خانهاخبار
رونمایی از گوشی Moto Z3 Play موتورولا در تاریخ 16 خرداد تأیید شد

رونمایی از گوشی Moto Z3 Play موتورولا در تاریخ 16 خرداد تأیید شد

موتورولا یک میان رده تازه به نام Moto Z3 Play را در نوبت معرفی دارد. این برند دعوتنامه مربوط به رونمایی از گوشی تازه‌اش را برای 16 خرداد در برزیل منتشر کرده است.
۱۳۹۷/۳/۵

برند موتورولا که حالا توسط کمپانی لنوو اداره می‌شود، روز گذشته دعوتنامه رویداد تازه‌ای را برای رسانه‌های برزیلی ارسال کرد که قرار است 6 ژوئن (16 خرداد) برگزار شود. البته در این دعوتنامه صراحتا به رونمایی از Moto Z3 Play اشاره نشده است اما از آنجا که سال گذشته  مدل Moto Z2 Play اولین عضو از خانواده Moto Z2 بود که معرفی شد، حدس می‌زنیم که این روند در سال جاری هم به همان شکل ادامه یابد.

image

در پوستر تبلیغاتی این گوشی تازه نمای روبروی آن به نمایش گذاشته شده است اما جزئیاتش دیده نمی‌شود. با توجه به ساعت به نمایش درآمده روی پنل نمایش این گوشی به نظر می‌رسد که رویداد رسمی معرفی Moto Z3 Play ساعت 9:30 صبح به وقت محلی برزیل برگزار شود.

image

در گزارش‌های فاش شده قبلی گفته شد که Moto Z3 Play صفحه نمایش 6.01 اینچی از نوع AMOLED با نسبت نمایش 18:9 دارد و موتورولا هم این پنل نمایش را MaxVision نامیده است. این گوشی همچنین به پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 636 مجهز می‌شود و به همین خاطر انتظار می‌رود عملکردش نسبت به نسل قبلی بهبود یابد.

گزارش شده است که Moto Z3 Play موتورولا 4 گیگابایت رم دارد و در دو نسخه با حافظه داخلی 32 و 64 گیگابایت روانه بازار می‌شود. حافظه داخلی این میان رده تازه احتمالا به کمک کارت حافظه جانبی ارتقا می‌یابد و همچنین شایان ذکر است که ظرفیت باتری آن 3000 میلی آمپر گزارش شده است.

image

Moto Z3 Play همچنین از نظر دوربین نسبت به Moto Z2 Play ارتقا یافته است. این مدل تازه به دوربین اصلی با لنزهای دوگانه مجهز شده که هر کدام از آن‌ها 12 مگا پیکسلی هستند. همچنین گفته می‌شود که دوربین سلفی آن از یک لنز 8 مگا پیکسلی بهره می‌برد و حسگر اثرانگشت آن حالا به جای حاشیه پایین صفحه نمایش در کناره بدنه تعبیه می‌شود.

انتظار می‌رود که Moto Z3 Play هم مانند نسل قبلی با اکسسوری‌های محبوب موتوماد سازگار باشد و موتورولا آن را به همراه چند موتوماد تازه روانه بازار کند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)