خانهاخبار
LG G7 ThinQ به نمایشگر بسیار روشن 6.1 اینچی مجهز خواهد بود

LG G7 ThinQ به نمایشگر بسیار روشن 6.1 اینچی مجهز خواهد بود

ال‌جی با انتشار یک بیانه رسمی، تأیید کرده است پرچم‌دار جدیدش به صفحه‌نمایش 6.1 اینچی مجهز خواهد بود که روشنایی 1000 نیت دارد.
۱۳۹۷/۲/۸

در حالی‌که شرکت ال‌جی به صورت رسمی از پرچمدار جدیدش رونمایی نکرده، بخشی از قابلیت‌های LG G7 ThinQ را به نمایش گذاشته است. براساس اطلاعات رسمی در یک بیانیه توسط ال‌جی، جانشین LG G6 به صفحه‌نمایش بسیار روشن (Super Bright) مجهز خواهد بود و آن‌طور که پیداست، روشنایی حداکثری صفحه‌نمایش به 1000 نیت می‌رسد که برای یک گوشی‌هوشمند خیره‌کننده است؛ باید اشاره کرد که روشنایی حداکثری پرچم‌دار 2018 ال‌جی تقریباً دو برابر حداکثر روشنایی پرچم‌داران LG G6 و LG V30 است. با دست‌یابی به حداکثر روشنایی، نمایشگر به راحتی در محیط بیرون از جمله در زیر نور خورشید خوانایی خود را حفظ خواهد کرد؛ ضمن اینکه به لطف بهره‌گیری از ساب‌پیکسل‌های سفید، مصرف انرژی در صفحه‌نمایش LG G7 ThinQ تا 30 درصد نسبت به دیگر پرچمدار این شرکت یعنی LG G6 کاهش یافته است.

گوشی جدید ال‌جی در بالای نمایشگر خود، بریدگی دارد؛ در تصویر ارائه شده در بیانیه رسمی ال‌جی، بریدگی موجود در بالای صفحه‌نمایش مشخص است. ارائه LG G7 ThinQ با Notch چندان دور از انتظار نبود؛ در شایعات گذشته نیز اشاره شده بود که پرچم‌دار جدید ال‌جی در بالای نمایشگر خود بریدگی یا Notch دارد. با این‌حال، می‌توانید این بریدگی را مخفی کنید؛ با نمایش رنگ مشکی در فضای خالی اطراف زائده بالای صفحه‌نمایش، این بریدگی تقریباً غیرقابل مشاهده خواهد بود. البته باید دید به دلیل استفاده از پنل MLCD، ال‌جی چگونه می‌تواند Notch را مخفی کند زیرا در پنل‌های اولد، پیکسل‌های صفحه‌نمایش خاموش می‌شوند و به همین جهت، بریدگی غیرقابل تشخیص خواهد بود اما در پنل‌های LCD، تنها رنگ خروجی صفحه‌نمایش به مشکی تغییر پیدا می‌کند و همچنان بریدگی قابل تشخیص خواهد بود.

image

نمایشگر گوشی جدید ال‌جی 6.1 اینچی بوده و رزولوشن 1440 در 3120 پیکسل دارد؛ این موضوع باعث شده است تا نسبت ابعاد صفحه‌نمایش LG G7 ThinQ به 19.5:9 برسد. برای درک راحت‌تر این موضوع، LG G7 ThinQ صفحه‌نمایش کشیده‌تری در مقایسه با LG G6 یا Galaxy S9 سامسونگ دارد. البته ابعاد صفحه‌نمایش با گوشی iPhone X اپل برابر است. با توجه به اطلاعات رسمی، نمایشگر پرچم‌دار جدید ال‌جی رزولوشن بالاتری در مقایسه با رزولوشن Galaxy S9 سامسونگ و P20 Pro هوآوی دارد. در جانشین LG G6 می‌توانید از شش مود مختلف برای تنظیم رنگ‌های صفحه‌نمایش بهره بگیرید؛ ضمن اینکه صفحه‌نمایش این گوشی از طیف رنگ DCI-P3 به صورت 100 درصد پشتیبانی می‌کند.

با اینکه در بیانیه رسمی ال‌جی دیگر مشخصات پرچم‌دار جدیدش ذکر نشده است، می‌دانیم LG G7 ThinQ به پردازنده اسنپدراگون 845 کوالکام مجهز خواهد بود؛ چهار گیگابایت رم دارد و مدل پایه آن از 64 گیگابایت حافظه برخوردار است. این گوشی به دوربین دوگانه مجهز شده است و حسگر اثرانگشت آن مانند پرچم‌داران پیشین ال‌جی در قاب پشتی جای گرفته است. قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی، باعث شده است تا LG G7 ThinQ نسبت به LG G6 متفاوت‌تر باشد؛ ضمن اینکه مانند Galaxy S9، پرچم‌دار جدید ال‌جی از یک دکمه فیزیکی اختصاصی بهره می‌گیرد که فرآیند فعال‌سازی Google Assistant را ساده‌تر خواهد نمود.

ال‌جی از گوشی جدیدش در یک مراسم خبری در آمریکا در تاریخ 2 می (12 اردیبهشت) به صورت رسمی رونمایی خواهد کرد؛ انتظار داریم این مدل به سرعت وارد بازار شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

کامبیز

۱۳۹۷/۲/۸
احتمالا این مدل سادشه که اولد نیستش