خانهاخبار
ویدئو‌چت، به اشتراک‌گذاری استوری و افکت‌های جدید دوربین در آخرین تغییرات اینستاگرام

ویدئو‌چت، به اشتراک‌گذاری استوری و افکت‌های جدید دوربین در آخرین تغییرات اینستاگرام

اینستاگرام در پاسخ به درخواست‌های کاربران روی ویژگی‌های جدیدی نظیر چت ويدئویی،‌ امکان تولید افکت‌های تصویری به دیگران کار می‌کند تا پس از آزمایش موفق آنها را عرضه نماید.
۱۳۹۷/۲/۱۲

امروز اینستاگرام از عرضه ویژگی‌های متنوعی نظیر چت‌ ویدئویی، کاوش (Explore) جدید،‌ به اشتراک‌گذاری استوری و همچنین پلتفرم افکت‌های دوربین خبر داد.

این امکانات جدید به شرح زیر هستند:

 

به اشتراک‌گذاری استوری‌ها:

از استیکری در مورد آهنگ محبوب‌تان در Spotify گرفته تا تصاویری که با دوربین GoPro  گرفته‌اید،‌ قادرید حس و حال آن لحظه خود را مستقیما از سایر اپ‌ها در استوری اینستاگرام به اشتراک بگذارید. کافی دکمه Share را در اپ Spotify یا GoPro لمس کنید تا مستقیما به دوربین اینستاگرام بروید. در آنجا می‌توانید مطلب مورد نظرتان را ویرایش یا از طریق Direct ارسال کنید و لزومی ندارد تا حساب ایسنتاگرام‌تان را برای به اشتراک‌گذاری استوری‌ها به سایر اپلیکیشن‌ها متصل کنید.

 

پلتفرمی برای افکت‌های دوربین:

فیلترهای چهره، فونت‌های مختلف و استیکرهای متنوع در انتظار شما هستند! همچنین به توسعه‌دهندگان این امکان داده شده تا خود نیز بتوانند افکت‌های جدیدی تولید کرده و در اختیار دنبال‌کنندگان خود قرار دهند. این یعنی شما می‌توانید ویدئوی خود را مانند تصاویر هیجان‌انگیز مسابقات NBA درآورید یا ابری از قلب و یا گلوله برفی به تصاویر خود اضافه کنید!

اگر در تصاویر یکی از کسانی که دنبال‌شان می‌کنید افکت خاصی نظرتان را جلب کرد، می‌توانید با گزینه «Try it on» آن را به مجموعه خود بیافزایید. از جمله حسابهایی که ممکن است در آنها افکتهایی جذاب را پیدا کرد Ariana Grande، Baby Ariel، Liza Koshy، Vogue و Buzzfeed را می‌توان نام برد.

 

چت ویدئویی:

روزانه ۱۰۰میلیون کاربر ایسنتاگرام در سرویس Live فعالند،‌ اما برخی گفته‌اند که تمایل دارند تا ویدئوهای خود را برای گروه‌های کوچک‌تری پخش کنند. در هفته‌های آتی و با معرفی چت ویدئویی می‌توانید تجربه جدیدی با دوستان خود داشته باشید.

برای آغاز کردن چت ویدئویی، آیکون دوربین را در قسمت Direct لمس کرده بدون محدودیت زمانی و تا هر زمان که دوست دارید و به صورت دونفره یا گروهی  گفتگو کنید. همچنین می‌توانید با مینی‌مایز کردن ویدئو همزمان با چت به سایر کارهای خود در ایسنتاگرام هم ادامه دهید.

اینستاگرام در حال حاضر مشغول آزمایش این قابلیت بوده و به زودی آن را به دنیا عرضه می‌کند.

image

کاوش جدید:

کابران همیشه در حال کاوش (Explore) ایده‌ها،‌ افراد و تجربیات جدیدند و اینستاگرام این ویژگی را بهبود داده است. علی رغم اینکه کاوش برای هر فرد همچنان شخصی‌سازی شده است، اتفاق جدید آن است که موضوعات مختلف در کانالهای مخصوص دسته‌بندی شده‌اند تا راحت‌تر و دقیق‌تر قابل دستیابی باشند.

این ویژگی نیز در هفته‌های آتی عرضه می‌شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ایمان

۱۳۹۷/۲/۱۳
چه فایده اینم چند وقت دیگه می بندن