خانهاخبار
پرچمدار جدید نوکیا، Nokia 8 Sirroco، وارد بازار ایران شد

پرچمدار جدید نوکیا، Nokia 8 Sirroco، وارد بازار ایران شد

نوکیا ۸ سیروکو از جدیدترین گوشی‌های پرچمدار حال حاضر است که به تازگی به بازار کشورمان راه یافته. در ادامه مطلب می‌توانید از قیمت این گوشی به همراه تغییراتش نسبت به مدل قبلی آگاه شوید. با ما همراه باشید.
۱۳۹۷/۲/۲۶

نوکیا ۸ سیروکو نسخه بهبود یافته نوکیا ۸ است که در حال حاضر بهترین و قوی‌ترین گوشی نوکیا شناخته می‌شود. نوکیا با تغییراتی که روی نوکیا ۸ اعمال کرد توانست نوکیا ۸ سیروکو را قدرت‌مند‌تر از همیشه وارد صحنه رقابت پرچمداران کند. این گوشی به تازگی وارد بازار کشورمان شده است. در ادامه از تغییرات بارز این گوشی به همراه قیمت آگاه خواهید شد.

image

طراحی زیباتر، ضخامت کمتر، افزایش کیفیت دوربین‌ها، افزایش اندازه صفحه‌نمایش، باتری با ظرفیت بالاتر و به کارگیری پنل OLED به جای IPS LCD از پیشرفت‌های اصلی نوکیا ۸ سیروکو نسبت به نوکیا ۸ است. نوکیا ۸ سیروکو نیز بر خلاف نوکیا ۸ فاقد هدفون جک ۳.۵ میلی‌متر است. به همین دلیل باتری، فضای بیشتری را هم‌اکنون به خود اختصاص داده و از ۳،۰۹۰ به ۳،۲۶۰ میلی‌آمپر افزایش یافته است. لبه‌های صفحه‌نمایش منحنی شکل شده‌اند و شباهت زیادی به Galaxy S7 edge دارد. 

یکی از اقدامات عجیب نوکیا به کارگیری پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۳۵ همانند مدل قبلی در ساخت نوکیا ۸ سیروکو به جای اسنپ‌دراگون ۸۴۵ است. برخلاف پردازنده که دستخوش هیچ گونه تغییری نشده، حافظه‌داخلی از ۶۴ به ۱۲۸ گیگابایت و رم از ۴ به ۶ گیگابایت ارتقا پیدا کرده است. یکی از بهترین ویژگی‌های نرم‌افزاری این پرچمدار به کارگیری اندروید شبه خالص (Andoird One) است که شباهت زیادی به گوشی‌های گوگل پیکسل با سیستم‌عامل اندروید خام دارد. نوکیا ۸ سیروکو به دلیل پشتیبانی از Android One به روز رسانی‌های سیستم‌عامل را نسبت به دیگر گوشی‌ها زودتر دریافت می‌کند. 

نوکیا ۸ سیروکو در بازار کشورمان  طرفداران خاص خودش را دارد و شاید هر کسی حاضر نباشد ۵ میلیون تومان برای خرید این پرچمدار هزینه کند اما بدون شک یکی از گزینه‌های برتر است.  

image

نوکیا ۸ سیروکو را هم‌اکنون می‌توانید با قیمت 5,000,000 تومان با گارانتی پارس سامتل قشم خریداری کنید.

image

 

نظر خود را با ما و دیگر جی‌اس‌امی‌ها به اشتراک بگذارید.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (22 نظر)

رضا

۱۳۹۷/۳/۵
با سلام خدمت دوستان.
چیزی که لازم دونستم بگم اینه که نوکیا واقعا از بازار گوشی های هوشمند جا مونده. میتونم به جرات بگم بزرگترین اشتباه زندگیم خرید نوکیا ۸ بود داشتن اندروید خام به هیچ عنوان مزیت حساب نمیشه چون نوکیا حتی بخودش زحمت نداده یه گالری یا موزیک پلیر طراحی کنه مثل سامسونگ و ترجیح دونسته از پلیر های خود گوگل استفاده کنه که به هیچ عنوان جذاب نیستن از نظر من. درضمن زمانی که گوشیو خریدم اندرویدش ۷ بود که پر ازباگ بود نمونش اینکه وقتی عکس میگرفتم میرفتم تو گالری نبود و چند دقیقه ای طول میکشید که اضافه بشه به گالری گوگل هرچند اندروید ۸ خیلی زود براش اومد و رفع شد ولی یه باگ دیگه اضافه شد که بعضی وقتا با دکمه برگشت به صفحه خانه میره. در ضمن انتن دهی خوبی نداره حتی نسبت به خود گوشیای نوکیای قدیمی و بیرون از شهر مدام پیغام نداشتن شبکه میده وخیلی ایرادهای دیگه که الان حضور ذهن ندارم البته درکنار این انتقادها لازمه بگم استحکام گوشی تقریبا خوبه و اپدیت اندرویدش از خیلی برندهای دیگه جلوتره ولی درکل نظر من به عنوان یه دوست اینه سیروکو شاید گوشی خوبی باشه ولی بیشتر از ۳ تومن واقعا ارزش خرید نداره .یاعلی

باباخان

۱۳۹۷/۳/۴
گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه پیف پیف بو میده D;

Mohammad

۱۳۹۷/۲/۳۰
قیمتش فعلا بالاست با این قیمت می تونید پرچمداران جدید الجی و سامسونگ و هواوی رو بگیرید که بنظرم بهتر هستند.

کهکشان

۱۳۹۷/۲/۳۰
وقتی میگید این گوشی 2500 میارزه
در مورد a7 2017 که 2200 قیمت خورده چی میگید
ولی حرفتون رو در کل قبول دارم

Nokia 808

۱۳۹۷/۲/۲۹
با این وضعیت ارزش پول کار برای علاقمندان به این برند محبوب و اصیل واقعا سخت شده . من خودم عاشق گوشیای نوکیا هستم و هر جور شده اینو جور میکنم . گوشی فعلیمو G6 LG آب میکنم و اینو یا یه مدل جدید تر میگیرم . جنس فنلاند چیز دیگست .