خانهاخبار
قیمت Xiaomi Mi 7 فاش شد؛ 440 دلار برای نمونه چینی آیفون 10

قیمت Xiaomi Mi 7 فاش شد؛ 440 دلار برای نمونه چینی آیفون 10

پرچمدار آینده شیائومی یعنی Xiaomi Mi 7 در وب‌سایت این سازنده چینی فاش شده است. به‌نظر می‌رسد مدل مذکور با قیمت 440 دلار راهی بازار خواهد شد.
۱۳۹۷/۲/۱۹

شرکت OnePlus و شیائومی از جمله سازندگانی هستند که در بازار، گوشی‌های پرچم‌دار خود را با قیمت رقابتی ارائه می‌دهند؛ با این‌حال، OnePlus 6 به گران‌قیمت‌ترین پرچم‌دار سازنده چینی تبدیل خواهد شد زیرا نسخه پایه آن 629 دلار قیمت دارد. در همین حال، به‌تازگی مشخص شده است که گوشی جدید Xiaomi Mi 7 با قیمت نسبتاً مقرون به صرفه 439 دلاری راهی بازار خواهد شد.

پرچم‌دار آینده شیائومی در وب‌سایت رسمی این شرکت با قیمت 2799 یوآن لیست شده است؛ به همین جهت، انتظار داریم این گوشی فروش بالایی را تجربه نماید و ضمن اینکه با قیمت مناسب خود، طرفداران را هیجان‌زده کند. آن‌طور که پیداست، نسخه پایه Xiaomi Mi 7 از شش گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه بهره خواهد برد؛ به علاوه اینکه به سنسور اثرانگشت درون نمایشگر مجهز شده است و دوربین سه‌بعدی به منظور احراز هویت پیشرفته کاربران از طریق تشخیص چهره آن‌ها دارد. از دیگر قابلیت‌هایی که برای جانشین Xiaomi Mi 6 درنظر گرفته شده است، می‌توان به امکان شارژ بی‌سیم اشاره کرد. در وب‌سایت Xiaomi، گوشی جدید این شرکت با شش گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه نیز لیست شده است؛ این مدل با قیمت 3299 یوآن (518 دلار) عرضه خواهد شد. 

image

عرضه Mi 7 با حسگر اثرانگشت درون صفحه‌نمایش به صورت رسمی توسط شرکت سازنده تأیید شده است؛ رئیس شیائومی تأیید کرده است که گوشی جدید شیائومی با حسگر اثرانگشت درون نمایشگر ارائه خواهد شد. Lei Jun، رئیس شیائومی در پاسخ به واکنش یکی از کاربران که اعلام کرده است Xiaomi Mi 7 با حسگر اثرانگشت درون نمایشگر معرفی خواهد شد یا خیر؛ تأیید کرده که جانشین Mi 6 از این قابلیت بهره خواهد برد.

پرچم‌دار 2018 شیائومی قابلیت‌های دیگری نیز ارائه خواهد داد که از جمله آن‌ها، طراحی نظیر آیفون 10 است. پیش‌بینی می‌شود جانشین Xiaomi Mi 6 از بریدگی در بالای نمایشگر برخوردار باشد؛  شرکت‌های مطرح دیگری از جمله Huawei و LG، گوشی‌هایی را با چنین طراحی ارائه داده‌اند؛ هوآوی نسبت به رونمایی از Huawei P20 و Huawei P20 Pro با بریدگی در بالای نمایشگر اقدام کرده است و LG نیز جدیدترین پرچم‌دار خود یعنی G7 ThinQ را با چنین طراحی ارائه می‌دهد.

image

تصویر ارائه شده در وب‌سایت شیائومی، همچنین حاکی از آن است که در قاب پشتی از دوربین دوگانه استفاده خواهد شد؛ دوربین اصلی با چینش عمودی در قاب پشتی جای گرفته و فلاش LED نیز در بین سنسورهای دوربین قرار دارد. طراحی دوربین اصلی مانند آیفون 10 اپل است و پرچم‌دار 1000 دلاری شرکت آمریکایی را در ذهن تداعی می‌کند. شیائومی درنظر دارد تا Xiaomi Mi 7 را به تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام با هشت هسته پردازشی مجهز کند؛ این پردازنده از فرآیند ساخت 10 نانومتری بهره می‌گیرد که توسط سامسونگ تولید شده است. نسل قبل یعنی Xiaomi Mi 6 نیز با پردازنده اسنپدراگون 835 کوالکام عرضه شده بود که فرآیند ساخت 10 نانومتری در توسعه آن مورد استفاده قرار گرفته است.

به جزء شیائومی Mi 7، پیش‌بینی می‌شود نسخه Plus آن نیز راهی بازار شود؛ احتمالاً در نسخه Plus از صفحه‌نمایش 6.1 اینچی اولد ساخت سامسونگ استفاده خواهد شد و مدل پایه یعنی Xiaomi Mi 7 با صفحه‌نمایش 5.65 اینچی راهی بازار می‌شود. صفحه‌نمایش به‌کار گرفته شده در هر دو مدل، رزولوشن FHD+ خواهد داشت و خبری از تجهیز پرچمداران جدید شیائومی به صفحه‌نمایش QHD+ نیست؛ به همین جهت در این زمینه، Xiaomi Mi 7 شاید نتواند در برابر پرچمداران گران‌قیمت بازار نظیر G7 ThinQ یا Galaxy S9 Plus حرفی برای گفتن داشته باشد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Platform

۱۳۹۷/۲/۱۹
بین کلمه تقلید با کلمه الگو برداری بدون شک تفاوت کامل هست با این حال که شبیه هم هستن و همیشه این دو را با هم اشتباه میگیرن همه! شکی نیست طراحی محصول جدید شرکت خوب وان پلاس به شدت طراحی آیفون 10 اپل را دارد و سعی کرده طراحی خودش را با الگو برداری از طراحی ایفون10 اپل داشته باشه بااین حال بیش از حد از آیفون 10 الگو برداری کرده که کم کم باید بهش گفت تقلید! البته عیبی نداره تقلید کردن با شرایطی، به عنوان مثال تمام شرکت ها تکنولوژی اختصاصی و بی نظیر دوئال پیکسل دوربین سامسونگ رو در دوربین هاشون به کار ببرن و با تکنولوژی های موجود خودشون ترکیب کنن که حاصلش فقط میشه رقابت شدید تر بین شرکت ها برای بهترین شدن محصولات شان و کیفیت بالا در عمل با این وجود تقلید با این حال که بد هست اما اگر همراه با موردی جدید باشه بد نیست و مزیت هست، فرض کنید دوربین محشر بی نظیر سه گانه p20 pro هوآوی همراه با تمام امکانات و توانایی‌هاش توانایی های اختصاصی و بی نظیر دوربین گلکسی s9 plus سامسونگ و دوربین آیفون 10 اپل را به شکلی هماهنگ بدون ایجاد اختلال با هم ترکیب کنن و اجراییش