خانهاخبار
بازی «آسفالت 9: افسانه‌ها»، تابستان امسال عرضه می‌شود

بازی «آسفالت 9: افسانه‌ها»، تابستان امسال عرضه می‌شود

گویا تابستان امسال شاهد بازار داغ رقابت بازی‌ها خواهیم بود. گیملافت خبر از عرضه سری جدید بازی محبوب آسفالت داد.
۱۳۹۷/۳/۱۶
image

روز دوشنبه شرکت بازی‌سازی، گیملافت، سری جدید بازی آسفالت با نام «آسفالت ۹: افسانه‌ها» را معرفی کرد. این بازی در تابستان برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های اندرویدی عرضه خواهد شد. پس از آزمایش سری قبلی این بازی، آسفالت: Xtreme، که سبک آفرود داشت، این‌ بار گیم‌لافت حال و هوای بازی را به سطح شهر بازگردانده و از مکان‌های عجیب و غریب در شهر‌های مشهور دنیا برخوردار خواهد بود. در این بازی حضور اتومبیل‌هایی از غول‌های ماشین‌سازی دنیا مثل فراری، پورش، لامبورگینی و بوگاتی تایید شده است.

هنوز زمان انتشار این بازی اعلام نشده اما احتمالا در نمایشگاه E3 هفته آینده تاریخ عرضه آن مشخص می شود. طرفداران این بازی می‌توانند در سایت رسمی گیم‌لافت ثبت نام کرده و از جدید‌ترین خبر‌های مربوط به بازی مطلع شوند. کمپانی Vivendi اعلام داشته بازی‌های سری آسفالت بالای ۶۵۰ میلیون بار دانلود شده است. «آسفالت ۹: افسانه‌ها» به زودی برای سیستم عامل‌های iOS و ویندوز ۱۰ هم عرضه خواهد شد.

گیم‌لافت موتور کاملا جدیدی برای بازی بعدی خود ساخته است. گرافیک HDR نشان از تمرکز زیاد بر موفقیت عنوان بعدی بازی آسفالت دارد و سیستم کنترل هم اکنون اصلاح شده اما مثل قبل می‌توان آن را به دلخواه خود تنظیم کنید. طی اظهارات سازندگان بازی، موانع طبیعی نیز به مانند سری‌های پیشین به قوت خود دست نخورده باقی مانده و بشکه‌‌ها و موانع مشابه حضور دارند. هرچند انتظار می‌رود کنترل «تاچ درایو» به گیم‌پلی بازی اضافه شده باشد اما جزئیات مربوط به آن هنوز کامل نیست.

بازی «آسفالت ۹: افسانه‌ها» به صورت رقابت تک نفره و در بخش آنلاین چند نفره تا هشت بازیکن ارائه خواهد شد. با توجه به اینکه گیملافت وعده گیم‌پلی گروهی، انتظار می‌رود بازیکنان بیشتری را به سمت خود جذب کند.  

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)