خانهاخبار
اپلیکیشن‌ها در iOS 12 تا ۲ برابر سریع‌تر باز می‌شوند؛ حتی در دستگاه‌های قدیمی‌تر

اپلیکیشن‌ها در iOS 12 تا ۲ برابر سریع‌تر باز می‌شوند؛ حتی در دستگاه‌های قدیمی‌تر

اپل برنامه‌های زیادی برای iOS 12 در نظر گرفته است، این سیستم عامل قصد دارد کارایی دستگاه را با افزایش سرعت اپلیکیشن‌ها، حتی در دستگاه‌های قدیمی، افزایش دهد.
۱۳۹۷/۳/۱۴

شایعات از تمرکز اپل بر عملکرد سیستم عامل در iOS 12 حکایت داشتند. با توجه به آن‌چه در WWDC 2018 دیدیم، به نظر می‌رسد که این موضوع صحت دارد. کرگ فدریگی، مدیر ارشد بخش نرم افزار اپل، با حضور روی صحنه اعلام کرد که مهندسین اپل سرعت لود درخواست‌ها در نرم افزار را بهینه کرده‌اند تا قدرت پردازشی را بهتر در آیفون مدیریت کند. به همین دلیل، سرعت لود اپلیکیشن‌ها تا ۲ برابر بیشتر خواهد شد، حتی برای مدل‌های قدیمی‌تر.

image

در حال حاضر نمی‌توان درباره‌ی تاثیر این اقدام اپل اظهار نظر کرد و باید منتظر عرضه‌ی به‌روز رساننی نسخه‌ی جدید بود تا ببینیم عملکرد دستگاه‌ها، به‌ خصوص مدل‌های قدیمی‌تر، چطور خواهد شد و میزان مصرف باتری آیفون‌های پشتیبانی کننده از این نسخه چه تغییری می‌کند. میانگین آماری که اپل به آن اشاره کرد، نشان می‌دهد که سرعت اجرای اپ‌ها در مقایسه با iOS 11 تا ۴۰ درصد و سرعت بالا آمدن صفحه کلید تا ۵۰ درصد بیش‌تر شده است.

اما بهترین بخش ماجرا این است که کد جدید تایم‌فریم‌های سریع‌تری را به آیفون‌های قدیمی‌تر می‌آورد که سرعت باز کردن اپ دوربین را تا ۷۰ درصد افزایش می‌دهد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)