خانهاخبار
سامسونگ عرضه گوشی Galaxy J6 را تأیید کرد

سامسونگ عرضه گوشی Galaxy J6 را تأیید کرد

در وب‌سایت رسمی سامسونگ، نسخه‌های مختلفی از گوشی میان‌رده Galaxy J6 فاش شده است که تأیید می‌کند این گوشی به زودی معرفی خواهد شد.
۱۳۹۷/۲/۲۰

از ماه فوریه تاکنون، شایعاتی مبنی بر عرضه گوشی Galaxy J6 از سوی سامسونگ وجود داشته است. به‌نظر می‌رسد به جزء مدل‌های Galaxy J5 و Galaxy J7، شرکت کره‌ای عضو دیگری را از سری Galaxy J6 به عنوان یک گوشی میان‌رده قدرت‌مند ارائه خواهد داد که انتظارات طرفداران را برآورده می‌سازد.

به‌تازگی نیز سامسونگ، عرضه این مدل میان‌رده را به صورت رسمی تأیید کرده است؛ انتظار می‌رود گوشی Galaxy J6 همان مدلی باشد که به‌تازگی در وب‌سایت سامسونگ با شماره مدل SM-J600F/DS و SM-J600G/DS فاش شده است.  در وب‌سایت هند سامسونگ، گوشی مذکور با شماره مدل SM-J600G فاش شده است و در اوکراین نیز این مدل از شماره مدل SM-J600F برخوردار است. همچنین اشاره شده است که مدل دیگری با شماره مدل SM-J600FN عرضه خواهد شد که در بازارهای اروپا قابل خریداری خواهد بود؛ البته این موضوع هنوز تأیید نشده است و در حد گمانه‌زنی قرار دارد.

image

لازم به‌ذکر است که عضو جدید سری Galaxy J یعنی Galaxy J6 از طراحی بدون حاشیه Infinity Display برخوردار است؛ انتظار می‌رود این گوشی به یک نمایشگر با نسبت ابعاد 18.5 به 9 مجهز شده باشد و صفحه‌نمایش 5.6 اینچی داشته باشد. در تصاویر ارائه شده در اسناد FCC به ثبت رسیده برای Galaxy J6، مشاهده می‌شود که دکمه‌های نرم‌افزاری در پایین نمایشگر قرار دارد؛ همین موضوع باعث شده است تا امیدوار باشیم که عضو جدید سری Galaxy J با حاشیه‌های باریک در راه بازار باشد. البته برای Galaxy J6 چندان نباید هیجان‌زده باشید زیرا مدل مذکور به درگاه microUSB مجهز شده است که امکان شارژ دستگاه را فراهم می‌کند؛ ضمن اینکه از جک هدفون 3.5 میلی‌متری برخوردار است تا بتوانید هدفون‌های قدیمی خود را به این گوشی متصل نمایید.

image

میان‌رده مذکور در آزمون گیک‌بنچ فاش شده است که تأیید می‌کند Galaxy J6 به پردازنده اگزینوس 7870 مجهز خواهد شد و از دو گیگابایت رم بهره خواهد برد؛ این مدل جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل Android 8.0 Oreo را اجرا می‌کند و رام Samsung Experience روی آن اجرا می‌شود. از آنجایی‌که گوشی جدید سامسونگ در وب‌سایت رسمی شرکت سازنده فاش شده است، انتظار می‌رود به‌زودی شرکت کره‌ای از Galaxy J6 به صورت رسمی رونمایی کند. به جزء این گوشی، Galaxy J4 نیز توسط سامسونگ معرفی خواهد شد که عرضه آن در شایعات متعدد تأیید شده است.

شما کاربران جی‌اس‌ام، چه انتظاری از میان‌رده جدید سامسونگ از سری Galaxy J دارید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

حسینی

۱۳۹۷/۲/۲۰
با سلام و خسته نباشید امیدواریم سامسونگ مدلهای جی 6 را به نمایشگر همیشه روشن الوییز ان مجهز کند.....و تغییراتی در پانل پشتی گوشیهایش بدهد که شامل کوچک کردن لنز دوربین گوشی و بالاتر بردن و در گوشه ای تعبیه کند که خیلی زیباتر میشود مثل اپل ..... تشکر