خانهبررسی‌ها
مقایسه ویدئویی Nova 3e با Galaxy A8

مقایسه ویدئویی Nova 3e با Galaxy A8

در این مقایسه ویدئویی دو گوشی میان رده بازار را کنار هم قرار داده‌ایم و در هر بخش آن‌ها را با هم مقایسه کرده‌ایم.

بیشتر

به روز رسانی در ۱۳۹۷/۲/۲۹
مقایسه ویدئویی این دو گوشی میان رده بازار می‌تواند مقایسه جذابی برای کسانی باشد که قصد دارند گوشی هوشمندی در شکل و ظاهر یک گوشی پرچم‌دار بخرند اما نمی‌خواهند هزینه گزاف و زیادی برای خرید پرداخت کنند.

برچسب‌ها:

بررسی‌های مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (97 نظر)

علی

۱۳۹۷/۸/۴
سلام از نظر من این مقایسه منطقی نیست چون قیمت a8 حدود 500 هزار تومن گرونتره و حتی الانم بیشتر لطفا با یه گوشی مقایسه بشه که هم قیمتش باشه

mostafa

۱۳۹۷/۷/۱۳
داداچ اونی ک میگی میت ۲۰ ن میت ۱۱?

Amir a

۱۳۹۷/۵/۲۵
خواهشا تعصبی نظر ندین اگه از نظر کپی برداری حرف بزنیم که سامسونگ از همه بیشتر کپی کرده مثلا تو دوربین دوگانه ،اثر انگشت پشت قاب. به نظر من سامسونگ اصلا بد نیست ولی ارزش خرید کمتری نسبت به رقبا داره
اینجوری نگید که اصلا هواوی ارزش خرید نداره تازه خدمات پس از فروشش هم سامسونگ بهتره هرسال جشنواره میزاره و یه سری خدماتی هم میده
من خودم میت 8دارم بعد 2 سال استفاده زیاد نه هنگی کرده نه مشکلی تو ال سی دی و تاچ داره
من همینو میدونم که سامسونگ باید منطقی تر قیمت بزاره و امکاناتشم بیشتر کنه وگرنه میشه مثل سونی و ال جی
تو سال های بعد هواوی از سامسونگم جلو میزنه

...

۱۳۹۷/۴/۲۷
این تلفن همراه قابلیت های جذابی را به دنیای میان رده ها آورده و می تواند توجه زیادی را در این بخش از بازار به خود جلب نماید. هواوی یکی از اولین شرکت هایی بود که نمایشگرهای فول ویو با حاشیه اندک را به شکل گسترده در میان رده هایش به کار گرفت و حالا در Nova 3e شاهد نسل دوم این نوع طراحی هستیم. حاشیه اطراف صفحه به مراتب کمتر شده و نسبت نمایشگر به بدنه با چند درصد بهبود، به بالای 80 درصد رسیده، اما در ازای آن شاهد بریدگی نمایشگر یا همان ناچ معروف هستیم که با معرفی آیفون X در دنیای موبایل باب شد. هواوی Nova 3e از فناوری شارژ سریع 18 واتی (9 ولت 2 آمپر) برخوردار است که در مقایسه با دیگر میان رده های این شرکت (با توان شارژ 10 وات) تقریباً 30 درصد سریع تر شارژ می شود. هواوی Nova 3e با وجود اینکه از بلوتوث 5 بی بهره است اما می تواند به شکل همزمان به دو دستگاه متصل شود.در کل این گوشی به نسبت قیمت و کارایی های بسیار زیادش انتخابی مناسب به شمار می رود.

هادی پور

۱۳۹۷/۴/۲۷
با سلام. دوستان من این گوشی 4 5روزی هست خریدم و راضی هستم فقط چند نکته در رابطه با گوشی:
1.مهمترین نکته واسه من چراغ نوتیفیکیشن بود که روز اول که خریدم فکر کردم با توجه با طراحی ناچ ال سی دی نداره ولی بعد متوجه شدم که داره و بسیار خوشحال شدم.
2.متاسفانه با توجه به این که گوشی چند روزی هست اومده ولی وسایل جانبی مثل گارد و گلس به شدت کم یاب و در شهرستانها نیست اصلا!!!! سایت خوب دیجی کالام فقط گلس داره و خبری از گارد نیست!!
3.باتری گوشی اگه مقداری ظرفیتش بیشتر میشد مثلا 3600واقعا عالی میشد در کل باتری خوب و متوسطی داره.
4.من قبل از این گوشی سامسونگ اس7ادج داشتم از این راضیم و با توجه به قیمت های نجومی گوشی های سامسونگ احساس میکنم هواوی در مقایسه قیمت گوشی های فوق‌العاده‌ای داره. البته اگه بعدا مثل سامسونگ قیمت نجومی پیدا نکنه و مردم مجبور به کوچ به برند دیگه نباشند.
در آخرم اگه عشق گوشی هستید و پول بی حساب کتاب دارید و پولدارید اپل یا سامسونگ بخرید. وگرنه هواوی انتخاب منصفانه ایه،.