خانهاخبار
قدرت‌نمایی دوربین دوگانه وان‌پلاس 6 در اولین تصاویر نمونه‌ای

قدرت‌نمایی دوربین دوگانه وان‌پلاس 6 در اولین تصاویر نمونه‌ای

در این نوشته نگاهی داریم به قدرت تصویربرداری گوشی وان‌پلاس۶ بر اساس تصاویر نمونه‌ای که تاکنون منتشر شده است.
۱۳۹۷/۲/۲۸
image

وان‌پلاس معروف به گوشی‌ای برجسته‌ با ویژگی‌هایی برجسته و قیمتی برجسته است،‌ با این حال چنان‌که می‌دانید تصویربرداری مناسب شامل این ویژگی‌های برجسته نبوده‌اند. نکته از این قرار است: آخرین زوج گوشی‌های وان‌پلاس از لحاظ کیفیت دوربین قابل مقایسه با رقبای هم‌سطح خود نیستند. آیا عملکرد وان‌پلاس ۶ قادر است با گوشی‌های سنگین‌وزنی نظیر آیفون ۱۰ و گلکسی‌اس۹ هم‌تراز باشد؟ پاسخ این سوال را نمی‌دانیم نخواهیم دانست مگر آنکه که مقایسه تمام و کمالی انجام دهیم.

با این حال تا آن زمان، یک گالری کامل از تصاویر نمونه وان‌پلاس۶ برای بررسی کردن در اختیار داریم. این تصاویر رسمی نمونه گرفته شده با خود وان‌پلاس است و نشان می‌دهد که که دوربین دوگانه این گوشی در نور روز و شب چه عملکردی دارد. این تصاویر شامل تعدادی پرتره با پس‌زمینه تار شده یا کرمی است که سبب می‌شود سوژه در جلوی قاب تصویر نمایان باشد.

یادآوری می‌شود که وان‌پلاس۶ دارای دو دوربین،‌ اولی یک دوربین ۱۶مگاپیکسلی اصلی و دومی یک دوربین ۲۰مگاپیگسلی ثانویه است که در حالت پرتره فعال می‌شود.  تثبیت اپتیکی تصویر بازگشتی دوباره داشته و پیکسل‌های انفرادی دوربین اصلی بزرگ‌تر شده و لذا سبب بهبود کیفیت تصاویر در حالت نور کم می‌شود.

وان‌پلاس۶ در این ماه، ۲۲ ماه مه، عرضه می‌شود.

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)