خانهاخبار
تصاویر فاش شده از پروتوتایپ گوشی‌های نوکیا

تصاویر فاش شده از پروتوتایپ گوشی‌های نوکیا

نوکیا از سال گذشته تا به حال گوشی‌های تازه متعددی را معرفی کرده است. مدیر ارشد محصول HMD Global حالا مدتی پس از رونمایی رسمی از Nokia 1، Nokia 8110 4G و Nokia 8 Sirocco تصاویر پروتوتایپ اولیه آن‌ها را منتشر کرده است.
۱۳۹۷/۳/۲۰

پس از معرفی چندین گوشی هوشمند تازه در نمایشگاه MWC 2018 توسط برند نوکیا، حالا جوهو سرویکاس که مدیر ارشد محصول HMD Global است، تصاویر متعددی منسوب به پروتوتایپ اولیه گوشی‌های Nokia 1، Nokia 8110 4G و Nokia 8 Sirocco منتشر کرده است.

image

با توجه به بدنه لایه‌ای این سه گوشی به نظر می‌رسد که HMD Global برای تولید پروتوتایپ اولیه گوشی‌های هوشمند خود از تکنولوژی پرینت سه بعدی بهره می‌برد. این پروتوتایپ‌ها ابتدا پرینت شده‌ و سپس در روند تحقیق و توسعه تکمیلی با اعمال برخی تغییرات به شکل نهایی امروزی درآمده‌اند. برای مثال گوشی Nokia 1 را در نظر بگیرید که پروتوتایپ آن نسبت به مدل نهایی از طراحی مستطیلی با گوشه‌های تیزتر بهره می‌برد. همچنین بریدگی کوچکی در حاشیه پایین صفحه دیده می‌شود که احتمالا به بلندگو مربوط بوده و لوگوی برند نوکیا هم در سمت راست حاشیه بالا نقش بسته است. در مقابل Nokia 1 پروتوتایپ‌های دیگری هم ازجمله Nokia 8110 4G وجود دارند که ظاهرا از همان مراحل ابتدایی هم بی نقص و زیبا بوده‌اند. با توجه به پروتوتایپ و همچنین مدل نهایی این گوشی به نظر می‌رسد که HMD Global از همان ابتدا با طراحی آن موافق بوده و تنها لوگوی برند را به آن اضافه کرده است. همچنین شایان ذکر است که این گوشی به زودی در کشورهای اروپایی عرضه می‌شود.

از طرف دیگر گوشی سطح بالای Nokia 8 Sirocco قرار دارد که به نظر می‌رسد HMD Global در طراحی و توسعه آن جوانب امر را محتاطانه‌تر دنبال کرده است. پروتوتایپ این گوشی با مدل نهایی آن اختلاف چشمگیر دارد و به همین خاطر اینگونه برداشت می‌شود که نوکیا در توسعه‌اش رویکرد دیگری ار در پیش گرفته است. این گوشی در تصویر پیش رو از طراحی ابتدایی بهره می‌برد و ظاهرا سازنده‌اش در طی مراحل مختلف آن را به نمای سطح بالای شیشه‌ای ارتقا داده است. HMD Global احتمالا در هر مرحله از تکمیل Nokia 8 Sirocco جزئیات تازه‌ای به آن افزوده است.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)