خانهاخبار
گوشی Galaxy S Light Luxury سامسونگ معرفی شد؛ میان‌رده‌ای از جنس Galaxy S8

گوشی Galaxy S Light Luxury سامسونگ معرفی شد؛ میان‌رده‌ای از جنس Galaxy S8

سامسونگ یک میان رده تازه را به نام Galaxy S Light Luxury معرفی کرده است که بسیار شبیه به پرچمدار Galaxy S8 به نظر می‌رسد اما مشخصاتش کمی سطح پایین‌تر هستند.
۱۳۹۷/۲/۳۱

سامسونگ امروز سرانجام از میان رده تازه‌اش به نام Galaxy S Light Luxury در کشور چین رونمایی کرد. این گوشی تازه بسیار شبیه پرچمدار سال گذشته یعنی Galaxy S8 به نظر می‌رسد اما مشخصات فنی‌اش کمی سطح پایین‌تر هستند.

image

طراحی Galaxy S Light Luxury

این گوشی ممکن است در نگاه اول شبیه Galaxy S8 به نظر برسد اما قطعا تفاوت‌هایی در این میان وجود دارد. صفحه نمایش میان رده تازه سامسونگ هم اندازه پرچمدار سال گذشته طراحی شده و حاشیه‌های پنل نمایش آن هم تقریبا همان اندازه هستند. حسگرهای به کار رفته در S Light Luxury هم همچنان حسگرهای تشخیص عنبیه و تشخیص چهره هستند.

یکی از تفاوت‌های این دو گوشی مشابه حذف حسگر پایش ضربان قلب در Galaxy S Light Luxury است که در Galaxy S8 زیر فلش LED تعبیه شده بود. همچنین به نظر می‌رسد که سامسونگ تصمیم گرفته موارد دیگر را هم در این گوشی تازه دستخوش تغییر نکند چراکه حسگر اثرانگشت همچنان در کنار لنز دوربین اصلی دیده می‌شود در حالی که این ویژگی در Galaxy S9 به زیر لنز منتقل شده است.

فریم اصلی Galaxy S Light Luxury فلزی و از جنس آلومینیوم ساخته شده و هر دو طرف کناره پنل نمایش آن خمیده است. این گوشی با دریافت مجوز IP68 در مقابل نفوذ آب و گردوخاک مقاوم شده و در دو رنگ مشکی و قرمز بورگاندی معرفی شده است.

مشخصات فنی Galaxy S Light Luxury

این گوشی صفحه نمایش 5.8 اینچی از نوع Super AMOLED دارد و با نسبت تصویر 18.5:9 از وضوح تصویر 2220 در 1080 پشتیبانی می‌کند. تراشه کوالکام اسنپ‌دراگون 660 قلب تپنده آن است و میزان رم و حافظه داخلی‌اش 4 و 64 گیگابایت در نظر گرفته شده‌اند.

دوربین اصلی این میان رده تازه به لنز تکی 16 مگا پیکسلی با دیافراگم 1.7، اندازه پیکسلی 1.12 میکرومتر و قابلیت OIS مجهز شده است و دوربین سلفی‌اش در پنل جلو هم از لنز 8 مگا پیکسلی با وضعیت AI Beauty بهره می‌برد.

میان رده زیبای Galaxy S Light Luxury از Wi-Fi، بلوتوث نسخه 5.0، پورت ارتباطی USB Type-C و درگاه مخصوص دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند و خوشبختانه جک هدفون 3.5 میلی متری از طراحی آن حذف نشده است. ظرفیت باتری این گوشی معادل 3000 میلی آمپر ساعت گزارش شده و به امکان شارژ بی سیم هم مجهز شده است.

گوشی Galaxy S Light Luxury علاوه بر موارد مذکور به صورت پیش فرض از اندروید 8.0 اوریو بهره می‌برد و به دستیار هوشمند بیکسبی و امکان Samsung Pay هم مجهز شده است.

قیمت و عرضه

گوشی Galaxy S Light Luxury با قیمت 3999 یوان معادل 626 دلار معرفی شده است؛ البته سامسونگ تخفیفی برای آن قائل شده و در حال حاضر به قیمت 579 دلار بعلاوه یک شارژر بی سیم رایگان آن را در دسترس کاربران گذاشته است.

بسته‌های ویژه سامسونگ تنها برای 2000 سفارش اولیه در دسترس هستند و کاربران علاقمند می‌توانند گوشی تازه این غول تکنولوژی را در صورت تمایل به قیمت 595 دلار به همراه یک کارت حافظه 250 گیگابایتی هم تهیه کنند. شایان ذکر است که هدفون‌های سیمی پیش فرض Galaxy S Light Luxury از نوع AKG هستند. در حال حاضر خبر موثقی درباره احتمال عرضه جهانی این گوشی در دسترس نیست.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (20 نظر)

تویی که با اسم عاقل کامنت گذاشتی اینو بخون

۱۳۹۷/۳/۱۰
عزیزم میت ۱۰ هوش مصنوعی داره این نداره دوربین دوگانه با دریچه دیافراگم ۱.۶ داره که این اصن دوربینش به گرده پای اونم نمیرسه و پردازندش واحد پردازش عصبی داره که تو نتایج پنچمارک با اختلاف کمی از نوت ۸ هم بهتر شد و صفحه نمایش اون QHDهست ولی این FHD+و اون باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر داره ولی این ۳۰۰۰ و اسپیکر اون دوگانه هست و کیفیت صدای hi_resداره تازه اگه قیمتشونو با دلار ۵۵۰۰ حساب کنیم میت از این گوشی اس لایت لاکچری ۷۰۰ هزار تومن ارزونتر که خریدش کاملا عاقلانه تره

علی

۱۳۹۷/۳/۱
اولا که قیمت گوشی های سامسونگ اینجوری حساب نمیشه میتونید قیمت جهانی و قیمت ایران بقیه گوشی هاش مخصوصا پرچمدارها رو مقایسه کنید
در ضمن گرون بودن گوشی میانرده توی ایران ربطی به سامسونگ نداره که ازش انتقاد میکنید این به خاطر ارزس خیلی پایین پول ما هستش

امیر

۱۳۹۷/۳/۱
با دلار 7 هزار تومنی میشه حدود 4 ملیون تومن
ما که از دست رفتیم ، حداقل کوروش تو راحت بخواب......

محمد

۱۳۹۷/۳/۱
j7 مطمئنی حالت خوبه ؟ پردازنده اون اسنپدراگون 617 هست و این 660

هادی

۱۳۹۷/۳/۱
این گوشی همون اس۸ هست فقط قدرت پرذازنده شده اندازه جی۷