خانهاخبار
Y7 Prime 2018 وارد بازار ایران شد

Y7 Prime 2018 وارد بازار ایران شد

وای ۷ پرایم ۲۰۱۸، میان‌رده جدید و خوش قیمت هوآوی پا به بازار کشورمان گذاشته است. در ادامه می‌توانید از قیمت و مشخصات آن آگاه شوید. با جی‌اس‌ام همراه باشید...
۱۳۹۷/۲/۳۰

یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین گوشی‌های میان‌رده اخیر هوآوی وای ۷ پرایم است که به لطف قیمت و امکانات مناسبی که دارد مورد استقبال بسیاری از خریداران گوشی در ایران قرار می‌گیرد. چندی پیش هوآوی از نسل دوم این گوشی پرده‌برداری کرد و هم‌اکنون در ایران با اختلاف زمانی اندک نسبت به عرضه جهانی از طریق فروشگاه اینترنتی به صورت رسمی به فروش می‌رسد. اگر شما نیز قصد خرید یک گوشی میان‌رده با قیمت مناسب و مقرون به صرفه هستید بهتر است وای ۷ پرایم ۲۰۱۸ را حین خرید مد نظر داشته باشید.

image

پیشرفت‌های بارز نسبت به مدل نسل قبل:

  • کاهش حاشیه اطراف صفحه‌نمایش
  • طراحی‌ زیباتر
  • دوربین اصلی دوگانه
  • اندروید ۸.۰ اوریو و رابط کاربری EMUI 8.0
  • کاهش وزن ۱۰ گرمی

وای ۷ پرایم ۲۰۱۸ همانند نسل قبل ۳۲ گیگابایت حافظه‌ داخلی، ۳ گیگابایت رم و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی دارد. پردازنده نیز بهبودی نداشته به جای اسنپ‌دراگون ۴۳۵ از اسنپ‌دراگون ۴۳۰ استفاده شده که همان عملکرد را با ۸ هسته ۱.۴ گیگاهرتزی دارد. پردازنده گرافیکی نیز مانند Y7 Prime 2017 از نوع Adreno 505 است. در مجموع می‌توان گفت وای ۷ پرایم ۲۰۱۸ نسبت به مدل قبلی از لحاظ مشخصات سخت‌افزاری دستخوش تغییر چندانی نشده و تنها کمی بهبود یافته است. 

یکی از نقات قوتی که وای ۷ پرایم در مدل جدید خود از دست داده باتری قدرتمند ۴،۰۰۰ میلی‌آمپر با دوام بسیار بالا بود که هم اکنون جای خود را به یک باتری ۳،۰۰۰ میلی‌آمپری داده است! این طور که به نظر می‌رسد هوآوی تصمیم گرفته تا ضخامت کمتر و طراحی را فدای دوام باتری بالا کند. وای ۷ پرایم ۲۰۱۸ مانند نسل قبل دارای درگاه microUSB و فاقد پشتیبانی از شارژ سریع است.

برای آگاهی از تجربه کاربری این محصول می‌توانید به بررسی تخصصی Huawei Y7 Prime 2018 مراجعه کنید.
image

خوشبختانه وای ۷ پرایم ۲۰۱۸ از همان ابتدای ورودش به بازار با قیمت مناسب همراه با گارانتی رسمی به فروش می‌رسد. این گوشی نسبت مدل سال گذشته افزایش قیمت چندانی نداشته است. همین موضوع باعث می‌شود تا هوآوی فروش خوبی را در بازار کشورمان تجربه کند.

وای ۷ پرایم ۲۰۱۸ هم‌اکنون در فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا موجود در سه رنگ آبی، طلایی و مشکی با قیمت 1,249,000 تومان به فروش می‌رسد.

نظر خود را با ما و دیگر جی‌اس‌امی‌ها به اشتراک بگذارید.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (12 نظر)

pedram

۱۳۹۷/۴/۲۶
جنس قاب پشتی دستگاهY7 Prime 2018 از پلاستیک ساخته شده اما با وجود این خللی در خوش رنگی و نمایش زیبای رنگ آبی به وجود نیاورده است. قاب پشتی اثرانگشت را به خودش جذب می‌کند اما این جذب اثرانگشت در حدی نیست که در گوشی‌های با قاب پشتی شیشه‌ای می‌بینیم. جنس فریم دستگاه از فلز است و طراحی نیمه براق دارد. گوشی به‌هیچ‌وجه راحت از دست سر نمی‌خورد و به‌خوبی به کف دست شما می‌چسبد. به لطف استفاده از پلاستیک در قاب پشتی وزن دستگاه به طرز چشمگیری کم است و با بلند کردن آن از روی میز و با توجه به قد و قامت بلندش باورتان نمی‌شود که این گوشی با این وزن کم عرضه شده است. علاوه بر این در تمام اطراف قاب پشتی خمیدگی‌ای مشاهده می‌شود که تمام این‌ها سبب می‌شوند با گوشی‌ای خوش‌دست روبرو باشید.هواوی Y7 پرایم از یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی به‌عنوان منبع تأمین انرژی خود بهره می‌برد که ممکن است روی کاغذ، چنین ظرفیتی چندان شگفت‌انگیز به‌ نظر نرسد؛ اما مواردی مانند رزولوشن +HD نمایشگر و فرکانس پایین پردازنده باعث می‌شوندمصرف انرژی محصول اقتصادی جدید هواوی بهینه باشد. هواوی مدعی است که وای ۷ پرایم به‌ لطف باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی می‌تواند به‌ مدت ۱۳ ساعت فیلم پخش کند و برای پخش ۵۸ ساعت موسیقی، همراه کاربر باشد.

