خانهمقاله‌ها
چگونه همه اطلاعات‌مان در اینستاگرام را دانلود کنیم؟

چگونه همه اطلاعات‌مان در اینستاگرام را دانلود کنیم؟

فیس‌بوک سرانجام به وعده خود عمل کرد و به کاربران ابزاری را ارائه داد تا بتوانند همه اطلاعات اینستاگرام از جمله همه عکس‌هایی که در طول سال‌ها در اینستاگرام آپلود کرده‌اند را دانلود و ذخیره کنند.
۱۳۹۷/۲/۱۱

فیس‌بوک در تلاش است تا وجهه‌ی خود را در میان عموم حفظ کند. به همین علت قول داده بود امکاناتی در اختیار کاربران اینستاگرام بگذارد  تا کاربران بتوانند همه اطلاعات حساب کاربری خود را ذخیره کنند. این شرکت پیش از این ابزارهای مشابهی را برای ذخیره اطلاعات حساب‌های فیس‌بوک ارائه داده بود ولی چنین چیزی برای اینستاگرام وجود نداشت. تا اینکه سرانجام امکان ذخیره اطلاعات کاربران اینستاگرام ایجاد شد تا کاربران بتوانند همه اطلاعاتی را که فیس‌بوک در مورد آنان در اختیار دارد را مشاهده کنند.

image

این ابزار هم‌چنین این امکان فوق‌العاده را برای کاربران فراهم می‌کند تا تمامی عکس‌هایی را که در طول چند سال در اینستاگرام آپلود کرده‌اند را بتوانند ذخیره کنند. هم‌چنین اطلاعاتی مانند نظرات پایین پست‌ها، اطلاعات پروفایل، آرشیو استوری‌ها و پیغام‌های خصوصی را نیز می‌توانید دریافت کنید.

اما چگونه می‌توانیم این اطلاعات را از طریق کامپیوتر شخصی خود دانلود کنیم؟

برای دسترسی به ابزار دانلود اطلاعات اینستاگرام، به این لینک مراجعه کنید. قبل از اینکه درخواست دریافت اطلاعات شما پذیرفته شود، باید با مراجعه به ایمیلی که در حساب اینستاگرام خود وارده کرده‌اید، هویت خود را تائيد کنید. پس از تائید و وارد کردن پسورد حساب اینستاگرام خود، روی دکمه «درخواست دانلود» (Request Download) کلیک کنید.

image

سپس اینستاگرام یک ایمیل به شما ارسال می‌کند که لینک دانلود اطلاعات شما در آن قرار گرفته است. ارسال این ایمیل ممکن است تا ۴۸ ساعت به طول انجامد. پس اگر بلافاصه ایمیل را دریافت نکردید، صبر داشته باشید.

image

اینستاگرام هنوز قادر به ارائه ابزاری برای دانلود همه اطلاعات از طریق اپلیکیشن موبایلی خود نیست. اما به زودی می‌توانید با مراجعه به قسمت حریم خصوصی (Privacy) حساب کاربری اپلیکیشن اینستاگرام خود، درخواست دریافت لینک دانلود را ارائه دهید و اطلاعات اینستاگرام خود را از طریق اپلیکیشن دریافت کنید.

داشتن یک نسخه آفلاین از همه عکس‌هایی که در طول سالیان در اینستاگرام به اشتراک گذاشته‌اید و مرور خاطرات و لحظات شیرینی که سپری کرده‌اید، قطعا برای همه کاربران اینستاگرام می‌تواند جالب و دوست داشتنی باشد.

مقاله‌های مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)