خانهاخبار
ایسوس از دستبند سلامتی VivoWatch BP با محوریت سنجش فشار خون رونمایی کرد

ایسوس از دستبند سلامتی VivoWatch BP با محوریت سنجش فشار خون رونمایی کرد

مدتی قبل ایسوس اعلام کرد که توسعه ساعت‌های هوشمند ذن‌واچ را متوقف می‌کند. حال پس از وقفه‌ای طولانی، این شرکت این‌بار با معرفی یک دستبند به نام VivoWatch که بر سنجش فشار خون متمرکز است، دوباره به دنیای ابزارهای پوشیدنی پا گذاشت.
۱۳۹۷/۳/۱۶

سازمان بهداشت جهانی در آمار خود به این موضوع اشاره می‌کند که از هر پنج نفر، یک نفر به فشار خون بالا مبتلاست و این مشکل موجب مرگ ۹.۴ میلیون نفر در سراسر دنیا شده است. بنابراین، کمپانی ایسوس با توجه به این موضوع، گجت پوشیدنی خود را با محوریت سنجش فشار خون تولید کرد.

VivoWatch BP ایسوس در میان دستبندهای سلامتی که فشار خون را می‌سنجند، جمع‌وجورترین و سبک ترین است و بهترین طراحی را دارد. تایوانی‌ها در این محصول از ترکیب سنسورهای الکترودیوگرام(EKG) و فوتوپلتیزموگرافی (PPG) استفاده کرده‌اند تا بتوانند با دقت بیشتری ضربان قلب و فشار خون را اندازه بگیرند. با وجود ظاهر بزرگ و حاشیه‌های بسیار زیاد اطراف نمایش‌گر این دستگاه، اما حاضرین در کامپیوتکس ۲۰۱۸ اعتراف کردند که این دستبند خیلی سبک‌تر از آن چیزی است که در نگاه اول به نظر می‌رسد.

image

برای سنجش فشار خون خود، باید انگشت‌تان را روی سنسور PPG قرار دهید و ۱۵ تا ۲۰ ثانیه نگه دارید. علاوه بر فشار خون، این گجت سایر معیارهای سلامتی را نیز پایش می‌کند؛ مانند ضربان قلب، الگوی خواب و فعالیت‌های فیزیکی. VivoWatch BP با کمک اپلیکیشنی به نام HealthAI و با تحلیل داده‌های جمع آوری شده، توصیه‌های سلامتی ویژه‌ی هر شخص را به او ارائه می‌دهد. همچنین، ایسوس قصد دارد امکان به اشتراک گذاری اطلاعات سلامت افراد را با خانواده و پزشک را نیز فراهم نماید.

کمپانی تایوانی مدعی است که VivoWatch BP تا ۷۰ درصد از نظر اندازه و تا ۵۰ درصد از نظر وزن، نسبت به ابزارهای مشابه خود کاهش داشته است. عمر باتری این دستگاه ۲۸ روز اعلام شده و قیمت مشخص شده برای آن ۱۶۹ دلار است و از اواخر ماه جولای راهی بازار خواهد شد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)