خانهاخبار
شیائومی Mi Band 3 با نمایشگر لمسی OLED و ویژگی‌های جدید معرفی شد

شیائومی Mi Band 3 با نمایشگر لمسی OLED و ویژگی‌های جدید معرفی شد

امروز شیائومی در هشتمین سالگرد تاسیس این شرکت، از دو گوشی هوشمند Mi 8 و Mi 8 SE به همراه دستبند هوشمند Mi Band 3 رونمایی کرد.
۱۳۹۷/۳/۱۰

مدت‌ها بود که خبرها از معرفی Mi Band 3 در سال جاری حکایت داشتند؛ بالاخره امروز شیائومی از نسل جدید دستبند سلامتی خود رونمایی کرد که با نسل قبلی تفاوت بسیاری دارد. طراحی Mi Band 3 تفاوت زیادی با نسل قبلی دارد و نمایش‌گر آن انحنای جالبی به خود گرفته که باعث زیبایی بیشتر دستبند شده است.

image

کلید عملکرد دستگاه همچنان در قسمت پایینی نمایشگر وجود دارد، با این تفاوت که این بار با بدنه یک‌پارچه شده و مانند Mi Band 2 جدا از نمایش‌گر نیست. دستنبد جدید نیز با بند قابل تعویض عرضه می‌شود و برای شارژ آن باید بند دستگاه را جدا کنید. با توجه به سیاه و سفید بودن صفحه نمایش این گجت، عمر باتری بالایی را ارائه می‌دهد که نیاز دستگاه به شارژ مدوام را رفع می‌کند. طبق ادعای شیائومی، این دستبند با یک بار شارژ می‌تواند تا ۲۰ روز فعالیت نماید.

image

نمایش‌گر Mi band 3 با ابعاد ۰.۸۷ اینچ (رزولوشن ۸۰×۱۲۸) و از نوع OLED است که بر خلاف مدل قبلی، نسبت به لمس حساس است. سنسور ضربان قلب در قسمت پایینی می‌بند جدید قرار گرفته و مانند نسل دوم، این نسل هم می‌تواند قدم‌های کاربر را بشمارد، وضعیت خواب را پایش کند و اعلانات گوشی را به اطلاع کاربر برساند. براساس آن چه سازنده می‌گوید، گجت جدید ضد آب است و تا عمق ۵۰ متری آب می‌توان با خیال راحت از آن استفاده کرد. باتری به کار رفته در این نسل ۱۱۰ میلی آمپر ساعت است که این میزان در نسل قبلی ۷۰ میلی آمپر بود. این دستگاه از بلوتوث ۴.۲ برای ارتباط بهره‌مند است و این بار شیائومی یک چیپ NFC نیز در دسبند خود قرار داده که ظاهرا در چین کاربرد دارد.

image
image

رنگ بدنه دستگاه همچنان مشکی است، اما همانند گذشته کاربران می‌توانند بندهای مختلف با طرح‌ها و رنگ‌های گوناگونی را تهیه نمایند. در حال حاضر، چینی‌ها سه رنگ مشکی، آبی و قرمز را برای بندهای سیلیکونی رسمی Mi Band 3 در نظر گرفته‌اند و احتمالا در آینده تنوع رنگ آن بیشتر می‌شود.

image

Mi Band 3 از روز ۵ ژوئن در چین با قیمت ۱۶۹ یوآن (۲۶ دلار) برای نسخه‌ی معمولی و ۱۹۹ یوآن برای نسخه‌ی مجهز به NFC فروخته خواهد شد، اما از عرضه‌ی آن در سایر بازارها اطلاعی در دست نیست.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

Mohammad

۱۳۹۷/۳/۱۲
من میخوام این دستبند رو بخرم،به نظرتون کی میاد ایران و تا کی قیمتش خیلی بالا میمونه،منتظر بمونم یا می بند ۲ رو بخرم؟
ممنون میشم راهنمایی کنید

alis

۱۳۹۷/۳/۱۲
فوق العادس بی شک - می بند 2 که فوق العاده بود و هیچ ایرادی رو نمیتونستی بگیری- این مدل هم که گویا خیلی کارامد هستش وبا همون جزییات سخت افزاری کاربردی و ساده و قیمت خوب میتونه طرفداراش رو داشته باشه