خانهاخبار
ال جی: G7 ThinQ کپی آیفون 10 اپل نیست!

ال جی: G7 ThinQ کپی آیفون 10 اپل نیست!

پرچمدار G7 ThinQ اخیرا با طراحی شبیه آیفون 10 اپل معرفی شد. اما مدیر بخش موبایل ال جی ادعا می‌کند در طراحی این گوشی از اپل کپی نکرده است.
۱۳۹۷/۲/۱۴

پرچمدار تازه کمپانی ال جی به نام G7 ThinQ چند روز پیش رسما معرفی شد. جالب توجه‌ترین نکته در طراحی این پرچمدار تازه همان بریدگی حاشیه بالای پنل نمایش است که شبیه طراحی ظاهری آیفون 10 اپل به نظر می‌رسد. در این میان اغلب کارشناسان و کاربران کمپانی ال جی را به کپی برداری از اپل متهم کردند چراکه آیفون 10 چند ماه پیش در سال 2017 با چنین طراحی ظاهری منحصر به فردی معرفی شد. حالا هوانگ ژیان هوان، مدیر بخش موبایل ال جی، ادعا کرده که این سازنده در توسعه G7 ThinQ اصلا از آیفون 10 اپل الهام نگرفته است.

image

هوانگ ژیان هوان درواقع اخیرا مصاحبه‌ای رسمی در این باره انجام داده و به برخی پرسش‌های رایج در ارتباط با طراحی و مشخصات فنی G7 ThinQ پاسخ داده است.

او در پاسخ به این سوال چه کمپانی ال جی چرا در محصول تازه‌اش از طراحی اپل کپی کرده گفته است: «ال جی از اپل کپی نکرده است. ما G7 ThinQ را پیش از معرفی آیفون 10 طراحی کرده بودیم».

image

پرچمدار G7 ال جی از صفحه نمایش 6.1 اینچی IPS LCD با وضوح تصویر 3120 در 1440 با نسبت نمایش 19.5:9 بهره می‌برد. این گوشی سطح بالا نه تنها قادر است به روشنایی صفحه 1000 نیت دست یابد بلکه همچنین می‌تواند نسبت به نسل قبلی (G6) حدودا 30% کمتر انرژی مصرف کند. این مشخصات بسیار جالب توجه هستند اما پنل نمایش OLED که ال جی از آن دم می‌زد چه شد؟ مدیر بخش موبایل ال جی در پاسخ به این پرسش گفته که استراتژی این سازنده بر این اصل برقرار است که گوشی‌های سری G از پنل LCD بهره ببرند اما پرچمداران سری V به پنل OLED مجهز شوند. بدین ترتیب به نظر می‌رسد که G7 و سایر نسل‌های بعدی سری G هیچکدام از پنل نوین و باکیفیت OLED بهره نبرند.

image

هوانگ ژیان هوان همچنین درباره فروش پرچمدار G7 ThinQ گفته است که کمپانی ال جی انتظار دارد میزان فروش این گوشی تازه بیشتر از نسل قبلی باشد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (13 نظر)

Platform

۱۳۹۷/۲/۱۷
درود آروین، نمیگم LCD ال جی و درست ترش که یکی هست در واقع ips شرکت LG بد بود، اما اینکه بفرمای با اطمینان و قاطع که ال جی خوب عمل کرد اشتباه کامل هست، به عنوان مثال یادی میکنم از LG G3 که صفحه نمایش LCD بارزولیشن بالا که کیفیت بالا ارائه میکرد و البته بدون شک با مصرف بالای باطری بود، همین اول میگم من طرفدار هیچ برندی نیستم و تا سال 2019 و 2020 قصد دارم صبر کنم اما اگه یادت باشه زمانی که صفحه نمایش پرپیکسل Quad hd ال جی G3 رو میگذاشتی کنار صفحه نمایش کم پیکسل تر full hd و SAMOLED گلکسی s5 سامسونگ با تعجب به راحتی میدیدی که صفحه نمایش full hd رده پایین تر گلکسی s5 بسیار پررنگ تر و شاداب تر از صفحه نمایش Quad hd LCD موبایل G3بود، به طور کلی بدون چه خوشت بیاد چه نیاد صفحه نمایش OLED مصرف بسیار پایین تر در باطری و رنگ های شارپ تر و پررنگ تر که قابلیتی در اون هست که میتونی کم رنگش کنی و طبیعی تر و عمق بالای رنگ با پیکسل هایی که هر کدام به شکل جداگانه قابلیت خاموش شدن و حتی تولید رنگ دارن و کیفیت بیشتر داره نسبت به LCD اما بازهم میگم هر دو نوع صفحه نمایش کامل نیستن و همراه با مزایا مطمئنن معایب هم دارن

ali

۱۳۹۷/۲/۱۶
ایسوس از خیلی برند ها بهتره مثل ال جی سونی و اچ تی سی ولی به گرد پای سامسونگ و هواوی و اپل نمیرسه

ali

۱۳۹۷/۲/۱۵
مشخصه کپی گرده خیلی تابلووووو

ali

۱۳۹۷/۲/۱۵
سری جی همیشه ال سی دی بوده و سری وی جدیدا شده اولد هر چند کیفیت اولد ال جی کجا سامسونگ کجا ..ال جی هنوز مونده به کیفیت سامسونگ برسه حتی اپل هم حاضر نشد صفحه نمایش هاشو بده ال جی

ali

۱۳۹۷/۲/۱۵
نه تابلوه تقلید کرده