خانهاخبار
پوستر S شیائومی به کدام محصول هوشمند اشاره دارد؟

پوستر S شیائومی به کدام محصول هوشمند اشاره دارد؟

شیائومی قصد دارد به زودی یک محصول هوشمند تازه معرفی کند. پس از انتشار تصویر پوستر تبلیغاتی دستبنذ هوشمند این سازنده حالا شاهد انتشار تیزر تبلیغاتی تازه‌ای هستیم که حرف S را نمایش می‌دهد.
۱۳۹۷/۲/۱۴

کمپانی شیائومی از ابتدای سال 2018 تا به حال محصولات متعددی را معرفی کرده است اما همچنان منتظر رونمایی از دستگاه‌های هوشمند دیگری هستیم. درواقع محصولات متعدد دیگری قرار است در آینده نزدیک توسط این غول تکنولوژی چینی معرفی شوند اما هنوز تاریخ دقیقی برای رونمایی رسمی آن‌ها در دسترس نیست. کمپانی مذکور همچنین در همین راستا دو روز پیش پوستر تازه‌ای را منتشر کرد که به احتمال قریب الوقوع معرفی یک دستگاه تازه اشاره می‌کند. در این پوستر تبلیغاتی حرف S به رنگ قرمز و در اندازه بزرگ دیده می‌شود. این طراحی باعث شده است شایعه‌ها و برداشت‌های متفاوتی از این دستگاه مرموز در فضای وب منتشر شوند.

image

برخی کارشناسان معتقدند که حرف S در این پوستر نشان دهنده کلمه Seven به معنی هفت است و به پرچمدار آینده شیائومی به نام Mi 7 مربوط است. از طرف دیگر برخی پیش بینی کرده‌اند که حرف S در این پوستر تبلیغاتی مربوط به پردازنده Surge S2 شیائومی است و گفته می‌شود که شیائومی قصد دارد گوشی Mi 6C خود را مجهز به پردازنده مذکور در آینده نزدیک معرفی کند. گروه سوم هم حدس می‌زنند که S درواقع به Redmi S2 اشاره دارد.

همه این پیش بینی‌ها از جهتی منطقی به نظر می‌رسند اما همچنین احتمال دیگری را هم باید در نظر گرفت. شاید S به دستبند هوشمند تازه شیائومی مربوط باشد و این گجت پوشیدنی تحت عنوان Mi Band 2S روانه بازار شود. بدین ترتیب باید تصور کرد که Mi Band 3 معرفی نمی‌شود و دستبند هوشمند بعدی شیائومی اساسا نسخه به روزرسانی شده‌ای از نسل قبلی است.

همان‌طور که می‌دانید، معرفی Mi Band 3 نزدیک است و به زودی شاهد رونمایی از آن خواهیم بود. شیائومی چند روز پیش پوستر مربوط به این دستبند هوشمند تازه را رسما منتشر کرد و نمای کلی آن را به نمایش گذاشت اما به نام تجاری نهایی آن اشاره نکرد. به همین خاطر این احتمال که دستبند بعدی سازنده مذکور به جای Mi Band 3 تحت عنوان Mi Band 2S معرفی شود هم منطقی به نظر می‌رسد.

از طرف دیگر اخیرا بارها شاهد انتشار خبرها و شایعه‌های مربوط به گوشی Redmi S2 بودیم. این گوشی ظاهرا قرار است از نظر طراحی کلی و مشخصات فنی چیزی بین Redmi 5 و Redmi 5 Plus باشد. مشخصات این گوشی هم تقریبا آشکار شده است و پوستر تبلیغاتی با حرف S می‌تواند به معرفی آن مربوط شود.

image

با توجه به گزارش‌های اخیر، پرچمدار Mi 7 شیائومی در ماه مه (تا دو ماه آینده) معرفی می‌شود. آیا با توجه به فاصله زمانی تا ماه تیر این پوستر می‌تواند به Mi 7 مربوط شود؟ البته که ممکن است چراکه از احتمالات صحبت می‌کنیم. اما شیائومی پرچمدار آینده خود را به احتمال بسیار زیاد تحت عنوان Mi 7 معرفی می‌کند و حرف S در نمای ظاهری نام آن بی تأثیر خواهد بود. باید منتظر بمانیم و ببینیم در روزهای آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)