خانهاخبار
احتمال معرفی دو ساعت هوشمند جدید از ال جی تا ماه خرداد

احتمال معرفی دو ساعت هوشمند جدید از ال جی تا ماه خرداد

کمپانی ال جی در نظر دارد تا اواخر ماه جاری دو ساعت هوشمند تازه را رسما معرفی کند. گفته می‌شود این گجت‌ها از دو سری متفاوت هستند و احتمالا 300 تا 40 دلار قیمت دارند.
۱۳۹۷/۲/۲۱

روز گذشته شاهد انتشار گزارشی بودیم که صدور مجوز FCC را برای ساعت هوشمند آینده ال جی تأیید می‌کرد. کمپانی ال جی حالا در اقدام تازه‌ای به رسانه‌های کره جنوبی اعلام کرده است که قصد دارد ساعت هوشمند تازه خود را با سیستم عامل Wear OS و شناسه رسمی LM-W315 به زودی معرفی کند. البته هنوز تاریخ نهایی رونمایی از این محصول یا محصولات تازه مشخص نشده است اما به نظر می‌رسد که به زودی شاهد رونمایی از حداقل دو گجت هوشمند پوشیدنی از سری‌های Style و Sport باشیم.

image

پیش از این هم شایعه‌های متعددی در این باره منتشر شده بود و شنیده بودیم که ساعت هوشمند آینده ال جی با صفحه نمایش 1.2 اینچی و راهبری چرخشی در دست توسعه قرار دارد. همچنین پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 2100 قلب تپنده آن خواهد بود و احتمالا به 768 مگابایت رم و 4 گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد شد. این مشخصات با توجه به آنچه در حال حاضر در سایر ساعت‌های هوشمند شاهدش هستیم بسیار خوب به نظر می‌رسند. علاوه بر موارد ذکرشده پیش بینی می‌شود که ساعت مذکور در مقابل نفوذ آب و گردوخاک هم مقاوم باشد و گواهی IP68 دریافت کند.

شایان ذکر است که پیش از این هم در گزارش‌های مختلف به طور پراکنده به اغلب موارد ذکرشده اشاره شده بود اما چه مشخصات تازه‌ای در این گزارش تازه دیده می‌شوند؟ ساعت هوشمند تازه ال جی احتمالا از امکان ارتباط سلولار، GPS و پرداخت موبایلی NFC پشتیبانی نمی‌کند اما ممکن است همچنان حدود 300 تا 400 دلار قیمت گذاری شود. ساعت‌های تازه در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای معرفی می‌شوند و انتظار می‌رود که اطلاعات بیشتری از آن‌ها در خلال هفته‌های آینده فاش شود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)