خانهاخبار
تماشا کنید: تصاویر رندری و زنده تازه از Galaxy A6 و A6 Plus سامسونگ

تماشا کنید: تصاویر رندری و زنده تازه از Galaxy A6 و A6 Plus سامسونگ

سامسونگ ظاهرا قصد دارد دو میان رده تازه را به نام‌های Galaxy A6 و A6 Plus معرفی کند. این گوشی‌ها تقریبا شبیه اعضای خانواده Galaxy J هستند و تصاویر متعددی منسوب به آن‌ها در خلال روزهای اخیر منتشر شده است.
۱۳۹۷/۲/۵

 گوشی‌های Galaxy A6 و A6 Plus تازه‌ترین گوشی‌های میان رده‌ای هستند که سامسونگ در دست توسعه دارد و چند روزیست که شاهد انتشار خبرهای مختلفی درباره آن‌ها هستیم. در ابتدا چند تصویر رندر شده از این گوشی‌ها با قاب محافظ‌شان در فضای وب منتشر شد و حالا به یک باره تصاویر متعدد رندر شده و زنده‌ای از آن‌ها منتشر شده است که A6 و برادر بزرگترش را در نماهای مختلف و رنگ‌های متعدد به نمایش می‌گذارد. تصاویر رندر شده این گوشی‌ها در رنگ‌های آبی، طلایی و مشکی توسط یک فروشگاه آنلاین لهستانی به نام MGSM منتشر شد و پس از آن هم شاهد انتشار تصویر زنده این دو میان رده تازه به رنگ مشکی توسط یک آژانس ارتباطات بی سیم برزیلی بودیم.

فروشگاه MGSM همچنین به برخی ویژگی‌های احتمالی Galaxy A6 و A6 Plus سامسونگ اشاره کرده است اما مورد تازه‌ای در آن‌ها دیده نمی‌شود چراکه بسیاری از مشخصات فنی و ظاهری این گوشی‌ها در شایعه‌های قبلی ذکر شده بود.

در این تصاویر رندر شده شاهد هستیم که پنل نمایش میان رده‌های تازه سامسونگ از نسبت تصویر 18:9 بهره می‌برد و با حذف دکمه فیزیکی خانه از طراحی ظاهری تقریبا مشابه با دوگانه Galaxy A8 (2018) پیروی می‌کند. از طرف دیگر نشانه‌هایی از طراحی ظاهری سایر اعضای خانواده Galaxy J هم در آن‌ها دیده می‌شود چراکه بدنه‌شان ظاهرا از جنس فلز طراحی شده است و خطوط آنتن روی آن‌ها هم شبیه میان رده‌های سری مذکور به نظر می‌رسد. همچنین احتمال معرفی Galaxy A6 و A6 Plus در سه رنگ متفاوت با انتشار این تصاویر رندر شده قوت گرفته است.

image

انتظار می‌رود که Galaxy A6 Plus در کنار Galaxy A6 تا اواخر سال 2018 معرفی شوند. Galaxy A6 احتمالا از پردازنده اگزینوس 7870 قدرت می‌گیرد و مدل بزرگ‌ترش هم به کوالکام اسنپ‌دراگون 625 مجهز می‌شود. این تفاوت همچنین ممکن است در بخش کانفیگ مدل‌های مذکور هم دیده شود. برای مثال، A6 به 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی مجهز می‌شود در حالی که A6 Plus احتمالا 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. تفاوت‌ها ممکن است در دوربین اصلی به اوج برسند و تنها در مدل پلاس این دوگانه تازه شاهد تعبیه دوربین اصلی با لنزهای دوگانه باشیم.

کمپانی سامسونگ هنوز درباره این گوشی‌های احتمالی اظهار نظر رسمی نکرده است اما با توجه به شباهت‌های طراحی ظاهری به گوشی‌های میان رده سری Galaxy J، حدس می‌زنیم که شایعه‌های اخیر در این باره صحت داشته باشند. این شایعه‌ها مدعی شده‌اند که گوشی‌های Galaxy A6 و A7 Plus تازه سامسونگ درواقع همان Galaxy J8 و J8 Plus سازنده هستند که این غول تکنولوژی قصد دارد آن‌ها را تحت عنوان و خانواده دیگری روانه بازار کند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)