خانهاخبار
از مشاهده همه پست‌های جدید اینستاگرام اطمینان حاصل کنید

از مشاهده همه پست‌های جدید اینستاگرام اطمینان حاصل کنید

اینستاگرام در حال آزمایش قابلیتی جدیدی است که به کاربران کمک می‌کند تا هیچ پستی از دست‌شان در نرود و بتوانند همه تصاویر به اشتراک گذاشته شده فالوئرهای‌شان را مشاهده کنند.
۱۳۹۷/۳/۱

اینستاگرام مدتی است که الگوریتم نمایش فیدهای جدید را تغییر داده است و دیگر پست‌ها، به ترتیب آخرین عکسی که آپلود شده است نمایش داده نمی‌شود.اما با این الگوریتم جدید تعیین اینکه آیا کاربری همه محتواهای به اشتراک گذاشته شده در اینستاگرام را دیده است، کار سختی است.

اینستاگرام قصد دارد این مشکل را با افزودن قابلیتی به نام «You're All Caught Up» حل کند. این ویژگی طوری طراحی شده است که به کاربران با ارسال اعلانی، پست‌هایی را که در ۴۸ ساعت اخیر ارسال شده است و کاربر آنها را ندیده است، اطلاع دهد.

سخنگوی شرکت اینستاگرام اعلام کرده است که این ویژگی فعلا در حال آزمایش قرار دارد و برای تعداد محدودی از کاربران نشان داده خواهد شد. اینستاگرام هنوز اطلاعات بیشتری در مورد جزئيات این قابلیت جدید در اختیار کاربران قرار نداده است و مشخص نیست که آیا این اعلان‌ها شامل هر پست از افرادی است که دنبال می‌کنید  یا اینکه الگوریتم‌های خاصی دارد که تصمیم می‌گیرد بهترین پست‌های هر فالوئر را اعلان دهد.

image

 

زمانی که کاربری تمام پست‌های ارسالی را مشاهده کرده باشد با نوشته "You're All Caught Up" مواجه می‌شود و به این ترتیب می‌تواند اطمینان حاصل کند که دیگر فید دیده نشده‌ای در اینستاگرام باقی نمانده است و می‌تواند با خیال راحت این شبکه اجتماعی را ببندد. این متن بخشی از تعهد اینستاگرام است تا قابلیت Usage Insights را به کاربران ارائه دهد. Usage Insights ویژگی‌ای است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا از مدت زمانی که صرف وقت گذراندن در اینستاگرام می‌کنند، آگاه شوند. و به این ترتیب بهتر بتوانند استفاده از این شبکه اجتماعی را مدیریت کنند.

کوین سیستروم، بنیان‌گذار اینستاگرام، هفته پیش در این باره در توئیتر خود نوشت: « ما در حال ساخت ابزارهایی برای کمک به کاربران اینستاگرام هستیم تا بهتر بتوانند از مدت زمانی که صرف اینستاگرام می‌کنند، آگاه شوند. هر زمانی که سپری می‌شود باید مثبت و عمدی باشد. درک اینکه چگونه زمان‌های آنلاین بودن مردم بر زندگی‌شان تاثیر می‌گذارد مهم است و همه شرکت‌ها برای مدیریت این زمان‌ها، مسئولیت دارند. ما در اینستاگرام راه حل‌های جدی برای این مسئله داریم.»

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

محمد

۱۳۹۷/۳/۲
برخی از تغییرات اینستاگرام باعث سردرگمی کاربران میشه مثلا سورت کامنتها قبل از رو زمان و از اخرین پیام ارسالی بد چند وقته این ترتیب به هم خورده و اصلا من که هیچ قاعده ای برای سورت کامنتهای اینستاگرام پیدا نکردم و تو تنظیماتم هیچ گزینه ای برای شخصی سازی کامنتها وجود نداره اگر یرای شخصی سازی کامنتها تو اینستاگرام راهی هست لطفا اطلاع رسانی کنید ممنون از شما