خانهاخبار
طراحی گوشی پرچمدار Moto Z3 موتورولا فاش شد؛ شبیه به Moto Z3 Play

طراحی گوشی پرچمدار Moto Z3 موتورولا فاش شد؛ شبیه به Moto Z3 Play

تصویر فاش شده از گوشی پرچمدار جدید موتورولا که با نام تجاری Moto Z3 شناخته می‎‌شود، از عرضه آن با حاشیه‌های باریک، دوربین دوگانه و طراحی ماژولار خبر می‌دهد.
۱۳۹۷/۳/۱۷

شرکت موتورولا به‌تازگی از گوشی رده‌بالای جدید خود با نام تجاری Z3 Play رونمایی کرده است اما هنوز گوشی پرچمدار خود را برای سال 2018 به صورت رسمی ارائه نداده؛ این مدل که احتمالاً با نام تجاری Moto Z3 معرفی خواهد شد، به‌تازگی در تصویر رندر جدیدی به نمایش گذاشته شده است که طراحی آن‌را فاش می‌کند. با توجه به آنچه که در این تصویر قابل مشاهده است، جدیدترین پرچمدار شرکت موتورولا با طراحی مشابه با Moto Z3 عرضه خواهد شد.

برخلاف شرکت‌های مطرح که گوشی‌های میان‌رده خود را با طراحی متفاوت از پرچمداران‌شان ارائه می‌دهند، شرکت موتورولا تصمیم گرفته است تا Moto Z3  و Moto Z3 Play را با طراحی کاملاً مشابه توسعه دهد؛ این دو مدل از نظر ظاهری مشابه هستند اما در بحث سخت‌افزار، جانشین Moto Z2 کاملاً پیشتاز است. با توجه به شباهت‌هایی که در طراحی هر دو مدل وجود دارد، بعید نیست گوشی پرچمدار جدید Moto Z3 به نمایشگری کشیده با نسبت ابعاد 18:9 مجهز شده باشد؛ طراحی بدون حاشیه که شرکت سازنده برای اعضای جدید سری Moto Z درنظر گرفته، باعث شده است تا حسگر اثرانگشت به لبه‌ی سمت راست گوشی منتقل شود؛ مانند آنچه در گوشی‌های پیشین سونی دیده بودیم. در قاب پشتی، شرکت موتورولا از شیشه استفاده شده است و همین موضوع باعث شده تا پرچمدار Moto Z3 طراحی براق داشته باشد. ضمن اینکه دوربین جانشین Moto Z2 از قاب پشتی، بیرون زده است و همان‌طور که مشاهده می‌شود، این گوشی به دوربین دوگانه مجهز خواهد بود. در پایین پنل پشتی نیز شاهد جای‌گیری تعدادی پین هستیم که برای بهبود قابلیت‌های گوشی Moto Z3 از طریق اتصال ماژول کاربرد خواهد داشت؛ اولین گوشی از سری Moto Z با طراحی ماژولار ارائه شد و شرکت موتورولا تاکنون به عرضه گوشی‌های هوشمند خود از خانواده Moto Z با طراحی ماژولار ارائه داده است.

image

در رابطه با طراحی پنل جلوی گوشی، باید گفت که خبری از اعمال بریدگی در بالای نمایشگر نیست؛ طراحی که بین سازندگان چینی مرسوم شده و حتی شرکت LG نیز گوشی پرچمدار G7 ThinQ را با چنین طراحی به بازار عرضه کرده است. شرکت موتورولا، حاشیه‌های پایین و بالای نمایشگر را تا حد ممکن کاهش داده است و لوگوی «موتورولا» در پنل جلوی گوشی Moto Z3 مشاهده می‌شود. در رابطه با مشخصات سخت‌افزاری که گوشی پرچمدار جدید موتورولا ارائه خواهد داد، باید گفت که این مدل احتمالاً از پردازنده اسنپدراگون 845 کوالکام بهره خواهد برد؛ تراشه‌ای که در دیگر گوشی‌های پرچمدار امسال نیز به کار گرفته شده است.  ضمن اینکه انتظار داریم پرچمدار جدید موتورولا با شش گیگابایت رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه به بازار عرضه شود. این مدل به سیستم‌عامل Android Oreo مجهز خواهد بود و تا پایان سال، احتمالاً آپدیت Android P (آخرین نسخه معرفی شد از سیستم‌عامل اندروید) را دریافت خواهد کرد.

هنوز مشخص نیست از گوشی پرچمدار Moto Z3 چه زمانی به صورت رسمی رونمایی خواهد شد اما گوشی Z2 Force سال گذشته در یک رویداد مجزا در اواخر ماه جولای (July) معرفی شده بود؛ به همین جهت، احتمال دارد که جانشین آن نیز به چنین روندی پای‌بند بماند. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)