خانهاخبار
تماشا کنید: دعوتنامه معرفی گوشی BlackBerry KEY2 در تاریخ 17 و 18 خرداد

تماشا کنید: دعوتنامه معرفی گوشی BlackBerry KEY2 در تاریخ 17 و 18 خرداد

اولین گوشی مجهز به دوربین دوگانه از برند BlackBerry در روزهای آینده معرفی می‌شود. این گوشی KEY2 نام دارد و ابتدا در نیویورک و سپس در چین معرفی می‌شود.
۱۳۹۷/۳/۱۵

حساب رسمی کمپانی BlackBerry در شبکه اجتماعی Weibo تصاویر مربوط به دعوتنامه رویداد رسمی رونمایی از گوشی تازه این سازنده را به نام KEY2 منتشر کرد. این گوشی تازه که جانشین KEYone است، ابتدا در تاریخ 7 ژوئن (17 خرداد) در نیویورک معرفی می‌شود و پس از آن 8 ژوئن (18 خرداد) در چین رونمایی خواهد شد.

image

گوشی محبوب BlackBerry KEYone شهرتش را بیش از هرچیز مدیون صفحه کلید فیزیکی QWERTY و عمر باتری زیادش است. با توجه به تصاویر رندر شده و زنده‌ای که تا به حال منتسب به KEY2 منتشر شده‌اند، انتظار می‌رود که صفحه کلید فیزیکی آن مشابه نسل قبلی اما با کمی تغییر طراحی شود. بدین ترتیب که دکمه‌ها کمی بزرگتر شوند، نمای نهایی‌شان مات طراحی شود و البته یک دکمه مرموز تازه هم به آن‌ها اضافه شود. از طرف دیگر گفته می‌شود که عمر باتری در KEY2 به اندازه KEYone نخواهد بود. گوشی تازه KEY2 از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 660 قدرت می‌گیرد که نسبت به پردازنده نسل قبلی تازه‌تر است اما ظرفیت باتری آن به 3360 میلی آمپر ساعت کاهش یافته است.

image

گوشی KEY2 ظاهرا قرار است اولین گوشی هوشمند BlackBerry باشد که به دوربین اصلی با لنزهای دوگانه مجهز می‌شود. همچنین گزارش شده که میزان حافظه رم آن 6 گیگابایت است. انتظار می‌رود که صحه نمایش این نسل تازه همچنان 4.5 اینچی از نوع LCD باقی بماند و از وضوح تصویر 1620 در 1080 پشتیبانی کند. این ارقام به خوبی نشان دهنده نسبت نمایش 3:2 هستند.

در ادامه می‌توانید ویدیوی منتشر شده از دعوتنامه رسمی رونمایی از گوشی BlackBerry KEY2 را مشاهده کنید.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

Behzad

۱۳۹۷/۳/۱۵
اصالت گوشی ها بلک بری
مطمئنم دهن سامسونگ اپل میبنده
گوشی فقط بلک بری

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۳/۱۵
بلک‌بری هنوزم که هنوزه گوشی‌دکمه‌ای میزنه?
GLX که (بی‌ادعا هم هست) سالهاست که فول‌تاچ میزنه
《بلک‌بری را تحریم کنید》
کمپین تحریم بلک‌بری راه بدازید✊

محمد

۱۳۹۷/۳/۱۵
سلام خانم خیامی ممنونم خیلی زحمت کشیدین کامل از شایعات تا دعوتنامه بلکبری رو پوشش دادین که این روزها کمتر ازش صحبت میشه