خانهاخبار
شیائومی مدل ۷۵ اینچی تلویزیون Mi TV 4 را معرفی کرد

شیائومی مدل ۷۵ اینچی تلویزیون Mi TV 4 را معرفی کرد

شیائومی ۳۱ مه رویدادی را در شهر شنزن چین برگزار کرد که در طی آن از محصولات جدید شیائومی رونمایی شد. یکی از آن‌ها نسخه جدید تلویزیون Mi TV 4 بود.
۱۳۹۷/۳/۱۴
image

سازنده لوازم الکترونیکی، شیائومی، همزمان با جشن هشتمین سالگرد تاسیس، محصولات جدید خود را معرفی کرد. پرچمدار گوشی هوشمند Mi 8، دست‌بندهای هوشمند و همچنین نسخه ۷۵ اینچی تلویزیون هوشمند Mi TV 4 از جمله آن موارد هستند.

Mi TV 4 جدید شیائومی بزرگ‌ترین تلویزیون این شرکت محسوب می‌شود و دارای نمایشگر UHD و سیستم پخش HDR با صدای دالبی است.

این محصول دارای ۷۵ اینچ صفحه LED، با کیفیت UHD 4K و رزولوشن آن ۲۱۶۰×۳۸۴۰ پیکسل است. این تلویزیون زاویه دید ۱۷۸ درجه‌ای و نرخ تازه‌سازی ۶۰ هرتز دارد و دارای زمان پاسخ‌دهی داینامیک تنها ۸ میلی‌ثانیه است. قلب تپنده Mi TV جدید یک پردازنده ۴ هسته‌ای ۱.۸ گیگاهرتز از نوع Amlogic T966 است و از پردازشگر گرافیکی MP2 Mali-T830، دو گیگابایت رم DDR4 و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی eMMC 5.1 بهره می‌برد. این محصول دارای سیستم عامل اندروید با رابط کاربری اختصاصی شیائومی Patchwall UI برخوردار بوده و از دستیار صدا Xiao Al و قابلیت‌های دیگر برخوردار است.

Mi TV 4 دو بلندگوی ۸ واتی با پشتیبانی صدای دالبی و رمزگذاری صوتی DTS HD دارد. ۳ پورت HDMI 2.0، دو پورت USB، یک پورت اترنت، یک پورت AV، دو باند 802.11 a/b/g/n با پشتیبانی Wi-Fi و بلوتوث 4.2 LE و همچنین پورت Mi از دیگر مشخصات سخت‌افزاری این محصول است. از نظر ابعاد و وزن نیز باریک‌ترین قسمت تلویزیون  ۱۱.۴ میلی‌متر و وزن آن بدون اتصالات ۳۵ کیلو‌گرم است.

image

Mi TV جدید از سیستم پخش H.265، H263، Real 8/9/10 و MPEG 1/2/4 پشتیبانی می‌کند. این تلویزیون دارای ریموت کنترل با امکان تشخیص حرکت و همچنین ورودی صدا است. با توجه به اینکه سیستم عامل تلویزیون بر پایه اندروید است، شما می‌توانید اپ‌های اندرویدی را روی آن نصب کنید.

تلویزیون ۷۵ اینچی Mi TV 4 فقط در رنگ مشکی به فروش می‌رسد و ۸٫۹۹۹ یوان (تقریبا ۱٫۴۰۳ دلار آمریکا) قیمت گذاری شده است. در حال حاضر پیش‌فروش این محصول آغاز شده و فروش رسمی آن از تاریخ ۱۰ ژوئن در چین شروع خواهد شد. هنوز اطلاعاتی در رابطه با فروش این محصول در دیگر کشورها منتشر نشده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)