خانهاخبار
تمامی گوشی‌های نوکیا به‌روز‌رسانی اندروید P را دریافت خواهند کرد

تمامی گوشی‌های نوکیا به‌روز‌رسانی اندروید P را دریافت خواهند کرد

کمپانی HMD Global که در حال حاضر عرضه گوشی‌های هوشمند اندرویدی با برند نوکیا را در اختیار دارد، اعلام کرد که تمامی گوشی‌هایی که با این برند روانه بازار نموده است، به اندروید P به روز رسانی خواهند شد.
۱۳۹۷/۳/۹

شرکت اچ‌ام‌دی گلوبال با عرضه‌ی محصولات مختلف در همه‌ی رده‌های بازار و در اکثر نقاط دنیا، همچنین با پشتیبانی قابل قبول از محصولاتش، توانست خون تازه‌ای در رگ‌های برند نوکیا به جریان بیاندازد.

در ابتدا این کمپانی بعضی از محصولات خود را تنها در بازار چین عرضه کرد، اما پس از مدتی در سایر مناطق نیز شاهد حضور این محصولات بوده‌ایم. خوشبختانه، محصول جدید برند نوکیا با نام نوکیا ایکس ۶ نیز در سراسر دنیا عرضه خواهد شد.

image

امروز این شرکت فنلاندی از سه گوشی‌ هوشمند جدید با نام‌های نوکیا ۵.۱، نوکیا ۳.۱ و نوکیا ۲.۱ رونمایی کرد و در ادامه‌ی مراسم معارفه این محصولات؛ اعلام کرد که تمامی گوشی‌هایی که با برند نوکیا معرفی کرده است، در پاییز و پس از معرفی رسمی اندروید P  از سوی گوگل به این نسخه به‌روز رسانی خواهد شد. تا کنون اچ‌ام‌دی به وعده خود درباره به‌روز رسانی گوشی‌های هوشمند سال گذشته‌ی برند نوکیا عمل کرده و اندروید اوریو را برای آن‌ها ارائه کرده است.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

HakhamaneshS

۱۳۹۷/۳/۹
ای ول. من نوکیا 6 دارم