خانهاخبار
گوشی Galaxy A6 Plus سامسونگ با دوربین دوگانه مجوز ساخت دریافت کرد

گوشی Galaxy A6 Plus سامسونگ با دوربین دوگانه مجوز ساخت دریافت کرد

میان رده تازه Galaxy A6 Plus سامسونگ از آژانس رگولاتوری NCC مجوز دریافت کرده و مشخصات فنی و تصاویر زنده‌اش هم منتشر شده است. این گوشی مجهز به دوربین دوگانه احتمالا در خلال هفته‌های آینده معرفی می‌شود.
۱۳۹۷/۲/۸

گوشی میان رده تازه سامسونگ به نام Galaxy A6 Plus روز گذشته از آژانس رگولاتوری تایوان NCC مجوز دریافت کرد. این گوشی با شناسه SM-A605G/DC موفق به دریافت مجوز شده و برخی قابلیت‌های ارتباطی‌اش علاوه بر امکان پشتیبانی از دو سیم‌کارت توسط آژانس مذکور مورد تأیید قرار گرفته است. NCC همچنین تصاویر زنده گوشی مذکور را هم در دو نمای روبرو و پشت منتشر کرده است که با آنچه در تصاویر رندر شده قبلی شاهدشان بودیم، در یک راستا قرار دارد. با توجه به نمای پشتیPlus  Galaxy A6 شاهد هستیم که دوربین اصلی با لنزهای دوگانه و چینش عمودی در میانه عرض پنل پشتی این گوشی طراحی شده و حسگر اثرانگشت درست زیر آن تعبیه شده است. همچنین فلش LED کنار ماژول دیده می‌شود.

image

دکمه فیزیکی پاور / قفل صفحه در کناره سمت راست بدنه قرار گرفته و دکمه‌های تنظیم صدا در سمت دیگر فریم تعبیه شده‌اند. در این تصاویر زنده همچنین شاهد هستیم که فلش LED دوربین سلفی، بلندگوی مکالمه و دوربین سلفی بالای صفحه نمایش در پنل جلو طراحی شده‌اند. براساس اسناد مجوز NCC، گوشیPlus  Galaxy A6 سامسونگ می‌تواند با فرکانس 2.4 و 5 گیگاهرتز به شبکه ارتباطی Wi-Fi متصل شود و بدین ترتیب از قابلیت استاندارد Wi-Fi پشتیبانی کند. علاوه بر این، همین مدل قادر است به شبکه‌های ارتباطی LTE روی باندهای 1، 3، 7، 8، 38، و 41 متصل شود.

image

image

برخی خبرهای فاش شده قبلی هم به مشخصات دیگری درباره این گوشی اشاره کرده بودند. در این میان می‌توان به احتمال قدرت گرفتن از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 625 با قدرت فرکانس 2.0 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Adreno 512 GPU اشاره کرد. انتظار می‌رود که این میان رده تازه صفحه نمایش 6 اینچی با وضوح تصویر 2220 در 1080 و نسبت تصویر 18.5:9 داشته باشد. همچنین شایعه‌ها معتقدند کهPlus  Galaxy A6 با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی معرفی می‌شود و به کمک کارت حافظه جانبی تا 256 گیگابایت هم ارتقا می‌یابد. انتظار می‌رود که کمپانی سامسونگ از Galaxy A6 هم در کنار مدل پلاس در هفته‌های آینده پرده بردارد. این مدل کوچکتر احتمالا به صفحه نمایش 5.6 اینچی، 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی مجهز می‌شود و دوربین دوگانه‌اش هم تکی خواهد بود.

 

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)