خانهاخبار
میان رده Mi A2 Lite شیائومی با بریدگی حاشیه و دوربین دوگانه در راه است

میان رده Mi A2 Lite شیائومی با بریدگی حاشیه و دوربین دوگانه در راه است

یک گوشی میان رده مرموز تازه از شیائومی به نام Mi A2 اخیرا موفق به دریافت مجوز TENAA شده است. این گوشی ظاهرا در دو نسخه استاندارد و Lite در ماه ژوئیه معرفی می‌شود.
۱۳۹۷/۳/۱۷

انتظار می‌رود کمپانی شیائومی جانشین Mi A1 که سال گذشته عرضه شد را در خلال ماه‌های آینده رسما معرفی کند. در همین راستا اسنادی از یک آژانس رگولاتوری سنگاپور و همچنین TENAA در چین منتشر شده است که نشان می‌دهد این سازنده ممکن است یک نسخه ساده‌تر هم از گوشی منسوب به Mi A2 را با مشخصات سطح پایین‌تر و به نام Mi A2 Lite معرفی کند.

در اسناد مربوط به آژانس رگولاتوری سنگاپوری متاسفانه اطلاعات دقیقی درباره سخت افزار این گوشی دیده نمی‌شود و تنها به شناسه و همچنین نام تجاری نهایی آن اشاره شده که دومین مدل آن Mi A2 Lite است. از طرفی همین شناسه چندی پیش در پایگاه TENAA دیده شد و این آژانس رگولاتوری هم دست به انتشار فهرستی از مشخصات گوشی مذکور زد.

گوشی Xiaomi Mi A2 Lite بر اساس فهرست مشخصات TENAA از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 625 قدرت می‌گیرد که سال گذشته هم در Mi A1 تعبیه شده بود. این گوشی میان رده همچنین در نسخه‌های مختلفی از نظر کانفیگ داخلی توسعه یافته که میزان رم آن‌ها 2، 3 و 4 گیگابایت و حافظه داخلی‌شان هم به ترتیب 16، 32 و 64 گیگابایت گزارش شده است. از نظر طراحی ظاهری کلی هم می‌توان برداشت کرد که پنل نمایش کشیده و بزرگ آن از نسبت تصویر 19:9 پشتیبانی می‌کند و از طراحی ظاهری با بریدگی حاشیه (ناچ) بهره می‌برد. دوربین اصلی با لنزهای دوگانه و چینش عمودی در گوشه بالا سمت چپ پنل پشتی آن از جنس فلز تعبیه شده است و حاشیه‌های صفحه نمایش آن تقریبا ضخیم دیده می‌شوند.

در حال حاضر اصلا مشخص نیست کمپانی شیائومی گوشی Mi A2 و Mi A2 Lite را در چه تاریخی رونمایی می‌کند. سال گذشته گوشی Mi A1 در ماه سپتامبر معرفی شد و با توجه به این موضوع که شیائومی کمی از برنامه مورد انتظارمان جلوتر پیش می‌رود، ممکن است در ماه ژوئیه شاهد رونمایی از آن‌ها باشیم.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)