خانهاخبار
تماشا کنید: آیفون آسیب دیده داخل تعمیرگاه موبایل آتش گرفت!

تماشا کنید: آیفون آسیب دیده داخل تعمیرگاه موبایل آتش گرفت!

در ویدیویی که به تازگی منتشر شده است آیفونی را می‌بینیم که در حین تعمیر منفجر می‌شود.
۱۳۹۷/۲/۲۸

ویدیویی که به تازگی از KTNV، وابسته به شبکه تلویزیونی ABC لاس وگاس پخش شده است، آتش گرفتن اپل آیفونی را با مدل نامعلوم در یک تعمیرگاه موبایل نشان داد. صفحه نمایش این گوشی به علت باد کردن باتری‌اش شکسته بود و قرار بود هر دو قطعه تعویض شود. به گفته پل تارتاگلیو، گرداننده این تعمیرگاه در لاس وگاس، دمای بالای هوای این شهر باعث باد کردن باتری گوشی‌های موبایل می‌شود.

تارتاگلیو دو ایده برای کسانی که در مناطق گرم و سوزان زندگی می‌کنند دارد. به گفته او، گوشی‌ها باید دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شوند. او همچنین توصیه کرده است که کاربران موبایل‌هایشان را بیش از اندازه شارژ نکنند. رعایت نکردن این توصیه‌ها ممکن است باعث کم شدن عمر باتری‌ و یا در بدترین حالت، انفجار آن‌ شود. این تکنسین موبایل گفته است که به نسبت دیگر گوشی‌ها، خیلی طول می‌کشد تا آیفون‌ به حالت بحرانی برسد.

image

طی مدت زمان، باتری‌ها گرم می‌شوند و باد می‌کنند. مشکل از آنجایی شروع می‌شود که باتری تنها کمی باد می‌کند و باعث می‌شود نمایشگر شما راحت‌تر بشکند

این تکنسین همچنین به کاربران موبایل توصیه می‌کند که باتری‌های معیوب را با مدلی که سازنده پیشنهاد داده است تعویض کنند. به گفته او، باتری‌های اصلی که سازنده در اختیار کاربران قرار می‌دهد قابل اطمینان‌تر از باتری‌های متفرقه موجود در بازار است و با قیمتی مشابه می‌توان آن‌ها را تهیه کرد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

محمد

۱۳۹۷/۲/۲۹
ایفون ها انقدر آتیش گرفته اونم تو جعبه و نو اینکه خراب بوده و اهمیت نداره خخخخخخخخخخ

ali

۱۳۹۷/۲/۲۸
ورود ایفونو به گوشی های اشتعال زا صمیمانه تبریک میگم :))

Ali

۱۳۹۷/۲/۲۸
از محصولات اپل زیاد خوشم نمیاد اگه سامسونگ اتیش میگرفت هیچکس هیچی نمیگفت نوت 7 منفجر شد اون همه خسارت بالا اورد هیچ کس حرفی زد تا سریع جمع بشه ماجرا حالا دقت کنید اگه سونی یا هواوی اتیش میگرفتن تا صد سال دیگه ملت بیخیال نمیشدن هر ساعت 30 باید یاداوری میکردن خخخخ

305

۱۳۹۷/۲/۲۸
اتیش گرفتن های ایفون و سامسونگ تمومی نداره