خانهاخبار
لو رفتن اطلاعات گوشی جدید OnePlus 6 پیش از معرفی رسمی

لو رفتن اطلاعات گوشی جدید OnePlus 6 پیش از معرفی رسمی

با اشتباه سهوی سایت شرکت آمازون در آلمان، اطلاعات دقیقی از گوشی جدید شرکت وان‌پلاس با نام OnePlus 6 به بیرون درز پیدا کرد.
۱۳۹۷/۲/۲۶
image

درحالیکه تا معرفی گوشی جدید شرکت چینی وان‌پلاس یعنی OnePlus 6 زمان زیادی باقی نمانده‌است، یک اشتباه کوچک توسط سایت شرکت آمازون در آلمان؛ باعث شد تا تصاویری با کیفیت بالا و اطلاعاتی دقیق درباره مشخصات، قیمت و زمان عرضه این گوشی جدید به بیرون درز پیدا کند. با وجود اینکه سایت آمازون به سرعت نسبت به حذف مطالب منتشر شده اقدام کرده‌بود، سایت آلمانی WinFuture اطلاعات اصلی و تصاویر منتشر شده را بازنشر کرده‌است.

براساس اطلاعات بدست آمده از سایت آمازون، گوشی جدید OnePlus 6 در روز 22 ماه May عرضه خواهد شد. با توجه به اینکه شرکت وان‌پلاس در تاریخ 21 May اجازه خرید دستگاه را به تعداد محدودی از کاربران خود در نقاط از پیش مشخص شده داده‌ بود، تاریخ اعلامی سایت آمازون برای روز عرضه مدل جدید معقول به نظر می‌رسد.

برای بازار اروپا، مدل 64 گیگابایتی با قیمت 519 یورو عرضه خواهد شد درحالیکه این قیمت برای مدل 128 گیگابایتی تا 569 یورو افزایش خواهد یافت. با توجه به قیمت‌های بازار اروپا می‌توان گفت مدل‌های 64 و 128 گیگابایتی به ترتیب با قیمت‌های 519 و 569 دلار در آمریکا عرضه خواهند‌شد. با این تفاسیر انتظار ما برای افزایش قیمت مدل جدید نسبت به نسل گذشته خود یعنی OnePlus 5T درست از آب در آمده است.

بر اساس اطلاعات بدست آمده، مدل جدید در دو رنگ Mirror Black(سیاه براق) و Midnight Black (سیاه مات) به بازار عرضه خواهد شد. البته چندی قبل مدیرعامل شرکت گوشیOnePlus 6  را با رنگ سفید در یک مجلس خصوصی به نمایش گذاشته بود. با این حال باید منتظر ماند تا مشخص گردد رنگ سفید برای کابران در دسترس خواهد بود یا خیر.

همانطور که در تصاویر زیر مشخص است، مورد غافل‌گیر کننده‌ای درباره مدل جدید وجود ندارد. صفحه نمایش به سبک آیفون X در قسمت بالا دارای بریدگی است، همچنین مدل جدید از دو دوربین اصلی در پشت گوشی و حسگر تشخیص اثرانگشت در زیر لنز دوربین برخوردار است.

به لطف بهره‌مندی گوشی از جدیدترین پردازنده شرکت کوالکوم یعنی Snapdragon 845، صفحه نمایش 6.3 اینچی با وضوح 1080*2280 پیکسل و دوربینی قدرتمند که به گفته مدیران شرکت بهترین دوربین‌های بازار نظیر ایفون X و گوگل Pixel 2 را به چالش خواهد کشید، این گوشی به پیشرفته‌ترین گوشی شرکت OnePlus تا به امروز تبدیل شده‌است. تیم جی اس ام بی صبرانه مشتاق عرضه گوشی و بررسی بیشتر آن است. شما چطور؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

فرشاد

۱۳۹۷/۲/۲۷
عاااااااااااااالیه.
من هم منتظرم بیشتر درباره این گوشی بدونم.

عمران

۱۳۹۷/۲/۲۶
اینو سایت خودشونم گذاشته رو صفحه اصلی....