خانهاخبار
ال‌جی G7 ThinQ با آمپلی فایر اختصاصی در تصاویر دیده شد

ال‌جی G7 ThinQ با آمپلی فایر اختصاصی در تصاویر دیده شد

پرچم‌داران امسال کمپانی ال‌جی تحت برند ThinQ معرفی شدند. چند روز پیش شاهد رونمایی از V35 ThinQ بودیم و چند هفته قبل از آن هم G7 ThinQ به عنوان پرچم‌دار امسال شرکت کره‌ای معرفی شد. اما به تازگی این گوشی با یک آمپلی فایر اختصاصی در تصاویر دیده شد.
۱۳۹۷/۳/۱۳

نماینده‌ی امسال ال‌جی با قابلیت صوتی ویژه به میدان آمد؛ بنابراین، جای تعجب ندارد اگر این شرکت بخواهد روی نقطه‌ی قوت پرچم‌دار خود را سرمایه گذاری کند. براساس تصاویر منتشر شده، ابزار جانبی بعدی که برای G7 ThinQ در نظر گرفته شده، یک وسیله‌ی عجیب و شگفت انگیز است.

image

به تازگی AndroidHeadlines تصاویری را منتشر کرده است که از برنامه‌ی ال‌جی برای معرفی Boombox Sound Booster حکایت دارند. کاربرانی که این وسیله‌ را در اختیار داشته‌ باشند، می‌توانند با قرار دادن G7 ThinQ روی این ابزار صوتی، میزان صدا و باس را تقویت نمایند. در واقع این دستگاه یک محفظه‌ی رزونانس (تشدید صدا) است.

این وسیله‌ی جانبی کاملا به گوشی وابسته است و گوشی باید روی آن قرار بگیرد. حفره‌ای که روی این اسپیکر مشاهده می‌کنید در واقع محل قرار گیری فلش LED گوشی است که می‌توان با تنظیم کردن آن، نور را با بیت موسیقی هماهنگ کرد.

image

پیش از معرفی این محصول و مدتی قبل، ال‌جی اعلام کرده بود که میزان صدا با قرار دادن G7 ThinQ روی یک سطح صاف بیشتر خواهد شد. البته این اقدام کره‌ای‌ها در جدا کردن لوازم جانبی از گوشی کار سنجیده‌ای بود؛ کاربرانی که به همان کیفیت موجود راضی‌ باشند، از پرداخت هزینه‌ی اضافی معاف می‌شوند و آن دسته از کاربران که به موسیقی اولویت می‌دهند نیز می‌توانند با پرداخت هزینه‌ی بیشتر به کیفیت مطلوب خود دست یابند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

رضا

۱۳۹۷/۴/۲۱
تو اصلا چی از طراحی می دونی ذولفقار چاخان دقیقا شدی مثل اون یارو چاخانه. ضمنا این بریدگیش قابل مخفی سازی داره مثل امل و بقیه ثابت نمی مونه و مثل بقیه گوشی ها ساده می شه که دقیقا اینم یکی از مزیت ها و ویژگی های جدید الجیه

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۳/۱۳
از بالا بریدگی داره، بعد حاشیه‌پایین هم حفظ شده! اصلاً مسخره‌س.
بریدگی بالا زمانی معنا داره که پایین حاشیه نداشته باشه