خانهاخبار
اعلام همکاری رسمی گوگل و فیت‌بیت در زمینه تولید پوشیدنی‌های هوشمند

اعلام همکاری رسمی گوگل و فیت‌بیت در زمینه تولید پوشیدنی‌های هوشمند

گوگل و فیت بیت همکاری خود در زمینه تولید پوشاک هوشمند را اعلام کردند.
۱۳۹۷/۲/۱۳
image

طبق گزارش روزنامه اکونومیک تایمز، شرکت گوگل و فیت بیت با هدف بهبود بخشیدن به روش مدیریت داده‌های مربوط به سلامت کاربران، تیمی تشکیل دادند. فیت بیت، شرکت سازنده دستبند های هوشمند ورزشی، روز دوشنبه اعلام کرد: برای ثبت مستقیم داده‌های مربوط به سلامت کاربرانش در سیستم اطلاعات پزشکی الکترونیک (EMR)، که مورد استفاده پزشکان و بیمارستان هاست، از Healthcare API گوگل بهره خواهد کرد.

هدف نهایی ارائه اطلاعات جامع بیماران به  پزشکان است تا به لطف آن بیماران مراقبت و درمان متناسب با نیازشان را دریافت کنند. این دو شرکت امیدوارند جریان مداوم این داده ها در شناسایی بیماری‌هایی که به سادگی قابل تشخیص نیستند به پزشکان یاری برساند و نتیجه آن درمان صحیح و به موقع بیماران باشد.

جیمز پارک، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل شرکت فیت بیت گفت: کار با گوگل فرصتی است برای توسعه کسب و کار و به ما امکان دسترسی سریعتر به افراد بیشتری در سراسر جهان را می دهد و در عین حال شانس کاربران و سیستم مراقبت بهداشتی را برای استفاده از خدمات ما افزایش می دهد. همچنین این همکاری روند نوآوری را در تعریف نسل بعدی مراقبت های بهداشتی و پوشاک هوشمند تسریع می‌کند.

image

در سال‌های اخیر هر دو شرکت با مشکلاتی مواجه بوده اند؛ فیت بیت به دلیل حضور سامسونگ، اپل و دیگر سازندگان ساعت هوشمند بخشی از بازارش را از دست داد و گوگل نیز نتوانست Android Wear را به جایگزینی مناسب برای watchOS و Tizen تبدیل کند. اما مشارکت جدید می تواند نشانه‌ای دال براشتراک های بزرگتر و بهتر میان دو شرکت باشد.

گوگل و فیت بیت در اعلام رسمی مشارکت خود گفتند: هدف از این همکاری، ترکیب نقاط قوت دو شرکت به منظور ایجاد تحول در آینده صنعت پوشاک هوشمند است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)