خانهاخبار
مشخصات و رندرهای رسمی گوشی پرچمدار HTC U12 Plus

مشخصات و رندرهای رسمی گوشی پرچمدار HTC U12 Plus

مشخصات نهایی گوشی پرچمدار HTC U12، تنها پنج روز پیش از معرفی رسمی منتشر شده است؛ این مدل با تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام و شش گیگابایت رم به بازار عرضه خواهد شد.
۱۳۹۷/۲/۲۹

افشاگر معروف با انتشار تصاویر رندری جدید، پرچمدار آینده HTC یعنی U12 Plus را به نمایش گذاشته است؛ به‌نظر می‌رسد این گوشی در سه رنگ به بازار عرضه خواهد شد و خبری از بریدگی در بالای نمایشگر جانشین HTC U11 Plus نیست. با توجه به تصاویر به‌دست آمده، جدیدترین پرچمدار HTC حاشیه‌ی بالا و پایین صفحه‌نمایش را حفظ کرده است؛ با این‌حال، از دوربین دوگانه در قاب پشتی بهره می‌گیرد که در میان پرچم‌داران اخیر HTC قابلیت جدیدی محسوب می‌شود.

image

به همراه انتشار تصاویر رسمی، مشخصات نهایی HTC U12 Plus نیز به‌دست آمده است که سخت‌افزار و قابلیت‌های نرم‌افزاری احتمالی این گوشی را فاش می‌کند. براساس اطلاعات به‌دست آمده، جانشین HTC U11 Plus به صفحه‌نمایش 6 اینچی از نوع Super LCD 6 مجهز خواهد بود؛ برخلاف پرچمداران جدید بازار که معمولاً نمایشگر OLED دارند. رزولوشن نمایشگر گوشی جدید HTC U12 Plus که به‌زودی معرفی خواهد شد، QHD+ یا 1440 در 2880 پیکسل است؛ به همین جهت، این مدل از صفحه‌نمایش با نسبت ابعاد 18:9 استفاده می‌کند. گفته شده است که نمایشگر گوشی جدید HTC از طیف رنگ DCI-P3 و فناوری HDR10 پشتیبانی خواهد کرد.

پردازنده اسنپدراگون 845 کوالکام، قلب تپنده این گوشی گران‌قیمت است که در دیگر پرچمداران اندرویدی از جمله OnePlus 6، ال‌جی جی 7 تین‌کیو و نسخه آمریکایی Galaxy S9 سامسونگ به‌کار گرفته شده؛ این تراشه از هشت هسته پردازشی برخوردار است و مانند اسنپدراگون 835 بر مبنای فرآیند ساخت 10 نانومتری، توسعه یافته است. گفته می‌شود HTC U12 Plus با شش گیگابایت رم به بازار عرضه خواهد شد و می‌توانید این فبلت را در صورت تمایل در دو نسخه با 64 و 128 گیگابایت حافظه خریداری نمایید. باتری 3500 میلی‌آمپر ساعت نیز انرژی لازم برای صفحه‌نمایش و تراشه هشت هسته‌ای جانشین U11 Plus را فراهم می‌کند.

image

براساس شنیده‌ها، اچ‌تی‌سی قصد دارد فبلت جدید خود را با دوربین دوگانه 12 و 16 مگاپیکسلی ارائه دهد؛ لنز 12 مگاپیکسلی، واید بوده و دیافراگم 1.75 دارد. لنز 16 مگاپیکسلی تله‌فوت نیز قادر است زوم اپتیکال دو برابری ارائه دهد و اندازه دهانه لنز آن، F2.6 است. آن‌طور که پیداست، هر دو سنسور دوربین اصلی از لرزش‌گیر اپتیکال بهره خواهد برد و به فوکوس خودکار اولترااسپید 2 (ترکیب PDAF - فوکوس خودکار مبتنی بر تشخیص فاز - و فوکوس خودکار لیزری) مجهز شده‌اند. برای عکاسی سلفی نیز از سنسور 8 مگاپیکسلی واید با F2.0 استفاده خواهد شد.

برخلاف پرچمداران اخیر اندرویدی که با قابلیت ثبت ویدیوهای صحنه‌آهسته 960 فریم بر ثانیه راهی بازار شده‌اند، HTC U12 Plus حداکثر می‌تواند ویدیوهای اسلوموشن با نرخ 240 فریم بر ثانیه به ثبت برساند؛ در این حالت، رزولوشن ویدیوها 1080p خواهد بود. در حالت عادی، حداکثر می‌توانید ویدیوهایی با رزولوشن 4K با نرخ 60 فریم بر ثانیه ثبت کنید. به لطف چهار میکروفون به‌کار گرفته شده در جانشین HTC U11 Plus، امکان ثبت صدا به صورت 360 درجه وجود دارد.

دیگر قابلیت‌های درنظر گرفته شده برای پرچمدار 2018 اچ‌تی‌سی، دکمه‌های حساس به فشار و نسل جدید قابلیت Edge Sense است؛ ضمن اینکه سیستم تشخیص چهره به همراه حسگر اثرانگشت در احراز هویت کاربران مؤثر واقع خواهد شد. 

براساس شینده‌ها، HTC درنظر دارد تا گوشی پرچمدار جدید خود را در یک مراسم اختصاصی در تاریخ 23 مه معرفی نماید. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (15 نظر)

محمد

۱۳۹۷/۲/۳۱
بدتین گوشی سال میشه بدون شک من که متنفرم از این گوشی بی کیفیت

محمد

۱۳۹۷/۲/۳۰
دیگه کپی کردن از این و اون که اسمش نشد اصالت میشه تقلید

محمد

۱۳۹۷/۲/۳۰
وقتی طرفدار هنگ تی سی باشی انظاراتت رو هم باید بیاری پایین خیلی پایین

محمد

۱۳۹۷/۲/۳۰
دعا کن از آخر اول نشه خخخخخخخخخ

محمد

۱۳۹۷/۲/۳۰
همونطور که هنگی u11 بیکیفیت ترین و کم فروش ترین پرچمدار پارسال بود اینم همون وضع رو داره کسی واسش تره هم خرد نمیکنه