خانهاخبار
اطلاعات جدید از دو میان رده ارزان‌قیمت Galaxy J4 و J6 سامسونگ

اطلاعات جدید از دو میان رده ارزان‌قیمت Galaxy J4 و J6 سامسونگ

پس از معرفی Galaxy A6 و A6 Plus به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد دو میان رده تازه هم از سری Galaxy J معرفی کند. این گوشی‌ها Galaxy J4 و J6 نام دارند و احتمالا ارزان قیمت هستند.
۱۳۹۷/۲/۲۳

سامسونگ در نظر دارد دو گوشی تازه ارزان قیمت را به نام‌های Galaxy J4 و Galaxy J6 تا آخر سال 2018 معرفی کند و سری گوشی‌های میان رده Galaxy J خود را گسترش دهد. مدتهاست که شایعه‌ها و خبرهای مختلفی درباره این گوشی‌ها منتشر می‌شود و همچنین اخیرا شاهد بودیم که هر دو در وب‌سایت رسمی سامسونگ به نمایش درآمدند. به همین خاطر پیش بینی می‌شود که گوشی‌های مذکور به زودی معرفی شوند اما تاریخ دقیق عرضه آن‌ها هنوز اعلام نشده است. در ادامه گزارش‌های پیشین حالا یک منبع آگاه فهرستی از مشخصات فنی دو گوشی Galaxy J4 و J6 منتشر کرده و ویژگی‌های نهایی آن‌ها را فاش کرده است.

image

مشخصات Galaxy J6

گوشی Galaxy J6 پیش از این موفق به دریافت مجوز FCC شده بود و در اسناد منتشر شده توسط این آژانس رگولاتوری متوجه شدیم که قرار است از پنل نمایش اینفینیتی بهره ببرد. ادعای منبع انتشار فهرست مشخصات پیش رو هم این خبر را تأیید می‌کند. Galaxy J6 صفحه نمایش 5.6 اینچی AMOLED دارد و امیدواریم که وضوح تصویر آن بیش از اچ دی پلاس 1480 در 720 نباشد. این گوشی از پردازنده اگزینوس 7870 با 8 هسته پردازشی (1.6 گیگاهرتز) قدرت می‌گیرد و اگر وضوح تصویر پنل نمایش بیش از این مقدار باشد، احتمالا تجربه نرم افزاری مناسبی ارائه نخواهد کرد.

گوشی تازه Galaxy J6 احتمالا در سه نسخه با میزان رم 2، 3 و 4 گیگابایت رم به همراه حافظه داخلی 32 و 64 گیگابایت معرفی می‌شود و همچنین از کارت حافظه جانبی هم پشتیبانی می‌کند. گفته می‌شود که دوربین اصلی آن یک لنز 13 مگا پیکسلی دارد؛ دوربین سلفی‌اش از لنز 8 مگا پیکسلی بهره می‌برد و حسگر اثرانگشت هم در پنل پشتی آن تعبیه می‌شود. میان رده تازه سامسونگ از LTE 4G، درگاه سیم کارت دوگانه، باتری 3000 میلی آمپر ساعتی و سیستم عامل اندروید 8.0 پیش فرض پشتیبانی می‌کند و با شاسی فلزی طراحی می‌شود.

مشخصات Galaxy J4

گوشی Galaxy J4 همان‌طور که از نامش برمی‌آید، سطح پایین‌تر طراحی شده است. این میان رده ارزان قیمت صفحه نمایش 5.5 اینچی با وضوح تصویر 720p دارد اما هنوز مشخص نیست پنل نمایش آن AMOLED یا LCD در نظر گرفته شده است. Galaxy J4 از پردازنده 4 هسته‌ای اگزینوس 7570 با قدرت فرکانس حداکثر 1.4 گیگاهرتز بهره می‌برد و با توجه به بازار هدف در دو نسخه با میزان رم 2 و 3 گیگابایت عرضه می‌شود. سایر مشخصات گوشی Galaxy J4 شامل دوربین اصلی 13 مگا پیکسلی و حسگر سلفی 5 مگا پیکسلی می‌شود و جالب است که هر دو از فلش LED بهره می‌برند. دوربین این مدل هم 3000 میلی آمپر ساعتی است و از دو سیم کارت و امکان ارتباطی LTE پشتیبانی می‌کند. Galaxy J4 هم ظاهرا به سیستم عامل پیش فرض اندروید 8.0 اوریو مجهز می‌شود.

همان‌طور که گفتیم، هنوز مشخص نیست که دو گوشی Galaxy J4 و J6 دقیقا چه زمانی معرفی و عرضه می‌شوند اما سامسونگ اخیرا دو گوشی میان رده Galaxy A6 و A6 Plus را معرفی کرده است و به همین خاطر پیش بینی می‌شود که مدتی میان رونمایی این میان رده‌های تازه فاصله بیندازد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Vahid

۱۳۹۷/۲/۲۳
ارزان اون ور مرز ، گران اینور مرز