behzad

۱۳۹۷/۴/۲۶
اندروید نسخه 8.0 به‌عنوان سیستم‌عامل پیش‌فرض روی گوشی نصب شده است که این اندروید با رابط کاربری اموشن یو آی نسخه 8.0 تزئین شده و ظاهری متفاوت و البته کارآمدتر از اندروید خام را برای گوشی به همراه آورده است. همانند تمام گوشی‌های هوآوی صفحه قفل گوشی یک میانبر به دوربین دارد و با بالا کشیدن انگشت روی آن از بخش پایینی گوشی منویی باز می‌شود که 4 میانبر به ضبط صدا، ماشین‌حساب، چراغ‌قوه و تایمر در آن قرار دارند .یکی دیگرازویژگی‌های این گوشی مقرون به صرفه به حساب می‌آید که به کاربر امکان می‌دهد در یک زمان بتواند به دو دستگاه متفاوت ازطریق بلوتوث متصل باشد؛به طورمثال می‌توانید علاوه براینکه گوشی رابه ساعت هوشمندخودتان متصل کرده‌اید ازاتصال آن به خودروی خودتان و پخش آهنگ ازطریق بلوتوث یا تماس تلفنی بلوتوث لذت ببرید.برخلاف گوشی‌های هوآوی که ازپردازنده ساخت این کمپانی بهره می‌برند برای این گوشی از پردازنده ساخت کوآلکام استفاده شده است. هوآوی ازاسنپدراگون 430 برایوای 7 پرایم 2018 استفاده کرده است. این پردازنده که درسال 2016 معرفی شده است به 8 هسته مجهزاست که هر 8 هسته فرکانس 1.4 گیگا هرتزی دارند.

سامی

۱۳۹۷/۳/۵
در کنار تمامی این امکانات، شرکت سازنده روی این مدل از یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده کرده است. به نظر می‌رسد باتری این دستگاه با توجه به سخت‌افزارش به‌راحتی بتواند نیازهای کاربران را برطرف کند. با این مدل به‌راحتی می‌توانید به شبکه موبایل نسل چهارم یا همان 4G متصل شوید. به گفته‌ی شرکت سازنده،‌ این گوشی در حالت استندبای یا همان آماده‌به‌کار تا ۲۰ روز می‌تواند شارژ نگه دارد.یکی دیگر از قسمت‌هایی که نباید آن را از قلم بیندازیم، دوربین اصلی و سلفی این دستگاه است. هوآوی برای دوریین اصلی از یک دوربین با دو سنسور ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی با فناوری فوکوس اتوماتیک تشخیص فاز (Phase Detection) استفاده کرده است. این دو لنز در کنار هم کمک می‌کنند تا تصاویری روشن با کیفیت خوب ثبت شود. این دوربین به فلاش ال‌ای‌دی هم مجهز است که عکاسی در نور کم را ممکن می‌کند. دوربین اصلی می‌تواند با کیفیت FullHD و ۳۰ فریم بر ثانیه فیلم‌برداری کند. دوربین سلفی هم سنسوری ۸ مگاپیکسلی دارد که عکس‌هایی با کیفیت و نور خوب ثبت می‌کند و برای به‌اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی کیفیت مناسب را دارد.

کامیار

۱۳۹۷/۳/۴
Huawei Y7 Prime 2018 با طراحی مدرن که بیشتر در گوشی‌های رده بالا و میان‌رده شاهد بودیم پیش روی مشتاقان قرار گرفته است. المان‌هایی نظیر وزن و ضخامت مناسب، باعث خواهد شد تجربه خوشایندی را در استفاده از این محصول داشته باشید. استفاده از نسبت ابعاد ۱۸ به ۹ صفحه‌نمایش و کم‌شدن حاشیه‌ها باعث شده محصولی را شاهد باشیم که از المان‌های مدرن طراحی گوشی‌های رده بالای امروزی بهره‌مند شده است.با در دست گرفتن گوشی، کیفیت ساخت خوب آن به چشم می آید.Huawei Y7 Prime 2018 از صفحه‌نمایش ۵.۹۹ اینچی از نوع IPS LCD بهره می‌برد که رزولوشن ۷۲۰ در ۱۴۴۰ پیکسل را در کنار تراکم ۲۶۹ پیکسل در هر اینچ به همراه خواهد داشت. این محصول از نسبت ابعاد جدید ۱۸ به ۹ بهره‌مند شده تا ترکیبی مشابه با آنچه در گوشی‌های مدرن‌تر از هواوی و دیگر برندها شاهد هستیم را پیش رو داشته باشیم. هواوی عنوان FullView Display را برای این ترکیب چشم‌نواز در نظر گرفته است. ترکیب ۲٫۵D شیشه روی صفحه‌نمایش با خم جذاب نیز مزید بر علت شده تا این طراحی را در محصولی عرضه شده در این سطح، ستایش کنیم.

pars71

۱۳۹۷/۲/۳۱
چی فکر کردن 1 و 300 پول این ؟!