خانهاخبار
مشخصات گوشی بلک بری Athena با صفحه کلید فیزیکی در TENAA

مشخصات گوشی بلک بری Athena با صفحه کلید فیزیکی در TENAA

کمپانی BlackBerry قصد دارد نسل تازه KEYone را به زودی معرفی کند. این گوشی با اسم رمز Athena به تازگی از آژانس رگولاتوری چین TENAA هم مجوز دریافت کرده است.
۱۳۹۷/۲/۹

چند هفته پیش تصاویر رندر شده منتسب به گوشی هوشمند تازه BlackBerry با اسم رمز Athena در فضای وب منتشر شد و حالا شاهد هستیم که این گوشی از پایگاه رگولاتوری چینی TENAA سردرآورده است.

image

پایگاه TENAA هم در حال حاضر تنها تصاویر زنده این گوشی را در نماهای مختلف منتشر کرده است و امیدواریم به زودی فهرست مشخصاتش را هم در وب‌سایت خود درج کند.

تصاویر زنده گوشی BlackBerry Athena مانند تصاویر رندر شده قبلی این گوشی را به رنگ مشکی به نمایش می‌گذارند و ممکن است گوشی مذکور تنها در همین رنگ معرفی و روانه بازار شود. البته احتمال دارد یک نسخه مشکی دیگر هم از آن با جزئیات طلایی یا نقره‌ای هم به بازار راه یابد.

انتظار می‌رود که گوشی BlackBerry Athena به عنوان جانشین KEYone و تحت عنوان KEYtwo یا KEYone (2018) معرفی شود. صفحه کلید فیزیکی در Athena نسبت به نسل قبلی از طراحی تازه‌تری بهره می‌برد و صفحه نمایش آن هم بزرگ‌تر شده است. همه دکمه‌های فیزیکی هم مانند دکمه پاور، تنظیم صدا و دکمه دیگرش حالا در کناره سمت چپ بدنه دیده می‌شوند. در پنل پشتی هم شاهد طراحی دوربین اصلی با لنزهای دوگانه و چینش افقی هستیم که در گوشه بالا سمت چپ قرار گرفته‌اند. در کنار حسگرهای این دوربین هم فلش LED قرار دارد و لوگوی برند BlackBerry کمی پایین‌تر نقش بسته است.

براساس اسناد منتشرشده توسط TENAA، گوشی Athena توسط Huizhou TCL Mobile Communication Co.ltd ساخته شده و شناسه آن BBF100-4 است.

با توجه به صدور مجوز TENAA برای این گوشی، انتظار می‌رود که Athena تا ماه آینده توسط BlackBerry رسما معرفی شود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

سامان

۱۳۹۷/۲/۹
سلام.حق با شماست .خودم الان پریو دارم و هروز باید توضیحات بدم به دیگران که گوشیم چه مدلیه و چند خریدمش:) چاچا هم یادش بخیر وقتی اومده بود 400 قیمت بود مث ندید بدیدا رفتم خردمش الانم دارم ازش استفاده می کنم عین روز اولشه .یه جورایی آدم با بعضی گوشی ها از یکنواختی میاد بیرون .

Yas

۱۳۹۷/۲/۹
خیلی عالی تک خاص قشنگ
خودم بشخصه اگ گوشی های کیبورد دار خوشم میاد
مث اچ تی سی چاچا یادش بخیر
کاش نوکیا بازم کیبورد دار بزنه
دیگ از این لمسی های تمام صفه خسته شدیم خز شد
بلک بری هم ماشالا قیمتو فضایی میزنه کی وان دو خورده ای....
اینو خدا بداند