خانهاخبار
گوشی Galaxy S Lite Luxury سامسونگ 31 اردیبهشت معرفی می‌شود

گوشی Galaxy S Lite Luxury سامسونگ 31 اردیبهشت معرفی می‌شود

سامسونگ فردا تازه‌ترین میان رده خود را با الهام از پرچمدار Galaxy S8 و تحت عنوان Galaxy S Light Luxury معرفی می‌کند. در حال حاضر اطلاعاتی درباره قیمت و عرضه نهایی این محصول تازه در دسترس نیست.
۱۳۹۷/۲/۳۱

گوشی SM-G8950 سامسونگ یک میان رده تازه است که بارها در خبرهای مختلف تحت عناوین Galaxy S8 Lite و S9 Lite به آن اشاره شده است. این گوشی تازه ظاهرا قرار است 21 مه (31 اردیبهشت) رسما رونمایی شود و امروز هم تصاویر تبلیغاتی متعددی از آن منتشر شده که نشان می‌دهد سامسونگ احتمالا نام تجاری Galaxy S Lite Luxury را برای آن انتخاب کرده است.

تصویر مورد بحث درواقع یک پوستر تبلیغاتی تازه با تصویر رندر شده گوشی مذکور است که از تاریخ معرفی 21 مه خبر می‌دهد و نام Galaxy S Lite Luxury را هم برای آن تأیید می‌کند.

رویداد تازه سامسونگ قرار است فردا ساعت 13 به وقت محلی در پکن چین برگزار شود و ظاهرا تنها 100 نفر در آن حضور خواهند داشت.

image

گوشی Galaxy S Lite Luxury صفحه نمایش 5.8 اینچی فول اچ دی پلاس از نوع اینفینیتی دارد و از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 660 قدرت می‌گیرد. این میان رده تازه همچنین به 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است و احتمالا از کارت حافظه جانبی هم پشتیبانی می‌کند.

دوربین اصلی Galaxy S Lite Luxury یک لنز 16 مگا پیکسلی دارد و به طرز عجیبی کمپانی سامسونگ دوباره برخلاف همه انتقادها حسگر اثرانگشت را در کنار این لنز تعبیه کرده است. حسگر تکی سلفی 8 مگا پیکسلی در قسمت بالای صفحه نمایش این گوشی تازه قرار گرفته است و به نظر می‌رسد که به سیستم عامل پیش فرض اندروید 8.0 اوریو هم مجهز شده باشد. با توجه به گزارش‌های قبلی پیش بینی می‌شود که ظرفیت باتری این گوشی معادل 3000 میلی آمپر ساعت در نظر گرفته شود.

در تصاویر رندری فاش شده شاهد هستیم که گوشی میان رده Galaxy S Lite Luxury در رنگ‌های قرمز و مشکی به نمایش درآمده است. در حال حاضر مشخص نیست که سامسونگ در این باره چه تصمیمی گرفته و این گوشی قرار است در چه رنگ‌هایی علاوه بر دو مورد مذکور عرضه شود. همچنین شایان ذکر است که دعوتنامه رویداد 21 مه سامسونگ دو روز پیش منتشر شد اما در آن به دستگاه به خصوصی اشاره نشده بود و اغلب کاربران انتظار داشتند که دو میان رده تازه Galaxy J6 و J4 در خلال این رویداد معرفی شوند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

ن

۱۳۹۷/۲/۳۱
چون مطلب دیروز نوشته شده

محمد

۱۳۹۷/۲/۳۱
این گوشی رسما معرفی شده جهت اطلاع

محمد

۱۳۹۷/۲/۳۱
آخه تو چی از موبایل میفهمی برو یک قاب صورتی واسه گوشیت بخر باهاش سلفی بگیر والا.سامسونگ با کیفیت ترین قطعات رو داره و واسه مشتری هاش ارزش قائله.مثلا همین هواوی 8 تا مدل جدید زده با یک سخت افزار یکسان با نام های مختلف این اسمش چیه؟

الهام

۱۳۹۷/۲/۳۱
این پسوند رو "مخالفین" این نظریه میفهمن که میگه: سامسونگ داره قطعات پِرتیه گوشی های میان رده و بالارده و پایین ردشو هر 3ماه-3 ماه جمع میکنه و به نام ی مدل جدیدتر به خورد خریدارا میده!!!!! ??????

علی

۱۳۹۷/۲/۳۱
تاریخ معرفی 21 می یا 31 اردیبهشت هستش که همون امروزه
پس چرا تاریخ مطلب مال امروزه ولی توی متن نوشتید فردا!!!