خانهاخبار
مشخصات نهایی گوشی پرچمدار LG V35 ThinQ فاش شد

مشخصات نهایی گوشی پرچمدار LG V35 ThinQ فاش شد

مشخصات نهایی فاش شده از گوشی پرچمدار LG V35 ThinQ، حاکی از آن است که این مدل با تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام و شش گیگابایت رم به بازار عرضه خواهد شد.
۱۳۹۷/۲/۲۸

ال‌جی به‌تازگی از گوشی پرچمدار G7 ThinQ رونمایی کرده است اما به‌نظر می‌رسد که سازنده کره‌ای، محصولات دیگری را تا پایان سال جاری میلادی ارائه خواهد داد که از نظر مشخصات سخت‌افزاری، دست کمی از جانشین LG G6 ندارند! براساس شنیده‌ها، این شرکت از گوشی پرچمدار V35 ThinQ در تابستان 2018 رونمایی خواهد کرد که عرضه انحصاری توسط اپراتور AT&T ایالات متحده آمریکا دارد. به‌تازگی نیز مشخصات سخت‌افزاری این مدل فاش شده است که در ادامه به آن می‌پردازیم.

image

پرچمدار آینده V35 ThinQ از تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام برخوردار است؛ این تراشه شامل هشت هسته پردازشی است که قدرت گوشی جدید ال‌جی را تأمین می‌کند. ضمن اینکه جانشین V30s ThinQ با شش گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه راهی بازار خواهد شد؛ همان‌طور که می‌دانید، نسخه ارتقا یافته V30 با پسوند ThinQ که در نمایشگاه MWC 2018 از آن رونمایی شده بود، با حداکثر 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شده است. برای مقایسه، پرچمدار G7 ThinQ ال‌جی به حداقل چهار گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است اما نسخه‌ای از آن مجهز به شش گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه توسط این سازنده به فروش می‌رسد.

براساس اطلاعات به‌دست آمده، جدیدترین عضو از سری V به نمایشگری از نوع P-OLED مجهز شده است؛ برخلاف G7 ThinQ که از نمایشگر MLCD+ بهره می‌گیرد و وجود ساب‌پیکسل سفید، باعث شده تا روشنایی نمایشگر این گوشی به حداکثر 1000 نیت برسد. لازم به‌ذکر است که فبلت مذکور از نمایشگری با رزولوشن QHD+ (یا 1440 در 2880 پیکسل) بهره می‌گیرد و نسبت ابعاد صفحه‌نمایش آن متفاوت‌تر از نسبت ابعاد نمایشگر G7 ThinQ است؛ با توجه به رزولوشن اعلام شده برای V35 ThinQ، انتظار داریم این فبلت از نمایشگری با نسبت ابعاد 18:9 استفاده نماید. این در حالی است که جانشین G6 به نمایشگری با نسبت ابعاد 19.5 به 9 مجهز شده است. وب‌سایت Android Headlines پیش‌تر اعلام کرده بود که V35 ThinQ فاقد بریدگی در بالای نمایشگر است و طراحی مانند فبلت V30 خواهد داشت؛ به همین جهت، حاشیه‌های نازک در بالا و پایین نمایشگر حفظ شده است.

image

در رابطه با جدیدترین عضو از سری V گفته می‌شود که این مدل به دوربین اصلی دوگانه 16 مگاپیکسلی مجهز خواهد بود؛ جزئیت بیشتری پیرامون سنسورهای دوربین به‌دست نیامده است اما ال‌جی معمولاً از ترکیب دو سنسور واید و معمولی در گوشی‌های هوشمند پرچمدار خود استفاده می‌کند. برای عکاسی سلفی نیز از دوربین 8 مگاپیکسلی استفاده خواهد شد که جزئیات دقیق‌تری پیرامون آن ارائه نشده است. در رابطه با چینش سنسورهای دوربین اصلی، باید گفت که V35 ThinQ از دوربین دوگانه افقی بهره می‌گیرد و حسگر اثرانگشت نیز به زیر دوربین اصلی منتقل شده است. از نظر طراحی، تشخیص تفاوت میان‌ این گوشی و V30 یا V30s ThinQ دشوار خواهد بود. با توجه به پسوند ThinQ که به انتهای نام تجاری گوشی افزوده می‌شود، انتظار داریم دوربین V35 ThinQ از هوش مصنوعی به منظور بهبود تصاویر استفاده نماید.

گفته می‌شود V35 ThinQ از باتری 3000 میلی‌آمپر ساعت بهره خواهد برد که احتمالاً امکان شارژ سریع آن وجود دارد. سیستم‌عامل اندروید اوریو 8.1 از دیگر مشخصات احتمالی برای جانشین V30 و V30s ThinQ است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

محمد

۱۳۹۷/۲/۳۱
من نخوام زیر کامنت هام نظر بدی باید کیو ببینم پسر جان من خودم رشتم الکترونیکه خیلی بهتر از تو این چیز ا رو میدونم اولد ال جی حتی توان نمایش مشکی مطلق رو نداره حتی اپل هم حاضر نشد واسه آیفون های بعدی صفحه نمایش هاشو بده ال جی چی واسه خودت داستان تعریف میکنی؟

Platform

۱۳۹۷/۲/۳۰
درود محمد، به ساده ترین شکل ممکن که میتوانم خدمت شما توضیح بدم باید عرض کنم هر دو نوع اولد در واقع اولد هستن و مهم این هست که در بین تمام انواع دیگر صفحه نمایش ها باکیفیت ترین نمایش رنگ و رنگ مشکی واقعی و مصرف پایین باطری را دارن، مقایسه ای عملی و علمی شد بین اولد پلاستیکی ال جی v30 و OLED گلس و درست تر SAMOLED سامسونگ که مشخص شد رنگ ها در اولد (POLED) پلاستیکی الجی بسیار باکیفیت و بی نقص هست اما به شکل رنگهای سرد اما اولد سامسونگ (SAMOLED) هم بسیار باکیفیت و بی نقص به نمایش در میاد اما به شکل رنگهای گرم، همونطور که میدانی رنگهای سرد مات و کم جنب و جوش هستن اما رنگ های گرم پررنگ و پرجنب و جوش، آقا محمد بین صفحه نمایش OLED plastic اولد پلاستیکی و OLED Glass اولد گلس تفاوت هایی نچندان زیاد هست در طرز ساخت و تکنولوژی و مواد به کار رفته در آن اما در واقع هر دو یکی هستند، OLED Glassاولد گلس از ماده گلس مخصوص ذخامت خیلی ناچیز و کم بیشتری داره اما OLED plastic اولد پلاستیکی از پلاستیک در آن استفاده شده و به مقدار بسیار کم نازکتر هست، هر دو یعنی POLED LG و SUPER AMOLED samsiSamsung عالی هستن و مزایا و معایب خاص خودشون رو دارن اما اکنون ماله سامسونگ برتر و رتبه اول هست

محمد

۱۳۹۷/۲/۲۹
صفحه نمایش اولد پلاستیکی با کیفیت پایین و مشکل سایه انداختن و پیکسل سوختن واقعا بدرد نخوره

محمد جواد

۱۳۹۷/۲/۲۸
کاش میومد این گوشیا که داده دست مردمو اپدیتاشو به روز میکرد با این وضعیت... اندروید 9 اومده هنوز ما اندروید نوقا استفاده میکنیم..

ali

۱۳۹۷/۲/۲۸
واسه فبلتی مثل این با این قدرت پردازشی فقط 3000 میلی امپر باتری براش گزاشتن؟
ال جی هم یه چیزیش میشه ها