خانهاخبار
تصاویری از صفحه‌نمایش متفاوت iPhone SE 2 اپل منتشر شد

تصاویری از صفحه‌نمایش متفاوت iPhone SE 2 اپل منتشر شد

تصاویری در شبکه چینی Weibo منتشر شده که ادعا می‌شود مربوط به پنل نمایشگر iPhone SE 2 اپل است.
۱۳۹۷/۲/۲۳

طرفداران کوچک‌ترین آیفون اپل یعنی iPhone SE برای عرضه نسل جدید این مدل، لحظه‌شماری می‌کنند و گمانه‌زنی‌های مختلفی پیرامون مدل 2018 گوشی iPhone SE منتشر شده است. مدتی پیش مشخص شد که این گوشی برخلاف انتظار، طراحی کلاسیک ندارد و احتمالاً مانند آیفون 10 خواهد بود؛ به همین جهت، بریدگی در بالای صفحه‌نمایش آن اعمال شده است و سیستم تشخیص چهره Face ID به احراز هویت کاربران کمک خواهد کرد. در نسل قبل از سیستم تشخیص اثرانگشت Touch ID استفاده شده بود که کاربر با لمس دکمه‌ی Home می‌توانست گوشی خود را آنلاک کند. به‌تازگی نیز تصاویری به‌دست آمده است که احتمالاً بخشی از قطعات مورد استفاده در نمایشگر گوشی iPhone SE 2 را به نمایش می‌گذارد.

image

تصاویر جدید از صفحه‌نمایش iPhone SE 2 در شبکه چینی Weibo به‌دست آمده است؛ البته نمی‌دانیم تصاویر منتشر شده تا چه اندازه به واقعیت نزدیک هستند. این احتمال را نیز نباید نادیده گرفت که شاید تصاویر به‌دست آمده، مربوط به نمونه فیک iPhone SE 2 باشد که توسط سازندگان چینی در حال توسعه است؛ شاید هم این تصاویر، آیفون‌های بزرگ‌تر اپل را به نمایش می‌گذارد که قرار است در اواخر سال 2018 از آن‌ها رونمایی شود یا پیش‌تر معرفی شده‌اند.

صرف‌نظر از صحت این تصاویر، مدتی پیش اعلام شده بود که نسل جدید iPhone SE در یک کارخانه در هند به تولید خواهد رسید؛ اپل امیدوار است بدین شکل، بتواند قیمت نهایی گوشی 4 اینچی جدید خود را کاهش دهد. iPhone SE 2 به چیپ‎ست A10 Fusion اپل مجهز خواهد بود؛ برخلاف آیفون‌های 2017 یعنی سه مدل آیفون 8، آیفون 8 پلاس و iPhone X که با تراشه A11 Bionic عرضه شده‎اند.

image

 آیفون 4 اینچی اپل از دو گیگابایت رم بهره خواهد برد و مانند نسل قبل با 32 و 128 گیگابایت حافظه عرضه خواهد شد؛ البته آیفون SE در ابتدا با 16 و 64 گیگابایت حافظه معرفی شده بود اما اپل در اوایل سال 2017، فروش این مدل‌ها را متوقف و دو نسخه جدید با 32 و 128 گیگابایت حافظه معرفی کرد. دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی از دیگر مشخصات احتمالی گوشی جدید iPhone SE است.

در صورتی‌که کوپرتینونشین‌ها برای معرفی نسل جدید iPhone SE برنامه‌ریزی کرده باشند، این مدل را احتمالاً در اوایل تابستان ارائه خواهند داد؛ هرچند، ممکن است رونمایی از این گوشی 4 اینچی در رویداد جهانی WWDC 2018 صورت بگیرد. البته اپل در طی چند سال اخیر، هیچ گوشی را در این رویداد معرفی نکرده است و iPhone 4، آخرین گوشی اپل محسوب می‌شود که کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل به نمایش گذاشته شده است. به جزء نسل جدید iPhone SE، پیش‌بینی می‌شود سه آیفون دیگر توسط اپل تا پایان سال عرضه شود؛ آن‌طور که پیداست، امسال نسخه LCD آیفون 10 راهی بازار خواهد شد که قیمت بسیار پایینی در مقایسه با آیفون 1000 دلاری اپل دارد و دو مدل دیگر نیز با صفحه‌نمایش OLED معرفی می‌شود. بزرگ‌ترین گوشی که امسال توسط اپل معرفی خواهد شد، از نمایشگر 6.5 اینچی OLED استفاده خواهد کرد؛ براساس شایعات، پنل نمایشگر هر دو آیفون OLED جدید اپل توسط Samsung Display به تولید خواهد رسید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)