خانهاخبار
با رنگ‌های جدید احتمالی در آیفون‌های امسال آشنا شوید

با رنگ‌های جدید احتمالی در آیفون‌های امسال آشنا شوید

آیفون‌های مدل ۲۰۱۸ ممکن است در رنگ‌های جدیدی ظاهر شود. رنگ‌هایی غیر از رنگ‌های سفید و مشکی همیشگی.
۱۳۹۷/۳/۱۲

کمپانی اپل در نظر برای پائيز امسال سه مدل آیفون جدید عرضه کند که شامل مدل ارزان قیمت ۶.۱ اینچی با صفحه نمایش LCD و دو جانشین آیفون X با صفحه نمایش OLED در ابعاد ۵.۸ اینچی و ۶.۵ اینچی. انتظار می‌رود که هر سه این مدل‌ها با طراحی مشابه پرچم‌داران ۲۰۱۷ تولید شود.

بعضی گزارش‌ها حاکی از آن است که آیفون X مدل ۲۰۱۸ با رنگ‌های جدیدی غیر از رنگ‌های اصلی سیاه و سفید عرضه خواهند شد. عکسی از این شرکت درز کرده است که آیفون X را با دو رنگ جدید نشان می‌دهد اما نمی‌توان با قطعیت گفت که این تصویر واقعی است یا حاصل کار فتوشاپ!

عکسی که در زیر می‌بینید در سایت TechnoCodex منتشر شده است که تصویری از نمونه اولیه آیفون X  را در هند نشان می‌دهد که رنگ‌های سبز و بنفش دارد. اما اطلاعات و جزئيات بیشتری در مورد آن ارائه نشده است.

image

طبق گفته یک تحلیل‌گر، اپل ممکن است تصمیم بگیرد آیفون‌های ارزان قیمت‌تر را با رنگ‌های مختلفی مانند آبی، صورتی و زرد طراحی کند تا به این طریق بتوان آن را از گوشی‌های پرچم‌دار مانند آيفون X ۲۰۱۸ تشخیص داد.

image

به این ترتیب تنها مدل ۲۰۱۸ آیفون که گفته می‌شود در رنگ‌های متفاوتی عرضه خواهد شد، مدل ارزان‌ قیمت ۶.۱ اینچی است که به سبک آیفون 5c تولید می‌شود. این مدل فاقد دوربین دوگانه است و هم‌چنین صفحه پشتی آن از شیشه ساخته نخواهد شد. اما آیفونی که در تصویر نشان داده شده است دوربین دوگانه دارد و صفحه پشتی آن شیشه‌ای است پس بعید است که این آیفون رنگی همان آیفون ۶.۱ اینچی باشد.

باید تا آمادن پائيز صبر کنیم تا ببینیم این عکس‌ فتوشاپ است یا واقعا آیفونی با این رنگ‌های نامتعارف سبز و بنفش در بازار خواهیم دید. شاید هم تنها تصویری از طراحی سفارشی آیفون X باشد.

مدل‌های ۲۰۱۸ آیفون باید در اواسط ماه سپتامبر (شهریور) منتشر و تا اواخر اکتبر (آبان) عرضه شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۳/۱۲
رنگ‌شیک همانا "مشکی" است.
سفید هم خوبه.
ولی دیگه زردقناری و نارنجی‌هویجی و بنفش‌بادمجانی و طوسی‌سیمانی.. کلاسِ کارو میاره پایین