خانهاخبار
مشخصات و تصویر Nokia X6 پیش از معرفی رسمی فاش شد

مشخصات و تصویر Nokia X6 پیش از معرفی رسمی فاش شد

گوشی تازه Nokia X6 هفته آینده با بریدگی حاشیه معرفی می‌شود. این گوشی روز گذشته در یک فروشگاه آنلاین دیده و تصویر رندری نهایی‌اش هم فاش شد.
۱۳۹۷/۲/۲۰

HMD Global قصد دارد گوشی تازه خود را به نام Nokia X6 هفته آینده 16 مه (26 اردیبهشت) رسما معرفی کند. همان‌طور که می‌دانید، پیش از این گفته شده بود که این گوشی Nokia X نام دارد و به همین نام هم معرفی می‌شود اما حالا دیگر می‌دانیم که قرار است تحت عنوان Nokia X6 روانه بازار شود. همچنین برخی تصاویر رندری و زنده مختلف تا به حال منسوب به این گوشی منتشر شده‌اند و در همه آن‌ها شاهد طراحی ظاهری شبیه آیفون 10 اپل با بریدگی حاشیه بودیم.

image

تصویر پوستر تازه این گوشی توسط فروشگاه آنلاین Suning در شرایطی منتشر شده که تنها یک هفته دیگر به رونمایی رسمی از آن باقی مانده است. در این تصویر تازه سرانجام موفق شدیم به اطلاعات جامعی درباره طراحی ظاهری Nokia X6 دست پیدا کنیم و شایان ذکر است که این گوشی ظاهرا اولین گوشی نوکیا با طراحی بریدگی حاشیه خواهد بود. البته همچنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که نوکیا چندی پیش یک در اواخر ماه اوریل رویداد رسمی 5 روزه را در چین برگزار کرد و Nokia X6 را هم در این نمایشگاه به نمایش درآورد اما هنوز از آن رونمایی نکرده است.

گوشی تازه Nokia X6 با پنل شیشه‌ای و فریم آلومینیومی ساخته شده و حسگر اثرانگشت آن هم در پنل پشتی تعبیه شده است. همان‌طور که گفتیم، بریدگی حاشیه در قسمت بالای پنل نمایش این گوشی طراحی شده است اما بخشی حاشیه نواری هم در پایین صفحه‌اش دیده می‌شود. لوگوی برند نوکیا در این حاشیه سیاه نقش بسته و نسبت نمایش آن هم 19:9 است. Nokia X6 همچنین از دوربین اصلی با لنزهای دوگانه در پنل پشتی بهره می‌برد اما لنزهای آن ظاهرا کارل زایس هستند و به همین خاطر پیش بینی می‌شود که قیمت نهایی آن از Nokia 7 Plus کمتر باشد. قرار است که این گوشی صفحه نمایش 5.8 اینچی فول اچ دی پلاس با وضوح تصویر 1080 در 2280 از نوع IPS LCD داشته باشد و در دو نسخه با کانفیگ و قیمت متفاوت عرضه شود.

انتظار می‌رود نسخه ارزان آن به پردازنده مدیاتک Helio P60 و 4 گیگابایت رم مجهز شود و 250 دلار قیمت داشته باشد در حالی که نسخه گران‌ترش احتمالا از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 636 و 6 گیگابایت رم قدرت می‌گیرد و 283 دلار هم قیمت دارد. همه نسخه‌های گوشی مذکور از باتری 3000 میلی امپر ساعتی بهره می‌برند و به سیستم عامل پیش فرض اندروید 8.0 اوریو مجهز می‌شوند. Nokia X6 قرار است در رنگ‌های آبی، مشکی و سفید نقره‌ای روانه بازار می‌شود و حافظه داخلی نسخه‌های مختلفش 32 و 64 گیگابایت خواهد بود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

hadi

۱۳۹۷/۲/۲۳
از این طراحی خوشم نمیاد ای کاش خوشگل تر بود

Nokia 808

۱۳۹۷/۲/۲۱
از این لحاظ که مطمئنم لنز زایس استفاده میکنه .من خودم الان ال جی G6 دارم و منتظر گوشی با این مشخصات حاشیه کم و قدرت هسته ای زیاد از نوکیا هستم و برم سراغ این برند.

HakhamaneshS

۱۳۹۷/۲/۲۱
" اما لنزهای آن ظاهرا کارل زایس هستند و به همین خاطر پیش بینی می‌شود که قیمت نهایی آن از Nokia 7 Plus کمتر باشد"
کارل زایس هستند یا نیستند؟؟

Nokia 808

۱۳۹۷/۲/۲۰
منتظر این بردن عالی با حاشیه کم و لنز کارل زایس هستم . عالی# لایک

salim

۱۳۹۷/۲/۲۰
جلوی گوشی کپی برابر اصل نوا 3e هستش