خانهاخبار
E3 2018: انحصاری Forza Horizon 4 برای Xbox One و رایانه‌های ویندوزی معرفی شد

E3 2018: انحصاری Forza Horizon 4 برای Xbox One و رایانه‌های ویندوزی معرفی شد

فرانچایز Forza Horizon با معرفی نسخه جدید به‌روز شده است؛ در Forza Horizon 4 شاهد معرفی قابلیتی تحت عنوان «تغییرات فصل پویا» هستیم و محیط بازی بسته به فصل تغییر خواهد یافت که می‌تواند روی عملکرد گیمر تأثیرگذار باشد.
۱۳۹۷/۳/۲۱

در جریان رویداد خبری مایکروسافت در نمایشگاه E3، مایکروسافت از دنباله یکی از محبوب‌ترین فرانچایزهای مسابقه‌ای خود رونمایی کرد؛ این غول نرم‌افزاری در حال توسعه Forza Horizon 4 یا جانشین Forza Horizon 3 است که از عرضه آن نزدیک به دو سال زمان می‌گذارد. 

مایکروسافت برای گیمرهایی که به بازی‌های ماشین‌سواری علاقه‌مند هستند، روندی مانند تیک‌تاک دارد؛ بدین شکل که بازی Forza Motorsport را برای شبیه‌سازی کامل رانندگی ارائه می‌دهد و البته اگر تمایلی ندارید تا این حد دقیق شوید، می‌توانید سری Forza Horizon را مدنظر قرار دهید که شبیه‌سازی معمولی اما جذاب ارائه می‌دهد. گیمرهایی که Forza Horizon 4 را انتخاب می‌کنند، به دنبال تجربه‌ای کاملاً واقعی از دنیای ماشین‌سواری نیستند و هدف آن‌ها رانندگی با حداکثر سرعت در سطح شهر یا خارج از انگلیس با ماشین‌های بسیار لوکس است!

image

یکی از ویژگی‌های جذابی که در Forza Horizon 4 از آن رونمایی شده، فصول داینامیک است که متناسب با فصل، محیط بازی تغییر پیدا خواهد کرد یا حتی ممکن است رانندگی را برای‌تان دشوار نماید! به عنوان مثال، در پاییز دریاچه‌ها یخ خواهد بست و ممکن است ماشین شما در هنگام شتاب گرفتن روی خیابان‌ها سر بخورد!

دنیای فضاباز Forza Horizon 4 بین تمامی گیمرها به اشتراک گذاشته خواهد شد؛ بدین شکل که ممکن است در هنگام گشت‌وگذار با دیگر گیمرها برخورد کنید و البته می‌توانید آن‌ها را به مسابقات شهری یا ... دعوت کنید تا مهارت خود را به رخ آن‌ها بکشید! 

ردموندی‌ها ادعا می‌کنند که بازی Forza Horizon 4 بهترین تجربه ممکن را در میان نسخه‌های مختلف کنسول ایکس‌باکس وان، روی مدل Xbox One X ارائه خواهد داد؛ در نسخه‌ای که برای این کنسول منتشر خواهد شد، از تمامی توان پردازشی قدرت‌مندترین کنسول خانگی دنیا استفاده خواهد شد و بازی با رزولوشن 4K واقعی به نمایش گذاشته می‌شود. زمان انتشار این بازی از سوی مایکروسافت 2 اکتبر اعلام شده است و می‌توانید در تاریخ مذکور، بازی Forza Horizon 4 را روی رایانه‌های شخصی ویندوزی یا کنسول خانگی ایکس‌باکس وان تجربه کنید. اعضای سرویس Xbox Game Pass در هنگام انتشار سری جدید فرانچایز Forza Horizon  در تاریخ 2 اکتبر با هیچ هزینه‌ی اضافی می‌توانند به این بازی جذاب دسترسی داشته باشند.

لازم به‌ذکر است که استودیوی سازنده Forza Horizon، مجدداً برای آماده‌سازی نسخه جدید با مایکروسافت همکاری شده است؛ Playgorund Games به عنوان سازنده بازی Forza Horizon 4 معرفی شده و قرار است تجربه‌ای بی‌نظیر را برای‌تان به ارمغان آورد.

شما چه نظری درباره تریلر منتشر شده از این عنوان دارید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

AMDHSN

۱۳۹۷/۷/۵
میشه یه سیستم معرفی کنین)لپ تاپم قبوله) که اینو با کیفیت FHD اجرا کنه؟

hossein mv

۱۳۹۷/۳/۲۱
همچيش عالي ولي نداشتن تيون كردن بدنه ماشين مثل سري نيد فور اسپيد يكي از نقطه ضعف هاي بازيه