خانهاخبار
گوشی Galaxy A9 Star سامسونگ رسما معرفی شد

گوشی Galaxy A9 Star سامسونگ رسما معرفی شد

سامسونگ در چین، از دو گوشی Galaxy A9 Star و نسخه لایت آن رونمایی کرده است؛ هر دو مدل نمایشگری کشیده با حاشیه‌های نسبتاً باریک دارند و از پردازنده اسنپدراگون کوالکام استفاده می‌کنند.
۱۳۹۷/۳/۱۳

به دنبال افشای شایعات مختلف، شرکت سامسونگ در نهایت از گوشی میان‌رده جدید خود با نام Galaxy A9 Star رونمایی کرده است؛ البته نسخه ارزان‌قیمت‌تر این گوشی نیز با پسوند Lite وارد بازار خواهد شد. گوشی‌های Galaxy A9 Star و A9 Star Lite سامسونگ به ترتیب 575 دلار و 420 دلار قیمت‌گذاری شده‌اند و می‌توانید آن‌ها را به رنگ مشکی، نقره‌ای (تنها مدل A9 Star به این رنگ عرضه می‌شود)، آبی (مخصوص مدل Galaxy A9 Star Lite است) و طلایی خریداری کنید. هر دو مدل از امروز در وب‌سایت سامسونگ، قابل پیش‌خرید هستند و دریافت سفارش از تاریخ 4 ژوئیه آغاز می‌شود.

image

گوشی Galaxy A9 Star به صفحه‌نمایش 6.28 اینچی FHD+ مجهز شده است و پنل نمایشگر، Super AMOLED خواهد بود؛ این مدل طراحی بدون حاشیه دارد و همین موضوع باعث شده است تا سامسونگ از زبان طراحی صفحه‌نمایش Galaxy A9 Star به عنوان Infinity Display یاد کند. شرکت کره‌ای برای گوشی میان‌رده خود از یک صفحه‌نمایش کشیده با نسبت ابعاد 18.5 به 9 استفاده کرده است؛ نسبت ابعادی که در نمایشگر گوشی‌های پرچمدار سامسونگ از جمله Galaxy S8 و Galaxy S9 Plus دیده بودیم. چیپ‌ست اسنپدراگون 660 کوالکام، قدرت پردازشی میان‌رده جدید شرکت کره‌ای را تأمین می‌کند؛ این گوشی به چهار گیگابایت رم مجهز شده است و فضای ذخیره‌سازی با استفاده از کارت حافظه Micro SD تا سقف 256 گیگابایت قابل ارتقا خواهد بود. عکاسی، یکی از جذاب‌ترین قابلیت‌هایی است که در گوشی Galaxy A9 Star می‌توانید پیدا کنید؛ مدل مذکور از ترکیب دو سنسور 24 مگاپیکسلی و 16 مگاپیکسلی بهره می‌گیرد و برای عکاسی سلفی از سنسور 24 مگاپیکسلی در جلوی گوشی استفاده شده است. به همراه حسگر اثرانگشت که در قاب پشتی و در زیر دوربین اصلی جای گرفته است، Galaxy A9 Star از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند و آخرین نسخه از سیستم‌عامل اندروید یعنی Android 8.0 Oreo روی آن نصب شده است. این گوشی با پشتیبانی از بلوتوث 5.0، باتری 3700 میلی‌آمپر ساعت و ضخامت 7.55 میلی‌متری ارائه خواهد شد و تنها 188 گرم وزن دارد.

Galaxy A9 Star Lite دیگر میان‌رده‌ای است که توسط سامسونگ معرفی شده و نسبت به Galaxy A9 Star مقرون‌به‌صرفه‌تر است؛ این گوشی با صفحه‌نمایش 6 اینچی Infinity Display با رزولوشن FHD+ ارائه خواهد شد و از تراشه نسبتاً ضعیف اسنپدراگون 450 بهره می‌گیرد. با اینکه در زمینه عکاسی سلفی و حافظه با Galaxy A9 Star مشابه است، اما از دو سنسور 16 مگاپیکسلی و 5 مگاپیکسلی در قاب پشتی استفاده می‌کند. مدل مذکور با ضخامت 7.9 میلی‌متری همراه شده است و 191 گرم وزن دارد؛ این در حالی است که از یک باتری کوچک‌تر 3500 میلی‌آمپر ساعت استفاده می‌کند که تأمین انرژی موردنیاز برای پردازنده و نمایشگر گوشی را برعهده دارد.

هیچ‌یک از گوشی‌هایی که اخیراً توسط سامسونگ معرفی شده است، احتمالاً در خارج از بازار چین عرضه نخواهند شد؛ البته بعید نیست شرکت کره‌ای با تغییر برند آن‌ها، نسبت به عرضه حداقل یک مدل اقدام کند. زمان عرضه احتمالی گوشی‌های جدید سامسونگ در خارج از بازار چین (با فرض اینکه چنین اقدامی صورت خواهد گرفت)، مشخص نیست اما احتمالاً برای عرضه آن‌ها تا تابستان باید منتظر بمانید.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

salim

۱۳۹۷/۳/۱۳
مگه علف خرسه چ خبره اینقدر گرون شیائومی می 8 هشت با این همه قدرت پردازشی و دوربین در حد اس 9 پلاس و بهتر و کلی چیز دیگه 570 دلار قیمت گذاری نشده بعد این میان رده این قیمت براش گذاشتن مگه پول خون باباشو میخواد بگیره سامسونگ