خانهاخبار
گوشی ارزان قیمت (Galaxy J6 (2018 به دکمه بیکسبی مجهز است

گوشی ارزان قیمت (Galaxy J6 (2018 به دکمه بیکسبی مجهز است

تصویر رندر شده تازه‌ای از یک گوشی هوشمند سامسونگ به نام Galaxy J6 (2018) منتشر شده است که به احتمال تعبیه دکمه بیکسبی در بدنه‌اش اشاره می‌کند. این گوشی مشخصات میان رده‌ای دارد و احتمالا ارزان قیمت هم خواهد بود.
۱۳۹۷/۲/۲۰

چند روز پیش تصاویر رندر شده یک گوشی تازه و معرفی نشده سامسونگ موسوم به Galaxy J6 در فضای وب منتشر شدند. این تصاویر درواقع گوشی مذکور را با قاب محافظش به نمایش می‌گذارند و گفته می‌شود که توسط یک سازنده محصولات جانبی به نام TPU طراحی و منتشر شده‌اند. این گوشی در ماه‌های اخیر بارها در گزارش‌های مختلف دیده شده بود و همان‌طور که می‌دانید تا به حال موفق شده است از FCC و چند آژانس رگولاتوری دیگر هم مجوز دریافت کند. در تصاویر پیش رو هم شاهد هستیم که اغلب این گزارش‌های تازه در طراحی گوشی Galaxy J6 در نظر گرفته شده‌اند.

image

براساس اغلب گزارش‌های رایج، گوشی Galaxy J6 (2018) درواقع یک گوشی میان رده سطح پایین است و احتمالا از پردازنده اگزینوس 7870 سامسونگ با قدرت فرکانس حداکثر 1.59 گیگاهرتز هم بهره می‌برد. گفته می‌شود که این گوشی 2 گیگابایت رم دارد و به 32 گیگابایت حافظه داخلی مجهز می‌شود که می‌توان آن را به کمک کارت حافظه جانبی تا 256 گیگابایت هم ارتقا داد. انتظار می‌رود که گوشی مذکور یکی دیگر از گوشی‌های هوشمند سامسونگ با پنل نمایش اینفینیتی باشد. پنل نمایش اینفینیتی سامسونگ درواقع یک صفحه نمایش Super AMOLED کشیده است که از نسبت نمایش 18.5:9 پشتیبانی می‌کند. با توجه به فهرست مشخصات منتشر شده توسط ابزارهای مختلف بنچمارک پیش بینی می‌شود که سیستم عامل اندروید 8.0 اوریو و پوسته اختصاصی Samsung Experience 9.0 به صورت پیش فرض روی Galaxy J6 (2018) نصب شوند.

در تصاویر رندر شده تازه منسوب به Galaxy J6 (2018) سامسونگ همچنین دکمه فیزیکی اختصاصی بیکسبی دیده می‌شود که در کناره سمت راست بدنه تعبیه شده است. این موضوع کمی عجیب به نظر می‌رسد چراکه سامسونگ دکمه بیکسبی را معمولا پایین دکمه‌های تنظیم صدا در کناره سمت چپ تعبیه می‌کند و این طراحی عمدتا در پرچمداران اخیرش که از سال 2017 روانه بازار شده‌اند دیده شده است. دوربین اصلی تکی در Galaxy J6 (2018) در میانه عرض پنل پشتی قرار گرفته است و فلش LED هم آن را تعبیه می‌کند. همچنین لازم به ذکر است که حسگر اثرانگشت آن درست زیر لنز اصلی قرار گرفته است و در طراحی ظاهری شبیه دوگانه Galaxy S9 و S9 Plus به نظر می‌رسد. گوشی Galaxy J6 (2018) احتمالا دارای شناسه رسمی SM-J600 است و اوایل تابستان به طور رسمی معرفی می‌شود. پیش بینی می‌شود که سامسونگ کشورهای در حال توسعه را هدف اصلی عرضه این گوشی ارزان قیمت در نظر گرفته باشد هرچند سایر محصولات هوشمند این سری اخیرا در کشور آمریکا هم توسط اپراتورهای مختلف عرضه شده‌اند اما نام تجاری نهایی‌شان کمی متفاوت بوده است.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)