خانهاخبار
احتمال معرفی پرچمدار HTC U12 Plus با بدنه شفاف!

احتمال معرفی پرچمدار HTC U12 Plus با بدنه شفاف!

کمپانی تایوانی اچ تی سی قصد دارد پرچمدار تازه خود را برخلاف همه مشکلاتش در بخش موبایل به زودی معرفی کند. تازه‌ترین خبرها و تصاویر فاش شده از احتمال رونمایی U12 Plus در حداقل سه رنگ و یک نسخه تقریبا شفاف خبر می‌دهند.
۱۳۹۷/۲/۲۱

تازه‌ترین خبر فاش شده درباره پرچمدار U12 Plus اچ تی سی حاکی از آن است که گوشی مذکور در 4 رنگ مختلف معرفی می‌شود و یکی از آن‌ها در بخش‌هایی از بدنه کاملا شفاف خواهد بود. علاوه بر این نسخه تقریبا شفاف، ظاهرا قرار است شاهد رونمایی از پرچمدار تازه این سازنده تایوانی در رنگ‌های مشکی، صورتی تیره و بنفش باشیم. بر اساس اطلاعات این خبر تازه، گوشی U12 Plus به حافظه داخلی 64 گیگابایتی مجهز می‌شود و صفحه نمایش 6 اینچی دارد. همچنین شایان ذکر است که این گوشی سطح بالای تازه احتمالا در دو نسخه با پشتیبانی از یک و دو سیم کارت روانه بازار می‌شود. در گزارش اخیر به اطلاعات روشنی درباره قیمت نهایی U12 Plus اشاره نشده اما مشخصا ذکر شده است که این گوشی پرچمدار ارزان قیمت نخواهد بود.

image

در این گزارش گفته شده که رویداد معرفی رسمی U12 Plus به زودی برگزار می‌شود هرچند کمپانی اچ تی سی هنوز خبری را در این مورد تأیید نکرده است و تا به حال تنها شاهد انتشار برخی تیزرهای تبلیغاتی محدود درباره محصول تازه‌اش بوده‌ایم. پیش از این همچنین گفته شده بود که اچ تی سی ممکن است نسخه‌های بازارهای مختلف را با کانفیگ‌های داخلی متفاوت تنظیم کند و نسخه 64 گیگابایتی U12 Plus الزاما به همه بازارها راه نمی‌یابد. در همین راستا باید به شایعه اخیر اشاره کنیم که اپراتور ورایزون به شکل زودهنگامی به انتشار برخی مشخصات فنی گوشی U12 Plus اقدام کرد و در فهرست منتشرشده توسط آن شاهد بودیم که نسخه پایه گوشی مذکور از 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد.

انتظار می‌رود که HTC U12 Plus صفحه نمایش 6 اینچی با نسبت تصویر 18:9 و وضوح تصویر 2880 در 1440 داشته باشد و از پردازنده 64 بیتی سطح بالای کوالکام اسنپ‌دراگون 845 با 8 هسته پردازشی توانمند و ساختار 10 نانومتری قدرت بگیرد. گفته می‌شود که این گوشی تازه حداقل 4 و حداکثر 6 گیگابایت رم دارد و همچنین ظرفیت باتری‌اش 3500 میلی آمپر ساعت است. U11 ، پرچمدار قبلی اچ تی سی، سال گذشته با مجوز IP67 روانه بازار شد اما پیش بینی می‌شود که سازنده تایوانی مذکور پرچمدار تازه‌اش را به IP68 مجهز کند و مقاومت آن را در مقابل نفوذ آب و گردوخاک بیش از پیش افزایش دهد. در اغلب شایعه‌های اخیر اشاره شده است که U12 Plus از بلوتوث نسخه 5.0 پشتیبانی می‌کند و به 4 دوربین مجهز می‌شود؛ بدین ترتیب که دوربین اصلی آن دوگانه طراحی می‌شود و دو لنز هم برای ثبت تصاویر سلفی‌اش در پنل جلو قرار می‌گیرند. چندی پیش برخی نمونه تصاویر ثبت شده توسط دوربین اصلی این گوشی فاش شدند که از لنزهای 12.2 مگا پیکسلی با دیافراگم 1.8 و 2.6 خبر می‌دادند اما هنوز اطلاعاتی درباره کیفیت لنزهای دوربین سلفی منتشر نشده است.

image

روز گذشته هم تصویر زنده جاسوسی U12 Plus بار دیگر فاش شد و نمای ظاهری‌اش را بار دیگر به نمایش گذاشت. در این تصویر تنها پنل پشتی گوشی مذکور دیده می‌شود که با آن ظاهری آینه‌ای به نظر می‌رسد از جنس شیشه ساخته شده باشد و بدین ترتیب احتمالا از امکان شارژ بی سیم هم پشتیبانی می‌کند.  

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

محمد

۱۳۹۷/۲/۲۲
قطعات داخلی که تولید بقیه اس هنگ تی سی تولیدش کجا بود یک شرکت اسمبل کاره که بیهوده داره دست و پا میزنه کارش تمومه

یوسف

۱۳۹۷/۲/۲۲
خوشگله طراحیش

الیوت

۱۳۹۷/۲/۲۲
چی انقدر بزرگ میسازن 5:2 مناسب ترین سایز گوشیه . گنده بگ میسازن نمیشه دست گرفت

محمد

۱۳۹۷/۲/۲۱
هر کارش کنن بازم هنگ تی سی ه

cadillac

۱۳۹۷/۲/۲۱
ساخت یک اسمارتفون با بدنه شفاف یعنی به رخ کشیدن کیفیت بسیار بالای قطعات داخلی !!!
.
کاری که فقط و فقط از HTC کبیر بر میاد !