خانهاخبار
احتمال معرفی میان رده BlackBerry KEY2 Lite تا ماه آینده

احتمال معرفی میان رده BlackBerry KEY2 Lite تا ماه آینده

کمپانی BlackBerry ماه آینده گوشی KEY2 را به عنوان جانشین KEYone معرفی می‌کند و به نظر می‌رسد که یک گوشی میان رده سطح پایین‌ دیگر هم در دست توسعه دارد.
۱۳۹۷/۲/۲۴

کمپانی BlackBerry چند روز پیش تأیید کرد که قصد دارد گوشی تازه خود را به نام KEY2 به زودی و در تاریخ 7 ژوئن (17 خرداد) رسما معرفی کند. حالا به نظر می‌رسد که گوشی دیگری هم در کنار KEY2 در دست توسعه قرار دارد. این گوشی اخیرا در پایگاه بنچمارک Geekbench مورد آزمون قرار گرفته است و به نظر می‌رسد که کمی ارزان‌تر از KEY2 باشد.

image

این گوشی مرموز با شناسه BBG100-1 بنچمارک شده و توانسته است در آزمون‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به ترتیب امتیاز 698 و 3656 را کسب کند. این امتیازها به لطف پردازنده داخلی این گوشی به دست آمده‌اند که ظاهرا کوالکام اسنپ‌دراگون 450 با 8 هسته پردازشی است و 4 گیگابایت هم رم به همراه دارد. علاوه به موارد مذکور به نظر می‌رسد که کمپانی TCL Communication سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو را هم به طور پیش فرض روی میان رده تازه‌اش نصب می‌کند.

در حال حاضر مشخص نیست که این گوشی مرموز به چه نامی معرفی می‌شود اما شناسه‌اش شبیه شناسه گوشی BlackBerry KEY2 با شناسه BBF100-1 به نظر می‌رسد. این موضوع می‌تواند تنها یک تصادف ساده باشد یا نشان دهند که این میان رده تازه درواقع یک نسخه ساده‌تر و البته ارزان‌تر از KEY2 است. کمپانی BlackBerry از میزان فروش گوشی KEYone بسیار راضی به نظر می‌رسد چراکه تصمیم گرفته است نسل دوم آن را هم به زودی معرفی کند. همچنین پیش بینی می‌شود که این سازنده سری گوشی‌های محبوب KEY ار با مدل‌های متفاوت گسترش دهد.

حدودا یک ماه دیگر تا زمان رونمایی رسمی از BlackBerry KEY2 فرصت باقی مانده است و هنوز نمی‌دانیم نسخه ساده‌ترش هم در همان رویداد معرفی می‌شود یا خیر. از طرف دیگر، پیش بینی می‌شود که تا آن زمان خبرهای بیشتری درباره هر دو گوشی مذکور منتشر شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

m.h

۱۳۹۷/۲/۲۴
آی گفتید........

key1

۱۳۹۷/۲/۲۴
کاش اندازه گوشیش کوچیک باشه تا مثل گوشی های قدیمیش خوشدست باشه