خانهاخبار
بنچمارک جالب توجه Galaxy Note 9 سامسونگ با تراشه اگزینوس 9810

بنچمارک جالب توجه Galaxy Note 9 سامسونگ با تراشه اگزینوس 9810

فبلت پرچمدار Galaxy Note 9 سامسونگ با تراشه اگزینوس 9810 و شش گیگابایت رم در آزمون گیک‌بنچ فاش شده است. این مدل در اواسط تابستان به صورت رسمی معرفی خواهد شد.
۱۳۹۷/۳/۶

در اوایل ماه جاری میلادی، پرچمدار Galaxy Note 9 سامسونگ در یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های بنچمارک یعنی Geekbench فاش شد. نسخه مذکور به تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام با هشت هسته پردازشی و شش گیگابایت رم مجهز شده بود و به همین جهت، انتظار می‌رفت این مدل در بازار ایالات متحده عرضه شود. به‌تازگی نیز نسخه جدیدی از گوشی پرچمدار Galaxy Note 9 در آزمون گیک‌بنچ فاش شده است که برخلاف مدل قبل، از تراشه اگزینوس 9810 بهره می‌گیرد و انتظار داریم که در بازارهای جهانی عرضه شود.

image

مدلی که اخیراً فاش شده، از شماره مدل SM-N960N برخوردار است و به تراشه هشت هسته‌ای اگزینوس 9810 مجهز شده؛ این گوشی با شش گیگابایت رم ارائه می‌شود. براساس گزارشی که کاربران گوشی‌های پرچمدار Galaxy سامسونگ منتشر کرده‌اند، مدل‌های مجهز به تراشه اگزینوس در اجرای رام Samsung Experience عملکردی روان‌تر در مقایسه با نسخه‌های مجهز به تراشه اسنپدراگون دارند؛ سامسونگ با توسعه اختصاصی پردازنده برای گوشی‌های پرچمدار خود، به خوبی موفق شده است تا نرم‌افزار و سخت‌افزار گوشی‌های خود را با یک‌دیگر تطبیق دهد.

برای مقایسه نسخه اگزینوس 9810 و اسنپدراگون 845 فبلت پرچمدار Galaxy Note 9 با یک‌دیگر، باید اشاره کرد که مدل مجهز به تراشه اسنپدراگون کوالکام موفق شده است تا 2190 و 8806 امتیاز را در بررسی عملکرد تک هسته پردازشی و تمامی هسته‌های پردازشی فعال به‌دست آورد. در همین حال، نسخه مجهز به تراشه اگزینوس 9810، موفق به کسب 2737 و 9064 امتیاز در بررسی تک هسته پردازشی و چندین هسته پردازشی شده که به مراتب از نسخه اسنپدراگون 845 کوالکام، قوی‌تر است. در حال‌حاضر، مشخص نیست فبلت Galaxy Note 9 سامسونگ با حافظه رم بیشتری نیز عرضه خواهد شد یا خیر؛ اگر این‌طور باشد، مدل پایه به شش گیگابایت رم مجهز شده است. نسل قبل یعنی Galaxy Note 8 تنها از شش گیگابایت رم برخوردار شده بود.

image

از جمله شایعاتی که پیرامون جدیدترین عضو از سری Galaxy Note منتشر شده، می‌توان به عرضه Galaxy Note 9 با نمایشگر 6.4 اینچی اشاره کرد؛ هرچند، احتمال دارد مانند پرچمداران Galaxy S9 سامسونگ، تغییری در صفحه‌نمایش فبلت آینده سامسونگ اعمال نشود. این مدل به باتری با ظرفیت بالاتر مجهز شده است و نسخه جدیدی از دستیار صوتی بیکسبی سامسونگ را اجرا می‌کند. اگر تغییرات صورت گرفته در پرچمداران Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus را ملاک قرار دهیم، Galaxy Note 9 به حسگر اثرانگشت در قاب پشتی مجهز خواهد بود که برخلاف نسل قبل، در پایین دوربین اصلی جای‌ می‌گیرد. لازم به‌ذکر است که جانشین Galaxy Note 8 فاقد حسگر اثرانگشت درون نمایشگر خواهد بود؛ به‌نظر می‌رسد فناوری مذکور هنوز آماده نشده است و همین موضوع باعث شده تا رونمایی از آن به اوایل سال 2019 موکول شود. در همین رابطه، مدتی پیش اعلام شد که پرچمدار Galaxy S10 سامسونگ با حسگر اثرانگشت درون نمایشگر و سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی در ماه ژانویه 2019 در رویداد CES 2018 به نمایش گذاشته خواهد شد.

در حال‌حاضر، هیچ‌یک از شایعات پیرامون فبلت پرچمدار Galaxy Note 9 سامسونگ به صورت رسمی تأیید نشده است؛ به همین جهت، باید به گمانه‌زنی‌ها با دیده شک و تردید نگریست.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (21 نظر)

رضا

۱۳۹۷/۳/۱۱
الجی کی بوت لوپ شده نکنه ته شما فن های سامنگ بوت لوپ می شه فکر می کنین که الجیم بوت لوپ می شه

علی

۱۳۹۷/۳/۸
داداش چی می گی کیفیت دوربینش بعد پی بیست(چون سه تا دوربین داره ) بهترین کیفیت رو داره رو باطری هاشم کار کردع نسبتا به نسل قبلیش می شه گفت ضعف خاصی نداره اصن ضعف نداره به نظرم

مهدی دولتی نژاد خطیبانی

۱۳۹۷/۳/۷
عصر عصره غول های شرکت سامسونگ هست... یکی از یکی بهتر و زیباتر و مجهزتر... ???
کاش رو ظرفیت باطری هاش و کیفت دوربین هاش هم یکم بیشتر توجه کنه...

محمد

۱۳۹۷/۳/۷
دوربینش حتما از اس9 پلاس بهتره شک نکنین رم 8 گیگ هم داره نسخه 512 گیگ هم میخوان معرفی کنن باتریش بالای 3800 هست و اثر انگشتش هم مثل اس9 هست در واقع این فبلت هیچ ایرادی نداره جز اینکه رقیب نداره

امین

۱۳۹۷/۳/۷
نقص های کوچک رفع شده:دوربینش بهتر شده باتریش قویتر شده.اثر انگشت جای مناسب خلاصه این فبلت عالیه