصلی این بازی بر مبنای جمله «وقتی انسان‌ها بیش از حد تنها می‌شوند، تبدیل به هیولا خواهند شد» است و «کای» شخصیت اصلی داستان، باید در شهر خالی از سکنه به دنبال همنوعان خود باشد. Sea of Solitude اوایل سال میلادی آینده برای کامپیوتر، پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد.

جنگ ستارگان جدید در راه است

Respawn؛ که توسعه دهنده بازی Titanfall است، به بازی جدید جنگ ستارگان اشاره کرده است و اکنون می‌دانیم که نام آن را «Star Wars Jedi: Fallen Order» گذاشته‌اند. متاسفانه اطلاعات زیادی از این بازی منتشر نشده است. گفته می‌شود که در تعطیلات سال ۲۰۱۹ میلادی، خط داستانی این بازی منتشر خواهد شد.

در همین حال، آپدیتی برای بازی Battlefront 2 جنگ ستارگان نیز آمده است که بخش جنگ‌های کلونی آن دچار تغییر و تحولاتی شده است. این تغییرات شامل شخصیت‌های مختلف بازی از جمله Anakin Skywalker، Count Dooku، General Grievous و Obi-Wan Kenobi ، مد‌های جنگی و محیط بازی جدید می‌شود. از تاریخ انتشار آن اطلاعی در دسترس نیست.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

HakhamaneshS

۱۳۹۷/۳/۳۰
با هیچ کدومش حال نکردم