خانهاخبار
مشخصات گوشی LG V35 ThinQ فاش شد؛ نسخه ارتقا یافته V30S

مشخصات گوشی LG V35 ThinQ فاش شد؛ نسخه ارتقا یافته V30S

مشخصات فاش شده از گوشی LG V35 ThinQ، نشان می‌دهد که این مدل به دوربین دوگانه 16 مگاپیکسلی مجهز شده است و از پردازنده اسنپدراگون 845 کوالکام با شش گیگابایت رم استفاده می‌کند.
۱۳۹۷/۳/۵

شرکت ال‌جی در اوایل سال از نسخه ارتقا یافته فبلت پرچمدار V30 با قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی رونمایی کرد؛ این مدل با نام LG V30S ThinQ در نمایشگاه MWC 2018 برای رقابت با پرچمداران Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus سامسونگ به نمایش گذاشته شد. مدتی بعد، روند شایعات پیرامون پرچمدار دیگر ال‌جی یعنی G7 ThinQ شدت گرفت و شرکت کره‌ای اخیراً از این مدل به صورت رسمی رونمایی کرده است؛ G7 ThinQ اولین گوشی LG محسوب می‌شود که در بالای نمایشگر خود بریدگی دارد و همچنین برخلاف LG V30 به نمایشگر از نوع MLCD+ مجهز شده است.

باید اشاره کرد که شرکت کره‌ای، حداقل دو گوشی رده‌بالای دیگر را تا پایان سال عرضه خواهد کرد که یکی از این مدل‌ها، فبلت LG V35 ThinQ است؛ مدلی که به صورت انحصاری توسط اپراتور AT&T عرضه خواهد شد و البته ممکن است در برخی از بازارها به فروش برسد. مشخصات نهایی این گوشی، به‌تازگی فاش شده است که قابلیت‌های احتمالی جانشین فبلت رده‌بالای V30S ThinQ را به نمایش می‌گذارد.

image

جدیدترین پرچمدار LG از سری V به صفحه‌نمایش 6 اینچی از نوع QHD+ مجهز شده است؛ نسبت ابعاد نمایشگر مانند نسل قبل، همچنان 18:9 باقی خواهد ماند و خبری از تعبیه بریدگی در بالای نمایشگر نیست. برخلاف LG G7 ThinQ که از یک نمایشگر 6.1 اینچی از نوع IPS LCD بهره می‌گیرد (به دلیل وجود ساب‌پیکسل‌های سفید درون نمایشگر پرچمدار 2018 ال‌جی از سری G، نوع پنل MLCD+ اعلام شده است)، LG V35 ThinQ از یک نمایشگر از نوع P-OLED بهره می‌گیرد که پیش‌تر در فبلت LG V30 و LG V30S ThinQ به کار گرفته شده است. از آنجایی‌که طراحی گوشی نسبت به LG V30 تغییر پیدا نکرده است، V35 ThinQ به دلیل اینکه فاقد بریدگی در بالای نمایشگر خواهد بود؛ احتمالاً می‌تواند رضایت کاربران را به دنبال داشته باشد. البته اگر همچنان به دنبال گوشی با ناچ هستید، LG G7 ThinQ احتمالاً تنها انتخاب از میان محصولات LG باقی خواهد ماند.

در لیست مشخصات به‌دست آمده، اشاره می‌شود LG V35 ThinQ از تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام برخوردار است؛ این پردازنده به گوشی LG G7 ThinQ و تعداد دیگری از پرچمداران اندرویدی از جمله Xiaomi Mi 8، گلکسی اس 9 سامسونگ و Xperia XZ2 سونی قدرت می‌دهد. برخلاف LG G7 ThinQ که از چهار گیگابایت رم بهره می‌گیرد (البته نسخه رده‌بالا با شش گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی قابل خریداری است)، جانشین V30S ThinQ با شش گیگابایت رم راهی بازار خواهد شد و از 64 گیگابایت حافظه استفاده می‌کند. در لیست فاش شده، هیچ اشاره‌ای به نسخه دیگر این گوشی با حافظه داخلی بالاتر نشده است اما احتمال می‌دهیم چنین مدلی به بازار عرضه شود. ال‌جی برای تمامی فبلت‌های پیشین از سری V از جمله V30 و V30S ThinQ، نسخه 128 گیگابایتی را معرفی کرده است و بعید نیست LG V35 ThinQ با چنین حافظه‌ای به بازار عرضه شود.

در قاب پشتی، LG از دوربین دوگانه 16 مگاپیکسلی (با F1.6) و 16 مگاپیکسلی (با F1.9) استفاده کرده است و عکاسی سلفی نیز به کمک سنسور 8 مگاپیکسلی در جلوی گوشی امکان‌پذیر خواهد بود. انتظار داریم V35 ThinQ از باتری 3300 میلی‌آمپر ساعت بهره بگیرد. گوشی جدید ال‌جی توسط اپراتور AT&T آمریکا در ماه اوت (August) معرفی خواهد شد و در ماه ژوئن نیز در کره جنوبی رونمایی می‌شود. آخرین شایعات پیرامون این مدل، حاکی از عرضه پرچمدار جدید ال‌جی با سیستم‌عامل اندروید اوریو 8.1 است.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)