خانهاخبار
رندرهای سه‌بعدی گوشی OnePlus 6 با طراحی مشابه آیفون 10

رندرهای سه‌بعدی گوشی OnePlus 6 با طراحی مشابه آیفون 10

تصاویر رندری تازه منتشر شده، گوشی OnePlus 6 را در زوایای مختلف به نمایش می‌گذارد؛ در بالای صفحه‌نمایش این گوشی، یک بریدگی نسبتاً کوچک ایجاد شده است.
۱۳۹۷/۲/۲۲

شرکت OnePlus تا چند روز دیگر از گوشی پرچمدار OnePlus 6 به صورت رسمی رونمایی خواهد کرد و همین موضوع باعث شده است تا شایعات زیادی پیرامون این مدل در طی چند هفته اخیر منتشر شود. شرکت سازنده به صورت رسمی تأیید کرده است که پرچمدار جدیدش با طراحی کاملاً متفاوت نسبت به نسل قبل یعنی OnePlus 5T عرضه خواهد شد و خبری از حاشیه‌ در بالای نمایشگر نیست؛ این سازنده چینی به تبعیت از اپل، حاشیه‌ی بالای نمایشگر گوشی جدیدش را با یک بریدگی نسبتاً کوچک جایگزین کرده است و همین موضوع باعث شده تا نسبت ابعاد صفحه‌نمایش به بدنه افزایش پیدا کند.

OnePlus برای تخفیف به مشتریان قدیمی خود، برنامه‌ای را درنظر گرفته است که در صورت تحویل گوشی قدیمی خود به این شرکت و خریداری OnePlus 6، نهایتاً تا سقف 330 دلار تخفیف دریافت خواهید کرد. البته در ابتدا لازم است که پرچمدار OnePlus 6 را خریداری نمایید؛ سپس با گذشت دو هفته، وجه گوشی قدیمی‌تان به شما بازگردانده خواهد شد. 

image

به‌تازگی نیز، تصاویر رندر شده گوشی OnePlus 6 منتشر شده است که این مدل را در زوایای مختلف به نمایش می‌گذارد؛ همان‌طور که پیداست، جانشین OnePlus 5T حاشیه‌های باریکی خواهد داشت و البته برخلاف آیفون 10، موفق نشده تا حاشیه‌ی پایین نمایشگر را کنار بگذارد. رئیس OnePlus در همین رابطه اعلام کرده بود که فعلاً حذف حاشیه‌ی پایین صفحه‌نمایش مقدور نیست زیرا پنل‌های اولد در این رابطه با مشکلاتی مواجه هستند؛ البته اپل توانسته با به‌کارگیری پنل‌های اولد انعطاف‌پذیر بر این موضوع غلبه نماید و به همین جهت، حاشیه‌ی پایین نمایشگر از آیفون 10 حذف شده است.

مشخصات پرچمدار جدید OnePlus 6 احتمالاً شما را هیجان‌زده خواهد کرد زیرا این گوشی به صفحه‌نمایش بزرگ 6.28 اینچی مجهز خواهد بود؛ برخلاف دیگر پرچمدارانی که سامسونگ و LG عرضه کرده‌اند، جانشین OnePlus 5T از یک صفحه‌نمایش با رزولوشن 1080 در 2280 پیکسل استفاده می‌کند. خوش‌بختانه، جک 3.5 میلی‌متری هدفون از این گوشی حذف نشده است و همچنان می‌توانید از هدفون‌های قدیمی خود به منظور گوش دادن به آهنگ استفاده نمایید.

image

در قاب پشتی، شاهد جای‌گیری دوربین دوگانه 16 و 20 مگاپیکسلی خواهیم بود و شایعه شده است که یک سنسور 16 مگاپیکسلی در پنل جلوی گوشی به کار گرفته می‌شود. پردازنده اسنپدراگون 845 کوالکام که نمونه آن‌را در G7 ThinQ و نسخه آمریکایی Galaxy S9 دیده بودیم، به گوشی جدید OnePlus قدرت خواهد داد؛ این تراشه به هشت هسته پردازشی مجهز بوده و بر مبنای فرآیند ساخت 10 نانومتری توسعه یافته است. انتظار می‌رود نسخه پایه گوشی OnePlus 6 به شش گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه مجهز شده باشد؛ این مدل بیشتر از 500 دلار قیمت خواهد داشت. در همین حال، بهترین نسخه از پرچمدار 2018 شرکت OnePlus به هشت گیگابایت رم مجهز شده است و با حداکثر 256 گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار می‌شود. لازم به‌ذکر است که یک مدل دیگر مجهز به 128 گیگابایت حافظه توسط شرکت OnePlus عرضه خواهد شد.

image

به دلیل حاشیه‌های باریک اطراف نمایشگر، حسگر اثرانگشت به پایین دوربین اصلی منتقل شده و طراحی بیضی‌شکل برای این سنسور ضروری درنظر گرفته شده است. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

Platform

۱۳۹۷/۲/۲۲
درود ذوالفقاری همدان، هرگز نمیگم با مطالعه و تجربه عملی و غیر عملی بازار نتیجه شما را به دست آوردم من تلفن همراه نازنین (گلکسی S8 plus) ندارم ضمن اینکه لازمه یاد کنم ایراد غیر قابل انکار و اذیت کننده محل قرار گیری سنسور اثر انگشت در آن را (اما با شما موافقم)

Platform

۱۳۹۷/۲/۲۲
شرکت تا حدودی تقریبی زیاد موفق وان پلاس در گذشته و اکنون بد عمل نکرده اما با تقلید به شکل عملی باید گفت بر طبق واقعیت اصلیت و ارزش اولیه و واقعی خودش رو از دست میده اما بازهم میگم تقلید با الگو برداری متفاوت هست اگرچه بسیار شبیه هستند، لازمه که هم اکنون بااین حال یاد کنم از رابط کاربری بسیار روان و مشهور وان پلاس که امیدوارم با نگاه به رقبا خوبی و زیبایی اختصاصی خودش رو تغییر نده و از دست نده ! اما با این حال زمانی که به عنوان مثال فلان شرکت بیاد از شرکت سامسونگ در دوربین محشر جدیدش در S9plus و حتی از دوربین iphone 10 و p20 pro تقلید کنه در جواب سامسونگ و بقیه طبیعتن باید و حتمی سعی میکنن که در نسل بعدی تلفن همراه خود دوربینی بهتر و متفاوت تر ارائه کنه تا جلو بیوفته و این یعنی پیشرفت سریع و اجباری تکنولوژی به نفع کاربران و علاقه مندان تکنولوژی، در آخر فکر میکنم این تلفن همراه جدید وان پلاس هرچه باشه چه تقلید محض چه الگوبرداری شده از رقیب عالی خواهد بود با سیستم عامل و رابط کاربری بسیار روان و صفحه نمایش فوق باکیفیت و کم مصرف در باطری optic AMOLED و غیره ...

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۲/۲۲
بازار رو که مطالعه می‌کنم می‌بینم باز s8 خودم یک سر و گردن بالاتره. بر همین اساس، تا معرفی (s10) دندان به جگر می‌گیرم..