خانهاخبار
پرچمدار G7 ThinQ ال جی با اسنپ‌دراگون 845 در بنچمارک

پرچمدار G7 ThinQ ال جی با اسنپ‌دراگون 845 در بنچمارک

ال جی هفته آینده پرچمدار تازه‌اش را به نام G7 ThinQ معرفی می‌کند. علاوه بر انتشار تصاویر مختلف منسوب به این گوشی سطح بالا در روزهای اخیر، حالا فهرست مشخصات نهایی آن توسط ابزار بنچمارک Geekbench منتشر شده است.
۱۳۹۷/۲/۷

پرچمدار G7 ThinQ ال جی روز گذشته در پایگاه بنچمارک Geekbench دیده شد. بر اساس فهرست مشخصات این پایگاه بنچمارک معتبر، گوشی تازه ال جی همان‌طور که انتظار نی‌رفت از پردازنده 64 بیتی سطح بالای کوالکام اسنپ‌دراگون 845 قدرت می‌گیرد و 4 گیگابایت رم دارد. البته لازم به ذکر است که این نتایج تنها یک نسخه از گوشی مذکور را در بر می‌گیرد و ممکن است که شاهد رونمایی از نسخه سطح بالاتری هم با 6 گیگابایت رم باشیم. در فهرست مشخصات منتشر شده همچنین شاهد هستیم که این گوشی به طور پیش فرض از سیستم عامل اندروید 8.0 اوریو و پوسته اختصاصی سازنده بهره می‌برد.

image

این مشخصات تقریبا همه مواردی هستند که ابزار Geekbench درباره G7 ThinQ ال جی منتشر کرده است. همچنین شایان ذکر است که این پرچمدار تازه موفق شده است در آزمون تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به ترتیب امتیاز 2312 و 8979 را کسب کند. چند ساعت پیش از انتشار این فهرست هم شاهد بودیم که کمپانی ال جی رسما تأیید کرد پرچمدار تازه خود را با صفحه نمایش 6.1 اینچی کواد اچ دی پلاس Super Bright Display که می‌تواند به 1000 نیت روشنایی دست یابد، معرفی می‌کند. سازنده مذکور همچنین اعلام کرده است که بریدگی حاشیه در طراحی ظاهری این گوشی به کار رفته است اما کاربران می‌توانند آن را به کمک نرم افزار پنهان کنند. ال جی برخی تصاویر مربوط به تنظیمات صفحه نمایش را هم منتشر کرده و نشان داد که کاربران چگونه قادر خواهند بود با توجه به تمایل خودشان از وضعیت‌های متفاوت طراحی شده برای تنظیمات صفحه نمایش بهره ببرند. پرچمدار تازه G7 ThinQ قرار است 2 مه (12 اردیبهشت) رسما رونمایی شود. تنها یک هفته دیگر تا انتشار همه مشخات فنی و ظاهری تأیید شده این گوشی تازه باقی مانده است اما دیگر تقریبا همه نکته‌های مهم را درباره آن می‌دانیم.

گوشی تازه G7 ThinQ قرار است در رنگ‌های مشکی، خاکستری، آبی مات و براق و صورتی معرفی و روانه بازار شود. این گوشی همچنین به دوربین دوگانه با لنزهای 16 مگا پیکسلی مجهز می‌شود و حسگر اثرانگشتش هم در پنل پشتی قرار می‌گیرد. گوشه‌های صفحه نمایش آن مانند اغلب گوشی‌های سطح بالا خمیده طراحی می‌شوند و همان‌طور که بارها اشاره کردیم، بریدگی حاشیه کوچکی بالای صفحه آن دیده می‌شود. پرچمدار تازه ال جی از هوش مصنوعی در بخش‌های مختلفی مخصوصا دوربین خود بهره می‌برد و وضعیت‌های پیشرفته Live Photo و Portrait Mode را در اپلیکیشن آن فعال می‌کند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)