خانهاخبار
احتمال معرفی پرچمدار Mi 7 و دستبند Mi Band 3 شیائومی تا خرداد

احتمال معرفی پرچمدار Mi 7 و دستبند Mi Band 3 شیائومی تا خرداد

گفته می‌شود که شیائومی قصد دارد دو محصول هوشمند تازه و البته مهم خود را تا پایان ماه مه رسما معرفی کند. این دو محصول گوشی پرچمدار Mi 7 و مچبند هوشمند Mi Band 3 هستند.
۱۳۹۷/۲/۲۰

هفته گذشته پوستری منتشر شد که از احتمال رونمایی شیائومی از تازه‌ترین پرچمدار خود تحت عنوان Mi 7 در تاریخ 23 مه (2 خرداد) خبر می‌داد. اغلب خبرگزاری‌ها پس از بررسی صحت این پوستر تبلیغاتی ادعا کردند که این خبر ممکن است اصلا جعلی بوده باشد. پیش از این هم برخی گزارش‌ها مدعی شده بودند که شیائومی ممکن است پرچمدار Mi 7 خود را همچنان در نیمه اول سال 2018 رسما معرفی کند هرچند مدت بسیار کوتاهی از عرضه Mi MIX 2S می‌گذرد و معرفی یک پرچمدار دیگر ممکن است فروش آن را در بازار تحت تأثیر قرار دهد. حالا اغلب افشاگران مشهور چینی می‌گویند که Mi 7 ممکن است تا پایان ماه جاری (مه) رسما رونمایی شود هرچند همه چیز همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و باید به چشم شایعه به آن نگاه کرد.

image

پرچمدار Mi 7 را باید یکی از مهم‌ترین محصولات هوشمند شیائومی در سال 2018 قلمداد کرد. شایان ذکر است که تا پایان سال گذشته پیش بینی می‌شد این غول تکنولوژی چینی گوشی مذکور را حتما تا پایان سه ماهه اول سال 2018 رسما عرضه کند. اما همان‌طور که می‌دانید، شاهد بودیم که شیائومی تصمیم گرفت Mi MIX 2S را جانشین پرچمدار Mi 7 کند.

افشاگر مشهوری با نام کاربری @IceUniverse در شبکه اجتماعی Weibo اخیرا گزارش کرده است که Mi 7 شیائومی تا پایان ماه مه معرفی می‌شود. کاربر دیگری با نام @Kumamoto Technology هم در همین شبکه اجتماعی چینی مدعی شده است که رویداد معرفی Mi 7 در شنژن چین برگزار می‌شود و در کنار آن گجت هوشمند Mi Band 3 هم رسما رونمایی خواهد شد. حالا که اغلب افشاگران خوش سابقه متفق القول هستند که Mi 7 تا پایان ماه مه معرفی می‌شود، ممکن است کمپانی شیائومی هم در روزهای آینده تیزرهای تبلیغاتی مرتبط با این گوشی را به تدریج منتشر کند.

تازه‌ترین گزارش‌ها مدعی شده‌اند که شیائومی در طراحی ظاهری Mi 7 از آیفون 10 اپل الهام گرفته و آن را با بریدگی حاشیه نهایی کرده است. همچنین شایعه شده است که این پرچمدار تازه از قابلیت‌های سطح بالای تشخیص چهره سه بعدی، حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش و پشتیبانی از شارژ بی سیم بهره می‌برد.

انتظار می‌رود پرچمدار  Mi 7 شیائومی صفحه نمایش 5.65 اینچی OLED داشته باشد و احتمالا یک نسخه بزرگ‌تر هم از آن به نام Mi 7 Plus معرفی شود. پیش بینی می‌شود که نسخه پلاس صفحه نمایش 6.01 اینچی OLED داشته باشد و در سایر مشخصات اصلی به جز ظرفیت باتری با نسخه استاندارد برابری کند. گفته می‌شود پرچمداران مذکور از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 845 با 8 هسته پردازشی قدرت می‌گیرند و حداقل 6 گیگابایت رم دارند.

درباره گجت هوشمند محبوب تازه شیائومی هم باید بگوییم که انتظار می‌رود Mi Band 3 از پنل نمایش رنگی و لمسی بهره ببرد. همچنین پیش بینی شده است که این دستبند هوشمند از ژست‌های حرکتی هوشمند هم پشتیبانی کند. Mi Band 3 هم مانند Mi Band 2 محبوب احتمالا از قابلیت ضد آب IP67 بهره می‌برد و حتی ممکن است شیائومی مقاومتش را کمی ارتقا دهد و آن را با دریافت گواهی IP68 برای پایش فعالیت‌های ورزشی پیشرفته‌تر مانند شنا بهینه سازد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ارمان

۱۳۹۷/۷/۱۱
گوشیای شیائومی خوبن. مخصوصا از لحاظ نگه داشتن باطری. ولی چند وقتیه ریجستریشون به مشکل میخوره اگه از بازار خریده باشین. اگه میخواین گوشی شیائومی بخرین از شیائومی سیتی بخرین. یکم طول میکشه ولی مطمعنه. خدمات و لوازم جانبی و اینام دارن. به نظر من تخصصی ترین فروشگاه شیائومیه.